Elmhult
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 May 2021
- Hoj
- 2020 Kawasaki KLX230
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag inte sett loggan hade jag tänkt Husqvarna "EL01".Vill man ha en sån för dom pengarna? View attachment 506552
Näpp, skulle de flytta skiljetecknet ett steg, så kunde jag vara intresserad.Vill man ha en sån för dom pengarna? View attachment 506552
Så 2 099 000?Näpp, skulle de flytta skiljetecknet ett steg, så kunde jag vara intresserad.
Nej.Så 2 099 000?
2099 00 ska de va, ser du.Så 2 099 000?
Nån köpte ju nyss en banan med silvertejp för tio mille. Så det går att kränga allt.Så 2 099 000?
Hon folkpartisten?Nån köpte ju nyss en banan med silvertejp för tio mille. Så det går att kränga allt.

Hon folkpartisten?![]()

Det är ju dessutom inte ”originalbananen”, för den käkade ju ett annat miffo upp för ett tag sedan.![]()
How a viral, duct-taped banana came to be worth $1 million
Walk into any supermarket and you can usually buy a banana for less than $1. But a banana duct-taped to a wall?apnews.com
View attachment 506566
![]()
How a viral, duct-taped banana came to be worth $1 million
Walk into any supermarket and you can usually buy a banana for less than $1. But a banana duct-taped to a wall?apnews.com
View attachment 506566

-”Var är finveden älskling?”Man får mycket finved för den slanten.
View attachment 506570
![]()
Finved 5-pack x
Årets vinnare av Jurydagen 2024! En finare ved tänkt för inredning, dekoration och att ge det där lilla extra i ditt hem. Veden är lokalt producerad i Sörmland av Svensk Björkved. Veden handslipas och handmålas med en äggoljetempera. Formgiven av Johnny Persson.designtorget.se

Ingen som vill köpa den här? Husqvarna WR400 lv-regg https://www.blocket.se/annons/halland/husqvarna_wr_400_lv_regg/1401446774
View attachment 506585
Det är många år sedan nu, men när jag stod och staplade ved kom en kvinna förbi och frågade om hon fick köpa 10 vedklabbar, visst sa jag du kan få 10 vedklabbar.
Hon valde länge och sa ibland "den var fin" och tog en klabb.
Hon bodde i stan och hade en eldstad med eldningsförbud, men hon ville ändå ha en vedkorg brevid för att det skulle se bra ut, så hon valde "estetiskt"
Det här var ännu dummare, med målad finved
Jag sålde tallgrenar. I praktiken inte så värdefulla för mig då jag har flera hektar med tall. Men dom packade dom i plast ungefär som rosenbuketter och säljer dom på Väla för drygt hundra spänn tror jag. Folk är inte kloka.![]()
Ofyr Tändkottar 30-pack - Prisjakt
Hitta Ofyr Tändkottar 30-pack från Ofyr i kategorin Kamintillbehör. Jämför priser från 1 butiker, med priser från 299 kr.www.prisjakt.nu
Eller dekorationskottar på Bauhaus. När skogen är full av dem och man ändå vill ha de som fröat ur sig.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |