Den dummaste frågan/påståendet ni hört ?

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Läste just en tråd i ett annat forum,hur kul som helst !! :lol

Typ "har du klippt dig?" :huvet

Kom igen nu o berätta det dummaste du har hört !! :)

Klasiker...man svarar i telefonen (hemma) "Är du hemma??" :lol Jag brukar svara nä det är jag inte :lol

Eller när man är på jobbet (oftast personer med för mycke innan för västen ;) ) "dö ä du en sån där vakt eller ??" hehe inte alls det står väktare på mina kläder :lol

Har du mobil är ju en fråga som är rätt dum.

Har inte alla redan en eller 10 mobiler idag?

Flickan frågar: Är du redan klar :3freak

:rofl :rofl :hihi

Jag vann!!

Bland det dummaste är ju ändå då man svarar på hemtelefonen och nån frågar: är du hemma? Sen har jag hört många dumma påståenden för jag har gått skola med en riktig mytoman och jag har även haft en mytoman som lärare. Deras idiotiska påståenden kan fylla en bok.

Sen var det ju killen som frågade hur man justerar motorbromsen... tror t o m det var här? På en tvåtaktare... utan oljepump...

honkiie skrev:
Bland det dummaste är ju ändå då man svarar på hemtelefonen och nån frågar: är du hemma? Sen har jag hört många dumma påståenden för jag har gått skola med en riktig mytoman och jag har även haft en mytoman som lärare. Deras idiotiska påståenden kan fylla en bok.

:7peta Läs mitt inlägg :lol

Vissa nära vänner och familjemedlemmar har en ovana att fråga:

Gick det bra?

Precis när man kommer från skeethuset. Oavsett hur det gick så brukar jag inte ha några planer på att berätta det. :3freak

I dagens motogpsändning sms'ade någon in frågan om alla cyklarna i motogp var vattenkylda...

Det dummaste jag någonsin har hört kom då från en som tydligen blev tappad i golvet en gång för mycket.. men han sa att han haft 3 barn med pamela andersson men sedan så dog alla i en plan krasch men han överlevde. sedan så är polisen skit rädd för honom för han döda ett gäng poliser och åkte upp på taket med sin moppe och gjorde ringar :rofl :rofl

Rasorblade skrev:
När man ligger och sover och det ringer:
-Sov du??
- Nä, jag var vaken!!!

:hihi :hihi :hihi

Citerar MAD:

"Nää... Jag har bara en mardröm om att en idiot ringer och frågar om jag är vaken!"

BlueNinJa skrev:
Det dummaste jag någonsin har hört kom då från en som tydligen blev tappad i golvet en gång för mycket.. men han sa att han haft 3 barn med pamela andersson men sedan så dog alla i en plan krasch men han överlevde. sedan så är polisen skit rädd för honom för han döda ett gäng poliser och åkte upp på taket med sin moppe och gjorde ringar :rofl :rofl

Ovanstående är det dummaste jag läst.

Har en rätt så bra här! :)

Efter att ha spelat ihop en mindre förmögenhet på en en-armad bandit på båten till Tyskland går jag till en såndär räknemaskin för att växla in pengarna. Tror det blev 299:- Iaf, jag går iväg till kassan med kvittot ifrån räknemaskinen. När jag lämnar fram kvittor får jag svaret: Du har inte en krona? :kocko

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla