Det blir regn på söndag 7/8

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Efter att ha varit inne på SMHI och kollat 5 dygns prognosen så drar jag tillbaka min tidigare tråd om att få köpa en biljett till knudan. Vädret blir inte ala-carte' :mad:

Von Vettet skrev:
Efter att ha varit inne på SMHI och kollat 5 dygns prognosen så drar jag tillbaka min tidigare tråd om att få köpa en biljett till knudan. Vädret blir inte ala-carte' :mad:

5-dygnsprognosen fram tills nästa söndag 7/8.. jäääla korta veckor du har då?! :yoparty

Du menade säkert 31/7 och då är det ok. :7peta

"No smoking in the depå" :fatta!
//Moralkärringen. ;)

Det roliga är att allt över 2 dagars prognos är mer än 60% gissning så jag ropar inte hej förrän på söndag morgon eller tidigast på lördag em.
Vi vet ju alla att meterologerna oftast har fel ..... eller gissar fel rättare sagt.

Det finns inget dåligt väder,
bara dåliga däck.

Mr K skrev:
Det roliga är att allt över 2 dagars prognos är mer än 60% gissning så jag ropar inte hej förrän på söndag morgon eller tidigast på lördag em.
Vi vet ju alla att meterologerna oftast har fel ..... eller gissar fel rättare sagt.

bara dåliga däck.

WORDS! Ses på Knudan :tummenupp

Von Vettet :fatta! :D

bara dåliga förare.

:D :D :D

Ses på knudan, regn eller inte.

Edit: Jag såg på Rossi i söndags hur man kör i regn, så det är bara att göra likadant. :3freak

Håller med K - På Lördag morgon först, vet vi vädret "säkert".
MSN o SVT t o m DMI helgarderar med SOL & VATTEN :gnissla

Med slick som bakdäck, har jag rätt däck om torrt - om blött är jag först att bjuda VV på en dubbel kaffe med tillhörande snack om spårval. Är även skyldig Majtii en... :tummenupp

PS. Svane - Word, stavas utan "s"... :hihi
Avataren - är det isolering runt din bild :va :rofl
DS.

Söndag dag prognoser (gissningar)

SMHI - Regn
DMI - Regn/sol
MSN (Foreca) - Regn/sol
Aftonbladet - Regn
SVT - Regn
CNN - Showers
Mr K - Molnigt men uppehåll

Robz skrev:
PS. Svane - Word, stavas utan "s"... :hihi
DS.
Hmmmm... Jag e väl inte beredd o hålla med till fullo. Men visst, i detta sammanhang, utan att vara allt för påläst, uppfattas det väl som ett uttryck o därav kanske WORD skulle passa bättre... :va Ja, va vet jag???

Robz skrev:
Avataren - är det isolering runt din bild :va :rofl
DS.
Jag har aldrig blivit anklagad för att vara klipsk, o än en gång fattar jag NADA :huvet

Robz :whip :hej

Svane skrev:
Hmmmm... Jag e väl inte beredd o hålla med till fullo....
Hoho :pannkyss
"Word" är juh progget Word för rättstavning...
Isolering... - din bild, som faktiskt är fin :tummenupp verkar vara omgiven av en vetekvast som varit i vägen för objektivet vid fotot... ser ut som glasull eller nået :hihi

Ses!

EDIT: HTML-fugg

Last edited:
Robz skrev:
Isolering... - din bild, som faktiskt är fin :tummenupp verkar vara omgiven av en vetekvast som varit i vägen för objektivet vid fotot... ser ut som glasull eller nået :hihi

Ses!
...

Jaja det... Bilden är utskuren ur en större, vilken är tagen från den nya läktaren. Träd skymmer en del av sikten! :hihi :hihi

EDIT: Engelskan - Muhahaaaa... Nu FATTADE jag, som sagt, lite segt i kolan ibland... :D

Vi ses!!

Bifogat

• P7031040_800x.jpg
    P7031040_800x.jpg
    138.5 KB · Visningar: 57
Last edited:
Svane skrev:
Jaja det... Bilden är utskuren ur en större, vilken är tagen från den nya läktaren. Träd skymmer en del av sikten! :hihi :hihi

EDIT: Engelskan - Muhahaaaa... Nu FATTADE jag, som sagt, lite segt i kolan ibland... :D

Vi ses!!

Hmmmm..... Men är det ingen av metrologerna som har en biljett till VV?? Han måste ju bli svartflaggad på alla Sveriges banor så snabbt som möjligt! :yoparty

Dessutom har jag hört att Robz fick spö på SRW?! Dax att sätta VV på plats igen eller?!??! :tummenupp

Melvin Mögkotte skrev:
...Dessutom har jag hört att Robz fick spö på SRW?! Dax att sätta VV på plats igen eller?!??! :tummenupp
S P Ö?... VV har dock spottat upp sig rejält även på bana :Bugar
När vi har likvärdiga däck blir det ganska jämnt..... (Bifogat en bild på mitt framdäck vid passet då VV "BLÅSTE" om.... - t o m Anol blåste då om :brinnerup )
Ses på Söndag - 1.10.13 att slå för VV :tummenupp

/Robz på Jimmyrettas festkonto :fyllisar

Bifogat

• IMGP1029.JPG
    IMGP1029.JPG
    65.1 KB · Visningar: 85
Väderupdate från vader.se

Söndag 0600
Det blir klart till halvklart väder och uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

Söndag 1200
Det blir mestadels soligt väder med några mindre stackmoln och uppehåll. Temperaturen blir +17 till +20 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 4 till 6 meter per sekund.

Söndag 1800
Det blir mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

Mr K skrev:
Söndag 0600
Det blir klart till halvklart väder och uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

Söndag 1200
Det blir mestadels soligt väder med några mindre stackmoln och uppehåll. Temperaturen blir +17 till +20 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 4 till 6 meter per sekund.

Söndag 1800
Det blir mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

Låter som det jag har beställt ungefär. Hade inte tänkt att frysa till en ispinne i ett flaggtorn denna söndag också - jag har ju precis tinat! :4skrika

Cybercat skrev:
Låter som det jag har beställt ungefär. Hade inte tänkt att frysa till en ispinne i ett flaggtorn denna söndag också - jag har ju precis tinat! :4skrika
Låt Swappe flagga - du passar bättre på banan :tummenupp

EDIT:
Mr K skrev:
Söndag dag prognoser
...Mr K - Molnigt men uppehåll
:tummenupp

Last edited:
Dmi

DMI visa regn idag och visst kom det i morse men inte något om klar blå himmel o sol......så man får ta det med en nypa salt allt vad väder prognoser heter.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti