Det är tacken

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Här arbetar man och sliter arslet av sig och betalar skatt varje månad till dessa människor.
Sen för att man råkar vara lite överförfriskad och busig :fyllisar
måste man hålla bak armarna och dunka honom i backen så att blodvite uppstår. :död
Snacka om att ha haft betong i sandlådan då man var liten...mobbat barn...
Sova borta fick jag göra oxå...
Anmäld för skadegörelse då jag ritade med mitt blod på väggen...+ att jag lyckades på något sätt knäcka den där jävla sängen dom bultat fast i väggen.

Bifogat

• tack....JPG
    tack....JPG
    55 KB · Visningar: 426
Aj som fan.... :död Farbror blå eller bara några vanliga dörrvaktssvin?

hmmmm de där låter inte bra, men varför gjorde dom det?? om du är överförfriskad så leder(borde dom) dej ut och be dej gå hem men att slänga ner hakan i marken på de sättet nä inte ens jag kan ta det.... :(

God fortsättning på julhelgen...

...jag betalar också skatt ...
Tycker att det är bra att våran ordningsmakt rensar upp i träsket och tar hand om allt drägg som stör oss som vill ha det roligt när vi är ute på lokal.
En eloge att de tog om hand om dig också när du hade gjort illa dig så.

Vore kanske på sin plats att påpeka att det är skadegörelse att kladda ner husfasader, angras kläder och fordon.

Hoppas du mår bättre idag och att du får den vård som du har betalat in skatt för..... :tummenupp

Bli inte överförfriskad och busig?

Jag köper inte riktigt att du skulle varit snäll som ett lam och de kom och spöade på dig. Du måste gjort motstånd eller liknande-

Kakan skrev:
hmmmm de där låter inte bra, men varför gjorde dom det?? om du är överförfriskad så leder(borde dom) dej ut och be dej gå hem men att slänga ner hakan i marken på de sättet nä inte ens jag kan ta det.... :(

Njao det var farbror blå, dom vart förbannad för jag öppnade dörren till en polisbil som stod utanf och frågade varför X (en inte så nära vän) då en manlig polis kommer ut och avyttrar mig från bilen på ett mycket otrevligt sätt (tog tag i kragen och styrde bak mig ungefär som på ett krogslagsmål). Så jag tog tag i hans krage och förklarade att han skulle släppa mig, då kom det en till och skulle bryta bak min armar började skrika att jag inte skulle spänna mig så jag släppte honom. Då skulle dom trycka upp mig mot betong väggen och jag bad 2-3 ggr att dom inte skulle göra det sen tryckte jag ifrån med fötterna. Då vart det en jädra fart på ordningsvakter och poliser som bröt och slängde ner mig med hakan före.

Ångrar att jag inte bara bad honom släppa mig och gick.
:kocko som man är så... var ju ganska ogästvänligt i inrättningen kanske det som är meningen oxå... :rolleyes:

kjuze skrev:
Bli inte överförfriskad och busig?

Jag köper inte riktigt att du skulle varit snäll som ett lam och de kom och spöade på dig. Du måste gjort motstånd eller liknande-

njao jag ville gå med på att dom skulle bryta bak mina armar typ... :kocko
fattade inte att om dom hade bestämmt sig för det så gör dom det :näsblod

Är man så korkad att man öppnar dörren till en polisbil och sedan gör motstånd så är jag den första att applådera poliserna.
Man ska ha respekt för polisen och göra som de säger: punkt slut!

@tassen: :tummenupp

Last edited:
sandstream skrev:
Är man så korkad att man öppnar dörren till en polisbil och sedan gör motstånd så är jag den första att applådera poliserna.

Pungt heter det.

sandstream skrev:

Ja gårdagen har jag lagt i facket "smarta saker jag gjorde i fyllan".
Jag påstår ju inte själv att jag var särskillt bra.

Var glad att du inte är misstänkt för våld mot tjänsteman.

Stanna hemma nästa gång.

Våldsamt motstånd(när dom höll dina armar),våld mot tjänsteman(tog i kragen).Och om jag förstod det där med mr x rätt så var det han som satt i polisbilen redan,det kan tolkas som främjande till flykt.Om du inte blir åtalad för nåt så har dom varit riktigt hyggliga mot dig faktiskt.

Haha, fan vilka fylleäventyr du verkar ha.
Jag tycker att du borde fundera på att bugga dig själv när du är ute och svirar. Kanske kan vara en kul present till barnbarna så de kan se när farbror festar loss på stan.

Victor skrev:
Haha, fan vilka fylleäventyr du verkar ha.
Jag tycker att du borde fundera på att bugga dig själv när du är ute och svirar. Kanske kan vara en kul present till barnbarna så de kan se när farbror festar loss på stan.

Hmm jao hade hellre velat se en kille här i stan som skulle rulla iväg en släpvagn, på något sätt lyckades han bli överkörd av släpvagnen så han hammnade på akuten och fick sy en massa i ansiktet. Snacka om att synden straffar sig själv.

Som sagt, poliser har varit mobbade som barn och aldrig fått känna på hur det är att ha makten över andra personer, tråkigt men sant :hihi

JoakimL skrev:
Som sagt, poliser har varit mobbade som barn och aldrig fått känna på hur det är att ha makten över andra personer, tråkigt men sant :hihi
Som jag tolkar de så tycker du och Twosaint att polisen har handlat fel här.

De kan jag inte förstå. Han va ju inte speciellt smidig av sig.
Till och med i sin egen berättelse så framstår han ju som en nöt. Tänk då hur de verkligen gick till.

Twosaint! Du ska vara tacksam. Du har ju just upptäckt att dina skattepengar går till nåt vettigt, och inte bara försvinner ner i någon politikers ficka.

PS Jag är långt ifrån "kompis" med alla poliser. Men ibland gör dom ju nåt bra.DS

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet