Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Ikväll kl 21.30 på SVT 1 visar man VÄRLDEN ENLIGT BUSH en dokumentär av franske filmaren William Karels. Den är ännu bättre än den Moore dokumentär som går på bio för tillfället. Som vanligt var dansk tv först. Det var där jag såg den. Rekomenderas.
Har ni inget att göra när Swedie stänger forumet så kan ni bänka er framför tvn och sedan när han öppnar forumet åter diskutera innehållet här.
//Harm
Har ni inget att göra när Swedie stänger forumet så kan ni bänka er framför tvn och sedan när han öppnar forumet åter diskutera innehållet här.
//Harm


.