Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen minns en fegis!Har funderingar på att skaffa en hoj bara för att köra knixkurser med.
Vad tror ni om den här?
Med Öhlinsdämpare bak borde det kunna bli en schysst banhoj, eller är jag fel ute?
View attachment 506182
Det är tanken som räknas.Har funderingar på att skaffa en hoj bara för att köra knixkurser med.
Vad tror ni om den här?
Med Öhlinsdämpare bak borde det kunna bli en schysst banhoj, eller är jag fel ute?
View attachment 506182
Har funderingar på att skaffa en hoj bara för att köra knixkurser med.
Vad tror ni om den här?
Som jag ser det finns det gott om plats för Öhlinaren.Men jag undrar lite var du tänker sätta Öhlinaren?
Sätt Öhlinaren som ett motorfäste!Som jag ser det finns det gott om plats för Öhlinaren.
Men vad tror du blir bäst?
Ramröret som går mot tanken, eller det som går ner mot motorn?
Jag hade en typ likadan med Triumph-motor i mitten av 80-talet. Jag får lite moderskänslor för den där. Efter en omlack av tanken såklart.Har funderingar på att skaffa en hoj bara för att köra knixkurser med.
Vad tror ni om den här?
View attachment 506182
Precis men det fattar ju inte folket från Kainulasjärvi ...Jag hade en typ likadan med Triumph-motor i mitten av 80-talet. Jag får lite moderskänslor för den där. Efter en omlack av tanken såklart.
Strunta i Öhlinaren och kör bara säger jag. Bakdäcket dämpar ganska bra med 6 hekto i.
En gång flyttade sig iofs hela hojen 30 cm i sidled i en kurva då stödet tog i men det var pga av jag hade passagerare på. Kompenserade inte för det. Kööööp, kööööp.
En riktig radfyra, på mina gsxr-hojar så är det ju tvärfyror.
Gsxr fyror....Rules!En riktig radfyra, på mina gsxr-hojar så är det ju tvärfyror.
Det verkar inte som att stödet skulle vara det stora problemet på den därJag hade en typ likadan med Triumph-motor i mitten av 80-talet. Jag får lite moderskänslor för den där. Efter en omlack av tanken såklart.
Strunta i Öhlinaren och kör bara säger jag. Bakdäcket dämpar ganska bra med 6 hekto i.
En gång flyttade sig iofs hela hojen 30 cm i sidled i en kurva då stödet tog i men det var pga av jag hade passagerare på. Kompenserade inte för det. Kööööp, kööööp.
Nä, det har du rätt i, jag fattar inte mycket av den där.Precis men det fattar ju inte folket från Kainulasjärvi ...![]()
Nu gillar jag ju då döskallar. Men den där är sminkad som Gene Simmons.Nä, det har du rätt i, jag fattar inte mycket av den där.
Det enda som är riktigt coolt är döskallen, så någon omlackning blir det inte.
Däremot kanske malteserkors skulle kunna vara ett bra komplement, för dom som inte har koll på hur hård jag egentligen är...
View attachment 506221
Bifrost MC!När jag var ung ansågs det helt ok med CB750-maskin i chopper. Antingen det, Triumph eller Harley Parkinson.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |