Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Ögat kan lura hjärnan men visst tusan ser bakdäcket ut som ett bildäck ?
Omlackad med sprayburk och nu fotograferad i lackboxen.
Kåpan med texten sevenfifty som ska sitta under sadeln är förlagd på annan plats på obestämd tid.

Last edited:
Ögat kan lura hjärnan men visst tusan ser bakdäcket ut som ett bildäck ?
Omlackad med sprayburk och nu fotograferad i lackboxen.
Kåpan med texten sevenfifty som ska sitta under sadeln är förlagd på annan plats på obestämd tid.
Bakdäcket är en tidig version av Michelin, Pilot road 2.

Borås. Jag hatar Borås enbart pga vägen dit kräver att man är sjuk i huvudet. Är man inte det så blir man det. 100-80-60-80-70-50-40-80-70-60. Motorväg-byväg-landsväg-motorväg-byväg-landsväg. 🤪 Slutsats - alla i Borås är tokiga.

Jag såg den där Hondan. Är ju såklart sugen på vinterhoj, det är ju vinter. Men tänkte som ni.

Så eventuellt sitter det någon i Norrköpning och tänker "Jag trodde den skulle vara lätt att sälja, satte ju ett svinbra pris för att bli av med den?!?".

Jag såg den där Hondan. Är ju såklart sugen på vinterhoj, det är ju vinter. Men tänkte som ni.

Så eventuellt sitter det någon i Norrköpning och tänker "Jag trodde den skulle vara lätt att sälja, satte ju ett svinbra pris för att bli av med den?!?".
Hehe ja kanske. Men annonsen är ju kvar så han har väl inte mjölkat ut tillräckligt många handpenningar ännu typ.

Hehe ja kanske. Men annonsen är ju kvar så han har väl inte mjölkat ut tillräckligt många handpenningar ännu typ.
Nej precis. Blocket är ett träsk och detta luktar därefter.
Tyvärr inga vettiga vinterhojskandidater (i närheten, billig, körklar, lätt, motorsvag och ok att dränka i sydsvenskt vägsalt utan att man känner att kulturhistoriska skäl hindrar ... och inte bedrägeri) på blocket just nu. Men men.

Den gammsvenska tilltron till varandra eroderar bort och vi går runt och misstänker varandra.

...ja, eller också törs inte folk testa kick-only längre. "Aduvet, den spränger bort knät direCkt om du gör fel".

Borås. Jag hatar Borås enbart pga vägen dit kräver att man är sjuk i huvudet. Är man inte det så blir man det. 100-80-60-80-70-50-40-80-70-60. Motorväg-byväg-landsväg-motorväg-byväg-landsväg. 🤪 Slutsats - alla i Borås är tokiga.

Det är Borlänge du skall hata vad gäller tombolaskyltning.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D