Tills den pajar. När, inte om.Någon kommer ha en rolig sommar för en billig peng:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tills den pajar. När, inte om.Någon kommer ha en rolig sommar för en billig peng:
Beror på vad du laddar. 0,6-0,7 borde inte vara ett problem hållbarhetsmässigt med Marklundskitt. Över 1 bar så är det väldigt roligt och väldigt kortvarigtTills den pajar. När, inte om.
Kunde inte låta bli att klicka.VARNING KLICKA EJ!!!
"ett problem som just dykt upp, ecu troligtvis paj eller kortsluten och kablar som behöver fixas"
Som tur var fanns det bara en bild...Kunde inte låta bli att klicka.![]()
Du fattar att när du skriver så så MÅSTE man klicka, så jag håller dig ansvarig för att jag precis tvättat ögonen i 1 L klorin.VARNING KLICKA EJ!!!
"ett problem som just dykt upp, ecu troligtvis paj eller kortsluten och kablar som behöver fixas"
Äsch, jag gick på den. Ingen vacker synVARNING KLICKA EJ!!!
Jag tycker den var fulare än original faktiskt.VARNING KLICKA EJ!!!
Den här var också fulare än original, fast man kanske inte trodde det var möjligt.Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
Hahah, "låga priset"?VARNING KLICKA EJ!!!
Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
VARNING KLICKA EJ!!!
Har inte båda de här varit med i tråden tidigare?Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
Men va fanVARNING KLICKA EJ!!!
Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
Chockad att de inte blivit sålda? Absolut.Jo, och ändå blir man chockad.
Det hojen måste ha varit med om något hemskt... En mc som är så linjeskön i original ska absolut inte byggas om.Prislappen har en nolla för mycket för Tammer.
Den påminner mig om fearspeedboy här på sporthoj.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |