Hade en exakt likadan runt -98-99.
Köpte o sålde den för runt 20 tusen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade en exakt likadan runt -98-99.
Mobile brukar och andra sidan ligga betydligt högre i pris än Sverige på gamla hojar. Och i norra Sverige är det ont om kunder till samlarhojar så dom kan bli ordentligt billiga innan dom hittar ny ägare.
Fast ibland kan ju det faktum att marknaden är liten ge den rakt motsatta effekten att någon betalar orimligt mycket.

Ska gå och köpa en trisslott.Vad sägs om en RS500, lagom till jul?
1984 Honda RS500R Raced By Peter Linden – Iconic Motorbike Auctions
🇸🇪 Lidköping, Sweden - a 1-owner RS500R that campaigned in 32 rounds of 500cc GP racing between 1984 and 1991.iconicmotorbikeauctions.com
Har för mig att priset var runt 300k när Liden och Peter sköld införskaffadeLär väl gå på en bit över miljonen.
Och nu är den jävligt sliten och repig, max 5000:- Förmodligen knappt körbar och dessutom en tvåtaktare.Har för mig att priset var runt 300k när Liden och Peter sköld införskaffade
sina Hondor.
Den är vurpad oxå!!! RamsneOch nu är den jävligt sliten och repig, max 5000:- Förmodligen knappt körbar och dessutom en tvåtaktare.

Då kanske den inte är besiktigad?Den är vurpad oxå!!! Ramsne![]()

Jag vet inte...men det känns som att det kan bli svårt att få tag i reservdelarDå kanske den inte är besiktigad?![]()

Jag har oxå ställt mig i kön för EJP!Trillar Euro-jackpot in så ser ni den i jag-har-köpt-en-ny-hoj-tråden![]()
Många skruvningar blir det på tävlingsfordon, justera, testa,justera....... sliter hårt på materialet.View attachment 507894
När "proffsen" varit framme.
Bankörd! Uj uj uj det drar ned priset det. Har säkert legat på varvstoppet hela tiden. Det har man ju hört och vet hur det är.Den är vurpad oxå!!! Ramsne![]()
”Division över Stark Varg” hahaha vem försöker han luraJag har kört en sån KTM, går som en 125
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |