Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Du är definitivt inte ensam.Meh, det borde finnas lika många som har den rysliga machoimpulsen att ju jobbigare man gör livet desto coolare är man. Eller så är det bara jag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är definitivt inte ensam.Meh, det borde finnas lika många som har den rysliga machoimpulsen att ju jobbigare man gör livet desto coolare är man. Eller så är det bara jag.![]()
Va...Tammer...har du hackat ett gammalt konto???Tyvärr inga vettiga vinterhojskandidater (i närheten, billig, körklar, lätt, motorsvag och ok att dränka i sydsvenskt vägsalt utan att man känner att kulturhistoriska skäl hindrar ... och inte bedrägeri) på blocket just nu. Men men.
Enda skillnaden på min vinterpersona motorcykelmässigt och Tammer är att det alltid slutar med en motorcykel till i garaget för mig.Va...Tammer...har du hackat ett gammalt konto???

Hur stort garage har du?? Något gammalt nedlagt IKEA-varuhus eller?????Enda skillnaden på min vinterpersona motorcykelmässigt och Tammer är att det alltid slutar med en motorcykel till i garaget för mig.![]()
Nä, bara straxt över 70 kvadrat. Funkar såhär långt. Sen ligger jag rätt rejält i lä vad gäller antal motorcyklar jämfört med en del andra forumiter så jag har plats för minst tio till om suget blir stort.Hur stort garage har du?? Något gammalt nedlagt IKEA-varuhus eller?????

Som här då - tre hojar o maskiner o annat fyller upp rätt så bra. Men skulle gärna ha en hoj till - någon liten under 500ccNä, bara straxt över 70 kvadrat. Funkar såhär långt. Sen ligger jag rätt rejält i lä vad gäller antal motorcyklar jämfört med en del andra forumiter så jag har plats för minst tio till om suget blir stort.
Just nu har jag inget jag är villig att ta ut i saltslask men skulle verkligen behöva köra lite för välmåendet. Så. Ska bara hitta nåt skrot som håller ett par tre månader. Och fungerar. Som lite julklapp.![]()
Visst är det tråkigt! Tammer pojken borta!Va...Tammer...har du hackat ett gammalt konto???
…utav mina fyra hojar är tre under 500 cc (tom under 400cc)…Som här då - tre hojar o maskiner o annat fyller upp rätt så bra. Men skulle gärna ha en hoj till - någon liten under 500cc

För gamla tänker jag, det tåget har gått, och syns bara försvinna i horisonten…
Drömbågar! Någon sugen?![]()
Har ingen synpunkt på det, eftersom jag tydligen inte tagit del av de diskussionerna.Visst är det tråkigt! Tammer pojken borta!Vi som har haft så roligt på hans bekostnad i många År..Nu bannlyst för han är för trollextrem Supertöntigt Tycker jag! Yttrandefrihet! Man behöver ju inte ta åt sig eller bry sig....tänker jag. Vad tänker du?
Drömbågar! Någon sugen?![]()
Han var här i tisdags - nåt jag missatVisst är det tråkigt! Tammer pojken borta!Vi som har haft så roligt på hans bekostnad i många År..Nu bannlyst för han är för trollextrem Supertöntigt Tycker jag! Yttrandefrihet! Man behöver ju inte ta åt sig eller bry sig....tänker jag. Vad tänker du?

Potentiella kandidater till att samla på dessa objekt börjar gå ur tiden, är dementa och halvblinda.Dom där (och andra hojar av den åldern) är jättebra om man har som hobby att samla och småskruva.
Vill man även köra så bör man titta på nyare och/eller större hojar.
Det fanns i familjen några rödmyror, varav en körklar, och själva körningen av dom var inte speciellt rolig
Potentiella kandidater till att samla på dessa objekt börjar gå ur tiden, är dementa och halvblinda.
Det är bara min personliga spaning, eftersom jag tänker att man bör vara en sisådär 30år äldre än mig för att charmas av nostalgin.
Tyvärr, men all heder om någon bevarar lite historia.
Den där borren minns man från småskolan! När satkärringen till tandläkare..sa sitt still i stolen och sluta pjoska samt tryckte ditJo, dom som renoverar dom av nostalgi för att dom hade/körde en själv är på utdöende.
Nu är det den pyttelilla gruppen som renoverar sånt som är äldre än dom själva bara på kul som ska ta över dom.
Men det finns ju folk till allt, det renoveras ju ånglok och tändkulemotorer.
På Internetz såg jag en som renoverade en gammal tandläkarborr med öppna remmar hela vägen från golvet och in i käften på patienten...
Den där borren minns man från småskolan! När satkärringen till tandläkare..sa sitt still i stolen och sluta pjoska samt tryckte dit
Amalgamet i Käften! Tandläkarskräcken sitter kvar efter sisådär 55 ÅR! Men kärringen är väl död nu får man väl hoppas!...![]()
Haha nä, häxor fanns även i Sthlm..Göteborgare? Häxan på bla Dala skolan...?
Göteborgare? Häxan på bla Dala skolan...?
Potentiella kandidater till att samla på dessa objekt börjar gå ur tiden, är dementa och halvblinda.
Det är bara min personliga spaning, eftersom jag tänker att man bör vara en sisådär 30år äldre än mig för att charmas av nostalgin.
Tyvärr, men all heder om någon bevarar lite historia.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |