Domen föll! 1 månads fängelse!!!

Zilversurfer skrev:
Vänta nu lite....vad det inte ungefär så jag skrev
Jo, jag skrev mest ett allmänt inlägg i "statuera exempel-debatten". Det råkade bli ditt inlägg jag svarade på, borde svarat på GSXR1100:s, den bråkstakens, istället.

GSXR är en bråkstake och provokatör. Det är hans fel, alltsammans :D

Bingo skrev:
Jo, jag skrev mest ett allmänt inlägg i "statuera exempel-debatten". Det råkade bli ditt inlägg jag svarade på, borde svarat på GSXR1100:s, den bråkstakens, istället.

GSXR är en bråkstake och provokatör. Det är hans fel, alltsammans :D
Jag heter iof Janne i mellannamn, jag kör med tonat visir, dock kan jag inte wheela så det va inte jag :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Jag heter iof Janne i mellannamn, jag kör med tonat visir, dock kan jag inte wheela så det va inte jag :rolleyes:
Att tejpa snoken med silvertejp är inte det samma som att köra med tonat visir.

Bifogat

• GSXR1100R 1.jpg
    GSXR1100R 1.jpg
    48.3 KB · Visningar: 128
valmers skrev:
Att tejpa snoken med silvertejp är inte det samma som att köra med tonat visir.
Det va då ett j-a tjat om dom dära regnbilderna :mad: Silvertejpen håller syrgasmasken på plats.

Nova skrev:
Ja och Hitler var världens snälaste människa :dummer
Du jämställer altså Ugluk med världens mest hatade tyrann, jisses vilket intryck Ugluk måste ha gjort på dig, har han förföljt & förtryckt alla sporthojsåkare till den milda grad att han nu rankas som en Diktator.

FYI så jobbar Ugluk aktivt inom SMC och hjälper oss att kunna fortsätta köra sporthoj även i framtiden, vad bidrager min herre med då?

:tummenupp

GSXR1100R skrev:
Du jämställer altså Ugluk med världens mest hatade tyrann, jisses vilket intryck Ugluk måste ha gjort på dig, har han förföljt & förtryckt alla sporthojsåkare till den milda grad att han nu rankas som en Diktator.

FYI så jobbar Ugluk aktivt inom SMC och hjälper oss att kunna fortsätta köra sporthoj även i framtiden, vad bidrager min herre med då?

:tummenupp
Ugluk är en förhärdad vaneförbrytare som har varit av med körkortet för att han riskerat livet på Dagisungen(tm) genom att i väsentlig mån överskrida maximalt tillåtna hastighet. En månads fängelse är för lite för honom - den tukthuskandidaten :arsele :D

Bingo skrev:
Ugluk är en förhärdad vaneförbrytare som har varit av med körkortet för att han riskerat livet på Dagisungen(tm) genom att i väsentlig mån överskrida maximalt tillåtna hastighet. En månads fängelse är för lite för honom - den tukthuskandidaten :arsele :D
Japp även Ugluk är människa ibland och kör för fort :rolleyes: Men han har nu biktats och fått syndernas förlåtelse av SMC guden :Bugar

Nova skrev:
Tycker du om att gotta dig åt andras olycka? :kocko
Nej.
Det handlar inte om olycka, utan om en brottsling som fick sitt straff. Det ser jag ett värde i, men jag gottar mig inte.

Bingo skrev:
:rofl :rofl :rofl
Muhahaha!

Shit, jag erkänner.. :3freak

Nova, jag håller precis på och bygger ett litet arbetsläger för dig och alla andra jag svartflaggar för busåkning..

Micke, du är en klippa.. :tummenupp

Chris Ash skrev:
Så Ugluk är satanist! Intressanta bilder från skogen....
Scheisse! Ni har mig avslöjat! Ni alla brinna i helvetet kommer! Muhahaha! *Hnuf* *Blort* (Spelar "Stairway to heaven" bakänges på gitarren)
Nu ska jag nog gå och en kyrka bränna. :brinnerup

GSXR1100R skrev:
Du ändrade dig snabbt :rofl

Ja jag ändrade innan jag såg ditt inlägg :) Kom på att det var lite irrelevant att dra in Hitler :D Vad jag vet så körde han inte hoj heller. Möjligtvis medåkandes i en bmw sidovagn :)

Passa er för mig när ni är ute och plockar svamp..
ich7.jpg

:hihi

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back