Ravetrancer
Now even more badass!!!
Den är definitivt värd sina pengar!mb skrev:Är det ens särskilt bra jackor då? Alltså för de pengarna? Jag skulle nog hellre lägga 5 papp på en klättermusen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är definitivt värd sina pengar!mb skrev:Är det ens särskilt bra jackor då? Alltså för de pengarna? Jag skulle nog hellre lägga 5 papp på en klättermusen.
måste ju bara lägga till Valmers ocksåRavetrancer skrev:Ungefär som Chris Ash, Abstruse, McB med flera på forumet dåhahahah
Mattehuggorm skrev:Kanske är så att stockholmare är lite vekare jämfört med oss lantisar![]()
![]()
More skrev:En dag när(ifall) din ekonomi blir som deras då kommer du begripa det....
Markus skrev:Eller mer civiliserade, välj själv. Mina förfäder frös säkert också, sedan dess har vissa av oss lärt oss nyttja tillgängliga resurser.
![]()
köp en hoj istället då!!!Mattehuggorm skrev:Jag kan inte heller begripa varför man köper en CG, jag lovar att jag har tillräckligt med pengar för att köpa en sån, men jag har ingen som helst användning av att se ut som alla andra och ha en jacka som jag kan bo utomhus i hela vintern.
Jag förstår inte varför man köper en SUV heller, jag har inte råd med en sån, men även om jag hade de pengarna. Varför köpa en bil som inte är bra för nånting och köra med i stan.
Behöver du köra off-road, köp en jeep.
Behöver du en penisförlängare, köp en porsche lr dylikt.
Behöver du en säker bil så du slipper dö i en krock, köp en SAAB.
Däremot om du vill döda alla trafikanter som kör små bilar eller ha en otymplig bil som drar massor med soppa i onödan, köp en SUV.
Mattehuggorm skrev:Jag förstår inte varför man köper en SUV heller, jag har inte råd med en sån, men även om jag hade de pengarna. Varför köpa en bil som inte är bra för nånting och köra med i stan.
Behöver du köra off-road, köp en jeep.
Behöver du en penisförlängare, köp en porsche lr dylikt.
Behöver du en säker bil så du slipper dö i en krock, köp en SAAB.
Däremot om du vill döda alla trafikanter som kör små bilar eller ha en otymplig bil som drar massor med soppa i onödan, köp en SUV.
Markus skrev:Då kanske han kan sponsra dig med en hoj också.
Markus skrev:Det gör de i Norrland också, flanellskjorta och Frisco jeans på sommaren och skoteroverall och lejon-snowjoggers på vintern.
Mattehuggorm skrev:Allting är iofs relativt, men behöver man en 3 dm tjock jacka när det är -10 ute, då är man ganska vek![]()
![]()
I norrland är det t-shirt som gäller tills det är 0 grader ute, då har tokholmarna redan fleecetröja och CG-jacka![]()
för att märket har funnits i decennier inna bratsen föddes!!!!!An3Azz skrev:En sak förstår jag inte med CG jackorna? m man nu ska göra ett klädmärke som tilltalar brats och ska vara dyrt som fan, VARFÖR i hela friden döper man det efter en ful skränig jävla fågel som skiter överallt??????
Dessutom finns det imho bättre jackor för 5000:-
Ravetrancer skrev:köp en hoj istället då!!!
Va snackar du om egentligen, har du ens haft en sån på dig, har du testat den, ???
Jag har haft min ena i 5 år, otroligt slitstark, har nog fan gjort allt i den jackan, den är grym mot väta o regn, läcker ej i sömmarna ens.
Tror du att alla som har en sån har den för att några jävla Brats från Lidingö har den på sig? Den är perfekt till vintern om man inte vill klä på sig massa kläder, räcker oftast med en tshirt under, men rekommenderar en tunn långärmad tröja om man skal till stan o handla i butiker tex, då det blir svettigt om armarna. Med långa tröjan så blir man inte svettig....
Innan du yada yadar så ta reda på lite mer om saker istället för att bara uttala dig plumt om nåt!!!
Ravetrancer skrev:för att märket har funnits i decennier inna bratsen föddes!!!!!
Markus skrev:.
Det gör de i Norrland också, flanellskjorta och Frisco jeans på sommaren och skoteroverall och lejon-snowjoggers på vintern.
för det första så tror jag inte många jackor har en såpass hög kvailtet och stamina som denna jacka då den först o främst är tillverkad för extrema förhållanden. Som jag sa jag skulle nog inte haft eb hel jacka nu om jag hade köpt en som kostar typ 2500, därför är det värt att lägga lite mer o få en jacka som man vet håller i många många år framöver, samtidigt så är den tillverkad med ett tidlöst utseende så att den kan man ha på sig närsomhelst utan att var "omoder". Tänk dock att detta inte var huvudsyftet med jackan, men man vill ju gärna ha nåt som ser bra ut ocksåMattehuggorm skrev:Det är klart det är en riktigt bra jacka, det jag inte förstår är varför man köper den om man bara ska använda den i Stockholm, där tycker inte jag att det behövs en CG-jacka, om du läser mina tidigare inlägg så har jag skrivit att jag inte förstår det så länge man inte bor på ett väldigt kallt ställe.
Du verkar ha använt din jacka till det den ska användas till, men de flesta gör inte det.
Det är klart att alla som använder CG inte är brats, men som alltid så generaliseras det eftersom det alltid finns undantag.
Markus skrev:Nu förenklar du lite tror jag, en SUV har överlägsen konfort, bra säkerhet, går bra i mild terräng (läs: dålig grusväg), en del har hyfsade "rakt fram prestanda", de är snygga, rymliga osv.
More skrev:En dag när(ifall) din ekonomi blir som deras då kommer du begripa det....
då vet du nu, det e dom där bratsen som gjort den så "hipp"An3Azz skrev:Ok,![]()
visste fan inte det![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden