Dags att tippa Pro-SBK Knudan 12 Sep.

JAG BLIR FAN GALEN!!!!

efter safetycar (skämtet)kul... fick jag panik att ta mig om backlund och lyckades för jag trodde åtminstonde att klant Kruse kunde ta ut en safetycar rätta till sitt fel som han dessutom erkänt för mig nu efter racet att han gjort.
först fel sen dubbel fel att inte rätta till. BRAAAA!!!

dom skyller på oss förare att vi inte kan reglerna på alla förarmöten men när jag frågade varför safetycar inte släpptes ut sa han att ledaren var redan förbi och va på baksidan.. (skitsnack har sett tv repris) men sen är ju reglerna att man kan släppa ut safetycar VART SOM HELST i fältet och sen vinka förbi till man har ledaren bakom.. det verkade han inte veta...

mina däck kroknade totalt men kanske hade lundh och filip kunnat tagit mårten och en 3:e i totalen hade vart lättare för mig...

förare som gör fel får ett straff men som vanligt händer ingenting när t.ledningen gör fel.

Race=kör man enl tävlingregler annars är det inte värt mer än en sketen träning

haha vad är det dom sysslar med....parodi....

Om man skyltar SC och man hinner städa innan han hinner ut drar man ut SC ett varv och inte bara hipp som happ grönflaggar när folk kör lugnt och väntar på SC.....

Jag hoppas att säkerhetsbilen inte tar hem loppet....

Skulle man ju kunns säga :)

Tror du inte att tävlingsledaren Kruse lärt sig läxan sen förra racet?

:huvet efter det här borde han väl iaf slippa vara tävlingledare igen

Last edited:
Jag tror inte att Freddy orkar med ett helt race, utan pallen blir:

1. Mortenzoni
2. Alex
3. Filip

Dåligt tippat...:banana

JAG BLIR FAN GALEN!!!!

Jag tror inte att tre protester räcker. Om fröken lämnar in några till så kanske du landar på pallen till slut, men i år blir det nog svårt att protestera hem mästerskapet.

Last edited:

Jag tror inte att tre protester räcker. Om fröken lämnar in några till så kanske du landar på pallen till slut, men i år blir det nog svårt att protestera hem mästerskapet.

HAHAHA ska komma från en talanglös.:Bugar

Mårtensson körde bra och va värd en vinst.. men helt klart blir det lättare om man får ett försprång till alla andra på 150m och om han lyckas ta mig i totalen efter sin samling 6e och 7e platser och när jag blivit nerkörd 2ggr så fine jag kan bjuda på det...

Men tur att nån vågar säga till tävlingsledningen det alla tycker efter ett race att kanske "nånting" blev fel... bra race vill vi ju ha

Edit: nästa gång det blir safetycarflagg kommer förarna inte slå av iaf och då blir det ju kanon eller hur?!

Last edited by a moderator:
HAHAHA ska komma från en talanglös.:Bugar

Mårtensson körde bra och va värd en vinst.. men helt klart blir det lättare om man får ett försprång till alla andra på 150m och om han lyckas ta mig i totalen efter sin samling 6e och 7e platser och när jag blivit nerkörd 2ggr så fine jag kan bjuda på det...

Men tur att nån vågar säga till tävlingsledningen det alla tycker efter ett race att kanske "nånting" blev fel... bra race vill vi ju ha

Om man ser det utanför Sveriges gränser så är du tyvärr lika värdelös, och har lika sura spagettiarmar som jag. :tummenupp

Mortenzoni har väl lika många pallplatser och vinster som du, eller du menar att du hade haft fler om du inte hade klotat!?:rolleyes:

/I.Nteminstpoppisidepån

Är det inte märkligt att det alltid blir skandal på Knutstorp?

Hur gick det för David Andersson, förresten?

Haha du är så jävla skön Oscar :D

Är det inte märkligt att det alltid blir skandal på Knutstorp?

Hur gick det för David Andersson, förresten?

han har förmodligen en skada på foten och ev skadat axeln/armen han var vaken när dom bar honom till ambulansen hoppas han kryar på sig...

Om man ser det utanför Sveriges gränser så är du tyvärr lika värdelös, och har lika sura spagettiarmar som jag. :tummenupp

Mortenzoni har väl lika många pallplatser och vinster som du, eller du menar att du hade haft fler om du inte hade klotat!?:rolleyes:

/I.Nteminstpoppisidepån

jamen jaaa Snälla berätta om dina framgångar !! hahahaha

Last edited:
Vilket kul race vi har kvar att se fram emot!

Don't worry, det går säkert att fucka upp finalen på Mantorp också.
Det är riktigt synd för alla duktiga chaufförer att tävlingsledning, tv och många löjliga protester/teamchefer till stora delar avgör mästerskapet.

Sen tycker jag man ska göra en ordentligt teknisk kontroll på mantorp.. Den med fuskad motor borde få hela säsongen diskad.. (skulle bli en kul resultatlista då)..

Bra racing idag på knudan men skandal med "SC Situationen". Jag tror (och påstår på racelife.se) att det var där Mårtensson vann loppet, tror helt klart Lundh hade tagit hem de annars... Man kan faan inte flagga för SC och sedan bara hipp som happ skita i de....

Don't worry, det går säkert att fucka upp finalen på Mantorp också.
Det är riktigt synd för alla duktiga chaufförer att tävlingsledning, tv och många löjliga protester/teamchefer till stora delar avgör mästerskapet.

Sen tycker jag man ska göra en ordentligt teknisk kontroll på mantorp.. Den med fuskad motor borde få hela säsongen diskad.. (skulle bli en kul resultatlista då)..

dom rev ju topp3 idag och hittade inget. dom löft av topparna kollade ventiler mm iaf... Braa! min får dom gärna kolla på mantorp... ska ju ändå vara kvar och party party :banana

Frågan är ju om detta är Oscar eller Freddy;);)

arguingOnTheInternet.gif

NHF alla retards där ute.

Det sjuka är att SO kallas för kalle anka cup av vissa som själva kör i kalle anka cup #1, Pro Superbike! Bevakar man den serien i några år till kommer jag bara ha grått hår på skallen;)

Frågan är ju om detta är Oscar eller Freddy;);)

arguingOnTheInternet.gif

NHF alla retards där ute.

Det sjuka är att SO kallas för kalle anka cup av vissa som själva kör i kalle anka cup #1, Pro Superbike! Bevakar man den serien i några år till kommer jag bara ha grått hår på skallen;)
Hahaha .... fast du har rätt, sluta gnäll och gasa istället :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...