Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Priset är ju inte mycket att fundera på om den verkligen är "helt fungerande".
Nej den är inte så renPriset är ju inte mycket att fundera på om den verkligen är "helt fungerande".
Men "Mycket fint"? Där är jag inte med längre...
Den där är ett säkert köp.
Mer lättsåld om den paketeras med en vinkelslip!!!
Bakdäcket är en tidig version av Michelin, Pilot road 2.Ögat kan lura hjärnan men visst tusan ser bakdäcket ut som ett bildäck ?
Omlackad med sprayburk och nu fotograferad i lackboxen.
Kåpan med texten sevenfifty som ska sitta under sadeln är förlagd på annan plats på obestämd tid.
Om ngn är sugen på att skicka en handpenning som går upp i rök har du chansen här
Norrköping + priset. Bristen på vettig info och namn. Lite samma som du skulle tänkt om Borås tror jagVad gör dig misstänksam? ..mer än priset? Haft kontakt med säljaren?
Norrköping + priset. Bristen på vettig info och namn. Lite samma som du skulle tänkt om Borås tror jag![]()
Hehe ja kanske. Men annonsen är ju kvar så han har väl inte mjölkat ut tillräckligt många handpenningar ännu typ.Jag såg den där Hondan. Är ju såklart sugen på vinterhoj, det är ju vinter. Men tänkte som ni.
Så eventuellt sitter det någon i Norrköpning och tänker "Jag trodde den skulle vara lätt att sälja, satte ju ett svinbra pris för att bli av med den?!?".
Nej precis. Blocket är ett träsk och detta luktar därefter.Hehe ja kanske. Men annonsen är ju kvar så han har väl inte mjölkat ut tillräckligt många handpenningar ännu typ.
Jag såg den där Hondan. Är ju såklart sugen på vinterhoj, det är ju vinter. Men tänkte som ni.
Så eventuellt sitter det någon i Norrköpning och tänker "Jag trodde den skulle vara lätt att sälja, satte ju ett svinbra pris för att bli av med den?!?".
Borås. Jag hatar Borås enbart pga vägen dit kräver att man är sjuk i huvudet. Är man inte det så blir man det. 100-80-60-80-70-50-40-80-70-60. Motorväg-byväg-landsväg-motorväg-byväg-landsväg.Slutsats - alla i Borås är tokiga.
Plus fartkameror. För maximal föraktDet är Borlänge du skall hata vad gäller tombolaskyltning.
Meh, det borde finnas lika många som har den rysliga machoimpulsen att ju jobbigare man gör livet desto coolare är man. Eller så är det bara jag....ja, eller också törs inte folk testa kick-only längre. "Aduvet, den spränger bort knät direCkt om du gör fel".
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |