JoUh
Gudomlig sporthojare
...till lapplisor!!
Kostade mig 450 kr att stå vid det lilla trädet utanför Grand i 30 minuter idag.

Kostade mig 450 kr att stå vid det lilla trädet utanför Grand i 30 minuter idag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoUh skrev:...till lapplisor!!![]()
Kostade mig 450 kr att stå vid det lilla trädet utanför Grand i 30 minuter idag.![]()
frekke skrev:Jag stod där i 1h igår, om det är 15-minutersparkeringen vid ån du menar?![]()
JoUh skrev:Nej inte riktigt där. Du svänger in till höger precis fram 15-minutaren, där precis finns det några cykelställ.... där stod jag.
Chille skrev:stod du med hojen där eller?, isf kan du alltid hävda när påminnelsen kommer att boten har blåst bort.
sven666 skrev:DÖD ÅT ALLA LAPPLISOR!
det första jag ska skaffa på min "nya" hoj.. bortagbar nummerplåt.. kan vara smidigt på fler än ett sätt![]()
![]()
JoUh skrev:Jag är med dig, borttagbar plåt blir det nog. Men vad händer om en grisbil kör förbi min parkerade cykel utan nummerplåt?
Chille skrev:ingenting. det är inte ett brott att ha en parkerad hoj utan nummerplåt. men däremot om du åker därifrån. alltså: framför fordonet på allmän väg, då blir det böter.
sven666 skrev:... är det en miniplåt med kardborre du har i fickan eller är du bara glad att se mig?![]()
![]()
Annchua skrev:Jag har hört elaka rykten om att Lapplisor/herrar skriver av ramnumret på hojen och kollar regnummer såvis och sedan skickar ut bot eftersom lappen flyger bort.
Vet ej om detta bara är skrönor eller om det är så här uppe i tokholm.
/AC
sven666 skrev:då får dom va bra jävla nitiska.. stormens ramnummer sitter dolt under lite kåpor och kabelhärvor...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |