DumbassDriver
Hårt arbetande i city
Luktar som det gjorts lite fel i båda läger här.
Mest hos Herr TvåHelgon dock.
Men men shit happens...
/Dumb
Mest hos Herr TvåHelgon dock.
Men men shit happens...
/Dumb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Twosaint skrev:Njao det var farbror blå, dom vart förbannad för jag öppnade dörren till en polisbil som stod utanf och frågade varför X (en inte så nära vän) då en manlig polis kommer ut och avyttrar mig från bilen på ett mycket otrevligt sätt (tog tag i kragen och styrde bak mig ungefär som på ett krogslagsmål). Så jag tog tag i hans krage och förklarade att han skulle släppa mig, då kom det en till och skulle bryta bak min armar började skrika att jag inte skulle spänna mig så jag släppte honom. Då skulle dom trycka upp mig mot betong väggen och jag bad 2-3 ggr att dom inte skulle göra det sen tryckte jag ifrån med fötterna. Då vart det en jädra fart på ordningsvakter och poliser som bröt och slängde ner mig med hakan före.
Ångrar att jag inte bara bad honom släppa mig och gick.
:kocko som man är så... var ju ganska ogästvänligt i inrättningen kanske det som är meningen oxå...![]()

Twosaint skrev:Jag har aldrig sett dig skriva något vettigt eller smart, någonsin.
ktmjacke skrev:Min erfarenhet är att 99 ggr av 100 så är man skyldig till polisens agerande.Antingen p.g.a fylla eller ilska t.ex.Den 100:de gången av 100 så är man endast lite oskyldig,då är det kanske sheriffen som tagit dig dom 99 andra gångerna som tröttnat på dig.Det enda roliga med att bli gammal är att man kan titta tillbaka på sitt liv med lite ärligare synsätt.Jag har ALDRIG blivit illa behandlad utav sheriffen utan att egentligen förtjänat det.Dock förekommer det säkerligen rötägg i den yrkeskategorin precis som i alla andra.
ktmjacke skrev:Min erfarenhet är att 99 ggr av 100 så är man skyldig till polisens agerande.Antingen p.g.a fylla eller ilska t.ex.Den 100:de gången av 100 så är man endast lite oskyldig,då är det kanske sheriffen som tagit dig dom 99 andra gångerna som tröttnat på dig.Det enda roliga med att bli gammal är att man kan titta tillbaka på sitt liv med lite ärligare synsätt.Jag har ALDRIG blivit illa behandlad utav sheriffen utan att egentligen förtjänat det.Dock förekommer det säkerligen rötägg i den yrkeskategorin precis som i alla andra.
Nej, nej, nej!ktmjacke skrev:Min erfarenhet är att 99 ggr av 100 så är man skyldig till polisens agerande.Antingen p.g.a fylla eller ilska t.ex.Den 100:de gången av 100 så är man endast lite oskyldig,då är det kanske sheriffen som tagit dig dom 99 andra gångerna som tröttnat på dig.Det enda roliga med att bli gammal är att man kan titta tillbaka på sitt liv med lite ärligare synsätt.Jag har ALDRIG blivit illa behandlad utav sheriffen utan att egentligen förtjänat det.Dock förekommer det säkerligen rötägg i den yrkeskategorin precis som i alla andra.

sandstream skrev:Nej, nej, nej!
Poliser åker runt och letar efter små oskyldiga skattebetalare som de kan banka skiten ur. Skulle vederbörande helt oskyldigt tex slänga en snöboll som träffar radiobilen, eller ännu värre piketens skåpbil, så åker puffran fram direkct och fanstyget får en i magen!![]()

Jag har läst en och annan tråd på SH där poliser, speciellt de stackare som var i GBG under kravallerna, utmålas som tickande anabolamonster som vid minsta nysning från folkmassan sliter upp tjänstevapnet och drar ett mag åt det håll som ljudet kom ifrån. Stackars Hannes som fick en kul i buken var i själva verket från Svenska Freds och han var på väg att ta bort en gatssten som någon polis annars kunde ha snubblat påDumbassDriver skrev:Du har varit med förr hör jag?!![]()

sandstream skrev:Jag har läst en och annan tråd på SH där poliser, speciellt de stackare som var i GBG under kravallerna, utmålas som tickande anabolamonster som vid minsta nysning från folkmassan sliter upp tjänstevapnet och drar ett mag åt det håll som ljudet kom ifrån. Stackars Hannes som fick en kul i buken var i själva verket från Svenska Freds och han var på väg att ta bort en gatssten som någon polis annars kunde ha snubblat på![]()
Japp, det går att få folk att tro det mesta (en del tror på fullt allvar att människan inte varit på månen utan att alltihop var inspelat i en studio...). När det gäller kravallerna i GBG skiter jag personligen i vem som gjorde rätt och vem som gjorde fel. Man slänger inte gatstenar på poliser.DumbassDriver skrev:Har faktiskt sett en film därifrån. "En berättelse, två sanningar" hette den tror jag. Vinklades både från demostranter och poliser. Intressant och se hur media kan påverka och styra hur folk uppfattar "sanningen"...
sandstream skrev:Man slänger inte gatstenar på poliser.
t-rex skrev:Blev du utslängd ur 125-forumet för att de tyckte du var barnslig?
Gustav1 skrev:Du skriver bara elaka saker hela tiden!!1!:kocko

t-rex skrev:Ditt patetiska blöjlallande har inte något att göra med sanningen. Din oförmåga att se det är skrämmande, ditt sätt att uttrycka dig är generande både för dig själv och för alla andra i din ålder.
Henken skrev:Jag vet aldrig om du menar det du skriver eller är ironisk![]()

t-rex skrev:Thihi.
I rest my case.
Edit: ps - skaffa en hoj lillen. Eller kanske ett körkort.
JoakimL skrev:Synd om dig, fungerar det inte så bra där nere?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |