Det är tacken

Dickhead skrev:
Aj som fan.... :död Farbror blå eller bara några vanliga dörrvaktssvin?

Jag förstår varför du kalla dig för DICKHEAD :kocko

M.V.H

Dörrvakt

Last edited:
honkiie skrev:
men ni är ju svin :tungan
De flesta hittils iallafall

Var tvungen att kolla hur gammal du är...1983 . :tummenupp

Lär dig en sak ..

Dra inte alla över en gräns.

P-E skrev:
Jag tycker Poliser är snälla, de går nästan alltid att snacka med de. Men behöver itne åka på stryk och liknande. Bara man är sansad och snackar. De lyssnar offtast på vad man har att säga. :)

Ja många äldre, majoriteten av dom unga är ju bara polis för att få bära pistol verkar de som :tungan

honkiie skrev:
kam :mattias
Nog känner jag själv nån vakt och inte är alla svin men många är det.
Man kan ju vara svin på många olika vis.Pundarkurre med en fet skruvmejja i bakfickan får ju automatiskt räkna med att bli lite sämre behandlad än lilla lisa som e full o både kissar o spyr på en.Som sagt,dom som stått nåra år i dörren börjar ledsna på att fightas hela vägen hem o istället bli lite av "schyssta vakten" istället. :tummenupp

Och inte för att vara nedlåtande mot s-holmsvakterna på nåt vis,men ibland kan man ju undra vem som e mest påtänd i den här stan?Gästerna eller vakterna.Ser ju ut som bagare runt näsan halva bunten ju,aggresiva o provocerande,inte direkt nåt föredömme för kåren.

t-rex skrev:
Herregud lillen, har inte du gått o lagt dig än? Och fortfarande ingen hoj? Du är inte lite vilse?

Detta kanske kan vara något?

Jag har haft fler hojjar än va du kan drömma om! sålde nyss min pga av att jag inte hade plats för den i garaget(BIL).
Du borde däremot skaffa dig en riktig och Lite snyggare mc, för den du har nu är ju inte mycket att hurra för :rofl :rofl

JoakimL skrev:
Jag har haft fler hojjar än va du kan drömma om! sålde nyss min pga av att jag inte hade plats för den i garaget(BIL).
Du borde däremot skaffa dig en riktig och Lite snyggare mc, för den du har nu är ju inte mycket att hurra för :rofl :rofl

Ja, :rofl :rofl....
Eller nått sånt.

Det är verkligen sånt och såna här (t.ex. JoakimL) här som lyfter hela Sporthoj.com... Kan man inte dra gränsen vid 21 år och uppåt + körkort?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D