Det är tacken

Ah men snälla. Sluta tjaffsa och dra ner hela stämningen här.
För fan, bete er som vuxna, om killen nu saknar en hojj, so what?
Vem fan bryr sig, är han hojjintresserad så räcker det väll för att plattsa här och snacka hojj?

Äh skit samma, håll käft och sluta leka zatzy.com nissar, hoppas sweedie ger er en banning om ni fortsätter.

Blir ni bannade så kan jag tippsa om 2 ställen ni kan fortsätta att skämma ut er på.

www.lunarstorm.se
www.zatzy.com/forum

PUNGT SCHLUTT!

t-rex skrev:
Jag kommenterade ditt fjortisinlägg. Lev med det.

Intressant användning av versaler. Syftar den till någonting speciellt?

Jag pallar inte sitta här o käfta med dig det leder ingen vart och jag får inget uträttat här framför min dator :huvet

Så när du läser detta håll dina rynkiga fingrar i styr o gör sporthojs seriösa användare en tjänst

JoakimL skrev:
Jag pallar inte sitta här o käfta med dig det leder ingen vart och jag får inget uträttat här framför min dator :huvet

Så när du läser detta håll dina rynkiga fingrar i styr o gör sporthojs seriösa användare en tjänst
Men gå och lägg dig, förbannade fjortis.

jag tror knappast att vi får se våran tokiga gamla vän joakimL på forumet nå mer efter nån moderator läser det här.

Inte för att vara konspiratorisk (Kul ord!) men jag tror att valmers och/eller Rex har skapat denna Joakim för att ha nåt att göra!
Tycker mig komma ihåg nåt inlägg från....vad hette han...bingo(?) om artificiell nät...nåt. Har totalt glömt bort vad men det var passande just här iaf. :död

honkiie skrev:
jag tror knappast att vi får se våran tokiga gamla vän joakimL på forumet nå mer efter nån moderator läser det här.

Ser du inte vad dom andra har skrivit? eller är det bara mitt som syns extra mkt?

valmers skrev:
Det står moppefucko stämplat på alla dina inlägg. Ser du inte det?

Bara vi vanliga människor som ser det, moppefuckos har en annan verklighetsuppfattning.

JoakimL skrev:
Är du säker på att du inte vet vägen till kävlinge?? :lol

Jo, jag vet.

Men du ska ju misshandla folk till höger o vänster.

Så jag vet inte om jag vågar säga vilken väg det är. :eek:

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...