isbjornen3
Snällast
- Gick med
- 18 Jul 2021
- Hoj
- 250 tvåtakt
"Men 89 tusen är mycket för en sån. " (dvs en RGV 250 VJ21 1990) Jag sålde en exakt likadan för 5000:- för några år sedan. Tror att jag sålde lite för billigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp på Bana ja Absolut. Annars näää...Man blir ju nostalgisk. När det begavs sig och när man trodde störst och starkast är bäst!Oj oj dom ser man inte ofta
View attachment 507643
View attachment 507644
Men 89 tusen är mycket för en sån. Men på bana är den nog rolig
Nog för att den är lätt men jag hade förväntat mig att 1100:an skulle köra om 250:n som ett möte ut på rakan?Japp på Bana ja Absolut. Annars näää...Man blir ju nostalgisk. När det begavs sig och när man trodde störst och starkast är bäst!
Jo precis och jag som haft många 1100...får ju ge mig ..mot 250:n på banan skäms ju!Nog för att den är lätt men jag hade förväntat mig att 1100:an skulle köra om 250:n som ett möte ut på rakan?
Nä nog för att det är den näst snyggaste japanska turbohojen från 80-talet (efter gpz750). Men Suzukin är utdömd i den här tråden flera gånger. Den var inte särskilt het ens när den kom.Vore fränt och ha men får man 45 för en sån? Ingen ville ha dom på 80-talet och det hänger nog kvar.
Det var inte för mycket för den försvann direkt.Oj oj dom ser man inte ofta
View attachment 507643
View attachment 507644
Men 89 tusen är mycket för en sån. Men på bana är den nog rolig
Jag såg det. Men vill man ha en sån där så är det inte ofta man får chansen.Det var inte för mycket för den försvann direkt.
Det är den så länge man inte provar en riktig räser. Jag citerar mig själv från 18 år sedan: "Att hoppa på RGV-n och köra efter att ha kört räser var som att köra en trajachopper från 1963 där en cylinder är trasig och den andra har taskig kompression. Mjukt på alla sätt. Effektleverans, bromsar och väghållning är som en jävla tvättsvamp."Men på bana är den nog rolig

Vore fränt och ha men får man 45 för en sån? Ingen ville ha dom på 80-talet och det hänger nog kvar.

Lite därför finns det masochister som vill samla på flopparna nu i efterhand.
Mobile.de har en enda hoj uppe nu, illa omlackad och förefaller ganska buskig:
View attachment 507839
Dyrare än Blocket-hojen. Jag håller nog den svenska som ett bättre köp.
Hade en exakt likadan runt -98-99.
Mobile brukar och andra sidan ligga betydligt högre i pris än Sverige på gamla hojar. Och i norra Sverige är det ont om kunder till samlarhojar så dom kan bli ordentligt billiga innan dom hittar ny ägare.
Fast ibland kan ju det faktum att marknaden är liten ge den rakt motsatta effekten att någon betalar orimligt mycket.

Ska gå och köpa en trisslott.Vad sägs om en RS500, lagom till jul?
1984 Honda RS500R Raced By Peter Linden – Iconic Motorbike Auctions
🇸🇪 Lidköping, Sweden - a 1-owner RS500R that campaigned in 32 rounds of 500cc GP racing between 1984 and 1991.iconicmotorbikeauctions.com
Har för mig att priset var runt 300k när Liden och Peter sköld införskaffadeLär väl gå på en bit över miljonen.
Och nu är den jävligt sliten och repig, max 5000:- Förmodligen knappt körbar och dessutom en tvåtaktare.Har för mig att priset var runt 300k när Liden och Peter sköld införskaffade
sina Hondor.
Den är vurpad oxå!!! RamsneOch nu är den jävligt sliten och repig, max 5000:- Förmodligen knappt körbar och dessutom en tvåtaktare.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |