GSXR1100R skrev:Norrläningen är smart, snygg och snabbast på bana.
Norrläningen är möjligen snabbast på bana endast när det är regn och han är ensam.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Norrläningen är smart, snygg och snabbast på bana.
Okej, eftersom jag postade ett inlägg en bit in i tråden, så blev det så att jag följde den lite i bakgrunden. På slutet spårade den ur totalt...tydligen gick det rätt långt för annars brukar väl trådarna låsas?Ravetrancer skrev:nu vet jag inte vad som hänt jag var med på första sidan....
Hohohoho sanningen sviderStrider skrev:Norrläningen är möjligen snabbast på bana endast när det är regn och han är ensam.![]()
Ravetrancer skrev:...även Gladh tro det eller ej tycker jag är trevlig men ibland känns ni som ena jävla översittare och det irriterar mig som fan.
Ähh du bara gnäller juh, försök att vara lite positiv istället för att klaga & gnälla på allt.Mr. Cap skrev:Men det är ändå rätt lustigt att man automatiskt blir stämplad en outlaw bara för att man inte bryr sig ifall man är omtyckt
Bättre det än att slicka röv isf![]()
Detta fattar alla utom WCX-maffian.eus skrev:....Eftersom vi vet hur bra rykte man får hos folk när det kommer 4 st åkare på bakhjulet å 5 pers står å bränner däck mitt i stan.
Vi MC-åkare behöver väl inte få sämre rykte än vad vi redan har?....
Mr. Cap skrev:Men det är ändå rätt lustigt att man automatiskt blir stämplad en outlaw bara för att man inte bryr sig ifall man är omtyckt![]()
Bättre det än att slicka röv isf![]()
eus skrev:Jag måste bara stämma in i kören.
Jag läste första inlägget i denna tråd som så livligt diskuteras.
Intrycket jag fick av inlägget var att han undrade om man inte kunde ta det lite lugnare vid götaplatsen? Eftersom vi vet hur bra rykte man får hos folk när det kommer 4 st åkare på bakhjulet å 5 pers står å bränner däck mitt i stan.
Vi MC-åkare behöver väl inte få sämre rykte än vad vi redan har?
Sen svaret på detta blev "Skit du i vad vi gör"
Vilket jag iaf tycker var tråkigt.
Men det verkar som om WCX håller varandra ganska bra om ryggen, minsta lilla "åsikt" om dem så tar det hus i helvete
PS. Vi lever i samhälle med medmänniskor omkring oss, bör man kanske ha i åtanke
Krigge skrev:Grejen var ju att han reagerade över att 1 kille burnade i typ 5 sekunder. Ni verkar tro att alla drog därifrån på bakhjulet, körde över några spädbarn, skrämde ihjäl ett par åldringar och sen drog snuten. 1 kille burnade lite!
Dom flesta som var där var inte ens med i WCX.
Då hade det ju gått betydligt värre till![]()
När ska du komma till en bana så jag kan köra skiten ur dig?????valmers skrev:Detta fattar alla utom WCX-maffian.
Akta dig för valmers, han gillar yngre killar som moonarMr. Cap skrev:@ GSXR1100R
Det här är min positiva sida![]()
Klart vi håller varann om ryggen, det kallas gemenskap, lojalitet, ja det finns många ord för det.eus skrev:Jag måste bara stämma in i kören.
Jag läste första inlägget i denna tråd som så livligt diskuteras.
Intrycket jag fick av inlägget var att han undrade om man inte kunde ta det lite lugnare vid götaplatsen? Eftersom vi vet hur bra rykte man får hos folk när det kommer 4 st åkare på bakhjulet å 5 pers står å bränner däck mitt i stan.
Vi MC-åkare behöver väl inte få sämre rykte än vad vi redan har?
Sen svaret på detta blev "Skit du i vad vi gör"
Vilket jag iaf tycker var tråkigt.
Men det verkar som om WCX håller varandra ganska bra om ryggen, minsta lilla "åsikt" om dem så tar det hus i helvete
PS. Vi lever i samhälle med medmänniskor omkring oss, bör man kanske ha i åtanke
men vadan detta tjat om en burnis då???? Va?McB skrev:Vad menar du med "ni verkar tro"? Har någon här påstått att det har gått till på något annat sätt än vad UnderDOG beskrev i sitt första inlägg?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|