Disskusionsforum?

Status
Ej öppen för fler svar.
Mr. Cap skrev:
Klart det inte är roligt att bli uthängd på ett forum. Som Rejvis säger så gjorde jag det för att han hängde ut WCX tidigare...

en mot alla, alla mot en?

Alla har sina egna åsikter och det har jag inget emot. Man är inte en moralkärring för att man har en åsikt men däremot är man det om man inte kan leva upp till sitt eget moralsnack.

Fast frågan återstår, var det så jäkla mycket moralsnack från hans sida?

WCX söker inte någon acceptering av varken mc-folket eller allmänheten. Vill ni gilla oss så gött mos, vill ni hata oss så är det ok oxå.

Dethär förstår jag mig däremot inte på, men det kanske inte är meningen. Är det någon form av outlawmentalitet?

Tycker bara att ni ska fortsätta med era meningslösa pollar såsom "Vilken färg har du på din brödrost hemma?" istället för att snacka om WCX eller har åsikter om WCX. Ta det privat isf.

Well, brödrostarna kanske inte behöver samsas med hojåkarna i dethär forumet.

gladh

Mr. Cap skrev:
Tycker bara att ni ska fortsätta med era meningslösa pollar såsom "Vilken färg har du på din brödrost hemma?" istället för att snacka om WCX eller har åsikter om WCX. Ta det privat isf.

Hur många trådar om WCX finns det på forumet som ni inte är inblandade själva i?
Vi har annat att snacka om, det kretsar ju inte kring er klubb direkt.

gladh skrev:

Dethär förstår jag mig däremot inte på, men det kanske inte är meningen. Är det någon form av outlawmentalitet?

Well, brödrostarna kanske inte behöver samsas med hojåkarna i dethär forumet.

gladh
men inte outlaw skiten igen Gladh....det har jag skrivit om innan juh.

Moralsnack är kanske fel ord, ett som passar bättre är: Städa din egna garderob innan du påpekar hur andras ser ut. ok?

Silwer skrev:
Hur många trådar om WCX finns det på forumet som ni inte är inblandade själva i?
Vi har annat att snacka om, det kretsar ju inte kring er klubb direkt.
isf bör du avstå från att posta här eftersom du har massa andra trådar att göära det i, eller?

Ravetrancer skrev:
men inte outlaw skiten igen Gladh....det har jag skrivit om innan juh.

Fast nog fanken luktar det "biker outlaw" mentalitet lång väg när man skriver att man skiter i vad alla andra tycker "för vi är ändå W.C.X", eller?

gladh

Ravetrancer skrev:
isf bör du avstå från att posta här eftersom du har massa andra trådar att göära det i, eller?
Vi snackar ju med er nu, inte sitter och skriver hemliga trådar om er på nåt sätt, det var så jag menade.

Eller vi diskuterar just denna situationen.

gladh skrev:
Fast nog fanken luktar det "biker outlaw" mentalitet lång väg när man skriver att man skiter i vad alla andra tycker "för vi är ändå W.C.X", eller?

gladh
mjo den känslan får jag med

Mr. Cap skrev:
Vad kallar du det då?

En synpunkt. Han u.n.d.r.a.d.e om ni inte kunde tänka er att vara ambassadörer och ge ett litet handtag med att se till så att hojkollektivet får lite bättre rykte bland dom som tittar snett på oss. Nej jag kan inte få det till en uthängning hur jag än läser det.

Om ni sen ställer upp på det eller inte är er sak men ni blev ju genast skitnödiga bara för att han frågade.

gladh skrev:

Vilka alla? Alla i WCX kanske. Han är inte ensam! Finns många här som försvarar honom alldeles utmärkt. Och det finns ingen hotbild mot UD så vitt jag vet.

gladh skrev:

Ja det va det.

gladh skrev:
Det här förstår jag mig däremot inte på, men det kanske inte är meningen. Är det någon form av outlawmentalitet?

Hahaha, nu börjas det igen med outlawmentaliteten :lol Ok då, ni får väl tycka det om ni vill :)

gladh skrev:

gladh
ännu en gång, vi kör som vi vill, detta innebär inte att vi inte har trafikvett utan att om vi gör nåt som är fel så står vi för det. det tycker jag inte är nån outlaw mentalitet

Ravetrancer skrev:
dela med dig nu gubbe:)
Tjötebörgare är sketdryga & tror att dom har humor, alla Skauningar är tjocka & lata, Fjollåttor tror sig vara överlägsna... Norrläningen är smart, snygg och snabbast på bana.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien