Von Vettet
Ny medlem
Efter att ha varit inne på SMHI och kollat 5 dygns prognosen så drar jag tillbaka min tidigare tråd om att få köpa en biljett till knudan. Vädret blir inte ala-carte' 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:Efter att ha varit inne på SMHI och kollat 5 dygns prognosen så drar jag tillbaka min tidigare tråd om att få köpa en biljett till knudan. Vädret blir inte ala-carte'![]()
Mr K skrev:Det roliga är att allt över 2 dagars prognos är mer än 60% gissning så jag ropar inte hej förrän på söndag morgon eller tidigast på lördag em.
Vi vet ju alla att meterologerna oftast har fel ..... eller gissar fel rättare sagt.
Det finns inget dåligt väder,
bara dåliga däck.
Mr K skrev:...SVT - Regn...Mr K - Molnigt men uppehåll
Hmmmm... Jag e väl inte beredd o hålla med till fullo. Men visst, i detta sammanhang, utan att vara allt för påläst, uppfattas det väl som ett uttryck o därav kanske WORD skulle passa bättre...Robz skrev:PS. Svane - Word, stavas utan "s"...![]()
DS.
Jag har aldrig blivit anklagad för att vara klipsk, o än en gång fattar jag NADARobz skrev:Avataren - är det isolering runt din bild![]()
![]()
DS.
HohoSvane skrev:Hmmmm... Jag e väl inte beredd o hålla med till fullo....
Robz skrev:Isolering... - din bild, som faktiskt är finverkar vara omgiven av en vetekvast som varit i vägen för objektivet vid fotot... ser ut som glasull eller nået
![]()
Ses!
...
Svane skrev:Jaja det... Bilden är utskuren ur en större, vilken är tagen från den nya läktaren. Träd skymmer en del av sikten!![]()
![]()
EDIT: Engelskan - Muhahaaaa... Nu FATTADE jag, som sagt, lite segt i kolan ibland...![]()
Vi ses!!
S P Ö?... VV har dock spottat upp sig rejält även på banaMelvin Mögkotte skrev:...Dessutom har jag hört att Robz fick spö på SRW?! Dax att sätta VV på plats igen eller?!??!![]()
Mr K skrev:Väderupdate från vader.se
Mr K skrev:Söndag 0600
Det blir klart till halvklart väder och uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.
Söndag 1200
Det blir mestadels soligt väder med några mindre stackmoln och uppehåll. Temperaturen blir +17 till +20 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 4 till 6 meter per sekund.
Söndag 1800
Det blir mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.
Låt Swappe flagga - du passar bättre på bananCybercat skrev:Låter som det jag har beställt ungefär. Hade inte tänkt att frysa till en ispinne i ett flaggtorn denna söndag också - jag har ju precis tinat!![]()
Mr K skrev:Söndag dag prognoser
...Mr K - Molnigt men uppehåll
Robz skrev:visar sol & regn
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |