Det är VERKLIGHET

Vilken bana är det?

Drivecenter har en bana här inne i skogen som är riktigt fin. Dock är den så sjukt begränsad att köra på. Ungefär i samma klass som den som skall planeras i stockholm just nu. Man blir bara nedstämd av hur idiotiska dem är som inte släpper den öppen 1-2 dagar i veckan för 3-400:-

Ungefär som när jag bodde i Norge och hade 5km till Rudskogen. Varje onsdag fick man åka dit och köra. 3 timmar för 400:-

I senaste nr av mc-folket är det nu offentligt.

Jag skriver detta med ståpäls över hela kroppen.
Jag har känt till detta i någon veckas tid.. och jag kan säga att det varit mycket svårt att hålla tyst om det.

Vi har en storbana i Stockholm.
Banan är belägen vid Arlanda och det kommer bedrivas kurser av SMC på banan redan under sensommaren, början på hösten.

Jag har åkt runt banan och jag lovar.. Den kommer att bli förbaskat kul.

Skickar med en bild på en illustration av banan

//
Ezzo

Vilken typ av kurs kmr smc hålla på arlandabanan? sporthojskurs, bkk, knix?

Jag vet faktiskt inte om det blir bkk elller en shk.
Knix blir det inte.

Om det är en bkk eller en shk har ju mindere betydelse då det är exakt samma kurs.

//ezzo

Oavsett vad det blir, när det är eller vad det kostar så är vi nog många som kommer hänga på låset för att få prova :tummenupp

Jag vet faktiskt inte om det blir bkk elller en shk.
Knix blir det inte.

Om det är en bkk eller en shk har ju mindere betydelse då det är exakt samma kurs.

//ezzo
När jag var på gälleråsen på shk var det teori innan varje pass.

När polaren var på Gotland ring med Smc väst på bkk var det ingen teori à "skolbänkstyle" utan en instruktör på 2 elever.

Är det "skolbänks" teorin så som det var på gälleråsen som skiler shk och bkk?

När jag var på gälleråsen på shk var det teori innan varje pass.

När polaren var på Gotland ring med Smc väst på bkk var det ingen teori à "skolbänkstyle" utan en instruktör på 2 elever.

Är det "skolbänks" teorin så som det var på gälleråsen som skiler shk och bkk?

Jag har kört både BKK och SHK på Gelleråsen. Det var ingen skillnad ö ht i utbildningen och upplägget.

Eventuellt så gick SHK något fortare än BKK. Men det kan säkert variera från gång till gång.

Back