Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Grattis" "Jippie" "wooow" bla bla bla......För vad??
Att det tillkommit en "bana" som ingen någonsin kommer att få tillgång till för att bara så där få gasa av sig på??![]()
möjligt... dock finns det folk som tror att det skulle bli så. Se även vad som hände med barkarbydagarna, då ALLA inte slutade busa på onsdagar valde polisen att dra sig ur eftersom allt bus på gara inte försvann när man fick köra på Barkarby... att det minskade räknades inte.Jag tror han var ironisk...
Om "de", allså ägarna, inte tillåter vem som helst att hyra anläggningen så är det inte mycket värt.
Att endast få köra där med smc eller sin arbetsgivare om man råkar vara ambulansförare/pois/osv ger inte mig någon glädjefrossa.
Helt underbart! När kan man boka kurs? Jag vill vara först i kön!
(Nu kommer ingen bomba bulten mer...)
Jag var där idag & kollade och jag tycker det ser lovande ut.
Ca 2,3 km varvet runt med mycket kurvor och 700 meter raka.
Har en gps-fil (.gpx) som visar var banan är, som med fördel kan öppnas i exempelvis Goolgle Earth, men det går tyvärr inte att ladda upp den här, bjuder på en bild i alla fall.![]()
Coolt!
Ifall du lägger på filändelsen .txt borde den gå att ladda upp, ifall den inte är för stor. För större filer finns t.ex www.megaupload.com och liknande sidor.
Ok, provar. (antar att man behöver ändra tillbaks till .gpx för att öppna den)
Meeeen, ordna så den blir klassad som tävlingsbana och fixa lite tävlingar/riktiga träningar på den då. Jävla testbana för gatmuppar, herregud så meningslöst. Grr.
När skall dom som tror att en bana skulle råda bot på buskörningen på gatorna vakna??
Det kommer aldrig att ske då det alltid kommer att finnas en grupp, en grupp som är stor som ALLTID kommer att vilja busa runt på gator runt om i detta avlånga land, en grupp som vars förebilder i årtionden levt ett sk "rebell" liv genom att köra fortare än vad vägskyltarna tillåter, genomfört illegala streetrace mm!!
Jag personligen önskar att så var fallet då det skulle glädja många föräldrar, familjemedlemmar samt vänner (även boende på utsatta vägar & myndigheter) men verkligheten är en annan!!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |