R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ja roliga händelser men så värst bra tekniskt, nja?
snyggt.Tänkte dela med mig av lite f/1.2 med er i vintermörkret
(Fick låna en Canon 85mm f/1.2 för en stund. Helt underbar...)
En fråga (inte riktat bara till Ringo alltså) ska man ta med sin kamera på Thailandssemester?
gör man det inte så missar man en del fina bilder, men slipper bry sig om en värdefull och omtålig ägodel.
och tar man med den så får man ut mer av resan men ligger på stranden och tänker på om nån bryter bugalowen, och svär över ett gruskorn som sabbar sommerns banfoto, hm..
Last edited:
