Det är tacken

JoakimL skrev:
Jag har haft fler hojjar än va du kan drömma om! sålde nyss min pga av att jag inte hade plats för den i garaget(BIL).
Du borde däremot skaffa dig en riktig och Lite snyggare mc, för den du har nu är ju inte mycket att hurra för :rofl :rofl

Min pappa är starkare än din pappa... :näsblod

Nicke skrev:
Det är verkligen sånt och såna här (t.ex. JoakimL) här som lyfter hela Sporthoj.com... Kan man inte dra gränsen vid 21 år och uppåt + körkort?

Kan förstå resonemanget, håller med i detta och många andra fall om att något "intagskrav" ska finnas. Tyvärr så faller många på det (jag bla, trots att jag anser mig själv som seriös).

Men som meningar som "jag har mer hojar än du kan drömma om" hör till dagis... :fakta

Va fn var det jag ville komma?? :huvet :huvet
Men men.. Du förstår vad jag menar.

Jag fattar. Synd bara att det är så många galningar som lessnat på BIKE:s moppeforum och flyttat hit sen i höstas. Tycker det är sämre nu än tidigare och det lär inte bli bättre av en lång vinter...

FreddaAbborre skrev:
Kan förstå resonemanget, håller med i detta och många andra fall om att något "intagskrav" ska finnas. Tyvärr så faller många på det (jag bla, trots att jag anser mig själv som seriös).

Men som meningar som "jag har mer hojar än du kan drömma om" hör till dagis... :fakta

Va fn var det jag ville komma?? :huvet :huvet
Men men.. Du förstår vad jag menar.

t-rex skrev:
Lillen, så här är det. När folk träffas första gången, IRL eller på en forum, så har alla en viss mängd förtroendekapital. Man utgår helt enkelt från att den man möter på det stora hela är en normalt funtad människa som fungerar på vissa givna sätt och som man kan få något sorts utbyte av.

Detta förtroendekapital försvinner dock lätt om personen i fråga visar sig falla utanför ramarna vad som kan anses som rimligt. När det börjar naggas i kanten hamnar personen sedan ofta snabbt i en nedåtgående spiral där tillslut allt han säger uppfattas som mer eller mindre puckat och ingen tar längre personen på allvar i något sammanhang.

Du är en bra bit påväg i den spiralen på det här forumet, jag hoppas att du klarar dig bättre i verkliga livet. Hade varit synd att leva med det oket från så späd ålder.

Så, tillbaka till sandlådan nu.

Förstår om du vill vända forumet emot mig när du har blivit så förolämpad, men du har varit lika god själv..och du ska fan inte snacka om vem som är mogen här, hur gammal är du??
säkert bra mkt äldre än mig. Och dessutom känner du dig skit stolt för att du har en hoj och inte jag, (grattis!) och skriver typ: Vem har en hoj här räcker upp en hand? då kan vi ju snacka om vem som hör till sandlådan. :7peta

JoakimL skrev:
Förstår om du vill vända forumet emot mig när du har blivit så förolämpad, men du har varit lika god själv..och du ska fan inte snacka om vem som är mogen här, hur gammal är du??
säkert bra mkt äldre än mig. Och dessutom känner du dig skit stolt för att du har en hoj och inte jag, (grattis!) och skriver typ: Vem har en hoj här räcker upp en hand? då kan vi ju snacka om vem som hör till sandlådan. :7peta
Men snälla, gå ut i garaget och meka med moppen istället.

MatteKholm skrev:

Hahah villket jävla stolpskott.
En normal person ger ju upp efter en stöt, den där jäveln fortsätter ju muppa, tror fan det sved lite det dära :näsblod.

I övrigt, har ni hört den dära "jag tror, jag tror på sooomaren".

Jag tror, jag tror på SANDLÅDAN

Jeffla muppar en del är här och leker pajkastare :mad:.

Slår vad om att ingen av er (ni som kastar paj) alldrig skulle våga säga ett skit i verkligheten, bara framför en datorskärm där ni tror er vara trygga så vågar ni säga något såndant till varandra.
Hur gammla är ni egentligen, mentalt då alltså, 7? Att ni sen fysikt är över 20 eller vad ni nu är, det märkts ta mig fan inte. Väx upp!

The-PatriX skrev:
Hahah villket jävla stolpskott.
En normal person ger ju upp efter en stöt, den där jäveln fortsätter ju muppa, tror fan det sved lite det dära :näsblod.

Envisheten segrar inte över el-isheten. :va :) Han stöp några ggr i backen iaf, haha.

JoakimL skrev:
Jag har haft fler hojjar än va du kan drömma om! sålde nyss min pga av att jag inte hade plats för den i garaget(BIL).
Undrar bara på en sak.. du är typ 18 år.. hur många hojar (motorcyklar) har du haft, vad är en "hoj" för dig? (cykel,moped,cross?) för så många tunga motorcyklar kan du ju inte ha haft.. ta nu inte detta på fel sätt, blev bara nyfiken..
Mvh
Tobias

t-rex skrev:
Det bekommer mig inte det minsta vad forumet tycker om dig. Jag tycker att du verkar vara en vilsen moppepojke som inte begriper när han skall vara tyst.

Hur du uppfattas av resten av dem som är här behöver du inte min hjälp för att lösa.

Edit; Pungt.

Asså kan du hålla flabb hade du vart här hade jag slått dig, du ska inte säga åt mig när jag ska va tyst fatta?

JoakimL skrev:
Asså kan du hålla flabb hade du vart här hade jag slått dig, du ska inte säga åt mig när jag ska va tyst fatta?

Slåss? :kocko

Du vet väl inte vem som döljer sig bakom dessa användare? Kanske en tanig liten kille, eller en stor kille som utövar kampsport?

Man ska inte vara så dryg på internet :tummenupp

PS. Jag vet inte heller :) .DS

JoakimL skrev:

Hot om våld... :klappar

Du blir knappast långlivad på det här forumet med den fina attityden.

Stolten skrev:
Slåss? :kocko

Du vet väl inte vem som döljer sig bakom dessa användare? Kanske en tanig liten kille, eller en stor kille som utövar kampsport?

Man ska inte vara så dryg på internet :tummenupp

PS. Jag vet inte heller :) .DS

Jag är jättestor och jättestark, och min pappa kissar jättelängst! :mattias

ack jag minns tiden då sporthoj.com var ett någorlunda bra forum. efter den stora kraschen brakade allt åt helvete. inte konstigt att det är krig i världen.

försök överleva, snart kommer hojsäsongen igen. 4 månader kvar. andas.

t-rex skrev:
Skall ner 7-9 januari faktiskt. Tid och plats? Stora torget vid 12.00? Träpåkar är din grej antar jag?

Skämt åsido, du kom med ett genuint puckat inlägg, och fick mothugg. Klarar du inte av det skall du kanske tänka över lite vad du skriver i framtiden.

HmmMM om du sj läser lite mer noggrant så var det DU som började KÄFTA

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...