Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spontant, om jag ska kanalisera min inre @notrightrider så tycker jag det känns som en dålig idé att borra hundratals lättningshål i sådant som är tänkt att kontrollera hojen. Typ växelstänger och kopplingspedal(?)Bra jobbat.
Men du missade själva poängen med inlägget.
Nå här kommer en ny utmaning att grotta ner sig i:
View attachment 520605
![]()
The Beast 2.99 säljes i Helsingborg | Blocket
222222 kr - Custom - Helsingborg - The Beast 2.99 is for sale. -60 papper, allt inskrivet. Helt standard 1200 -71:a shovel med original borr, bara honade cy...www.blocket.se
Spontant, om jag ska kanalisera min inre @notrightrider så tycker jag det känns som en dålig idé att borra hundratals lättningshål i sådant som är tänkt att kontrollera hojen. Typ växelstänger och kopplingspedal(?)
Att borra i kopplingskorgen är också intressant. Som låtsasingenjör inbillar jag mig att det bör påverka hållfastheten, och tanken på något med ett antal brottspunkter som roterar helt oskyddat strax nedanför min vänstra rumphalva är inte hundra procent tilltalande.
Vidare, att ha en öppen vinkelväxel för att kontrollera gaspådrag ser måhända tufft ut, men det krävs bara en liten sten eller en bit av högerhandsken mellan kuggarna för att få ett finfint gashäng.
Har vi inte haft expertkompetens där förr?Nu snurrar ju inte grejorna så fort, och det lär inte utvecklas någon större effekt heller, många kör ju helt öppet också.
Jag gillar väl inte heller överdrivet många lätthål, men det var en stil som var vanlig en gång i tiden, när man tog inspiration från flygplan.
I det här fallet tror jag inte att det är någon risk för hållbarheten
Gashandtaget är också en gammal välanvänd konstruktion på choppers, så det är nog ingen fara med det heller
Det jag retar mig på är att ena fishtailen är uppochner
Har vi inte haft expertkompetens där förr?

Jisses... ska man skratta eller gråta? Till att börja med är man ju ganska trött på café racers (i den mån det där överhuvudtaget ser ut som en café racer) eller är det bara jag? Sedan blir det ju inte bättre av att vara totalt smak- och blicklös, samt välja fel utgångsmaterial.![]()
ombyggd gsx1100 säljes i Heby | Blocket
35000 kr - Custom - Heby - Hej Säljer en cafe racer veteran reggad. ( ingen mer besiktning behövs) Suzuki gsx1100 allt utom Gafflar, fälgar, bromsar, brom...www.blocket.se
Jag undrar om "Gusten" själv är nöjd med designen. Visst händer det säkert att folk vänder sig om och tittar igen. Kanske tar en bild och postar i den här tråden. För snygg är den inte...
View attachment 520652
View attachment 520653
Det skall kanske nämnas att även jag har satt vinkelslipen i en hoj två gånger.
Första gången för att bygga något, andra gången när jag insåg att det aldrig kommer bli så pass bra att jag skulle vilja visa upp det för någon. Kapade ramen i två bitar och transporterade till närmsta återvinningsstation.
Jisses... ska man skratta eller gråta? Till att börja med är man ju ganska trött på café racers (i den mån det där överhuvudtaget ser ut som en café racer) eller är det bara jag? Sedan blir det ju inte bättre av att vara totalt smak- och blicklös, samt välja fel utgångsmaterial.
Omlackad i lotus grön.
Allt är i mint condition och bör ses.
Inga byten tack

Någon har inte förstått vad som händer om man lägger till en massa nollor i ett tal.
Det där verkar vara typiskt för harleyägare, att det ska framhävas att de har slängt absurt mycket pengar på en hoj.
Marketplace är lite elaka genom att automatiskt välja valuta åt en.
Men de glömmer att att räkna om valutan, de bara anger valutanamnet beroende på språkinställning av operativsystemets språk.Marketplace är lite elaka genom att automatiskt välja valuta åt en.
Spelar ingen roll, pesetas möjligenMarketplace är lite elaka genom att automatiskt välja valuta åt en.
Iom utgångsmaterialet så är det ju lixom TVUNGET att spendera på saker som EV gör utgångsmaterialet på nått sätt bättre än vad det var när man redan betalde för mycket för det.Det där verkar vara typiskt för harleyägare, att det ska framhävas att de har slängt absurt mycket pengar på en hoj.
AI är fortfarande mer artificiell än intelligent.Men de glömmer att att räkna om valutan, de bara anger valutanamnet beroende på språkinställning av operativsystemets språk.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |