Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inbillar mig att det är ganska mycket gubbar som köpt dem. (De få som sålts)Nästan alla Katanor och "Katenor" på Blocket har ju gått korta sträckor. Kanske en signal på hur roliga de är att köra.
Har själv haft en och kan intyga att den gör inte bort sig när man är ute på en runda, man får väldigt mycket hoj för pengen.Det är väl en GSX1000 i halloweenoutfit?
Oavsett vad jag anser om utseendet är det en fungerande hoj, med rolighetspotential.
Billigt nog så hade jag kört. Ser ju inte den när man kör. Haft en god portion fula hojar och haft skoj med dem. Den jag har nu anser jag vara ful.
Har själv haft en och kan intyga att den gör inte bort sig när man är ute på en runda, man får väldigt mycket hoj för pengen.
Utseendet skiljer sig minimalt mot orginalet som är wow och den nya är blä, ställer mig lite frågande.
Men alla får tycka som de vill.
Bytte in den mot annan rolig och den såldes strax efter att jag lämnade in den.

Nu har jag inte läst hela tråden men är det den här som liknar originalet?Har själv haft en och kan intyga att den gör inte bort sig när man är ute på en runda, man får väldigt mycket hoj för pengen.
Utseendet skiljer sig minimalt mot orginalet som är wow och den nya är blä, ställer mig lite frågande.
Men alla får tycka som de vill.
Bytte in den mot annan rolig och den såldes strax efter att jag lämnade in den.
Nu har jag inte läst hela tråden men är det den här som liknar originalet?
Är det så det heter när den inte startar?Denna ser ju fräsig ut. Säkert massor med "själ" och 'personlighet"...
Denna ser ju fräsig ut. Säkert massor med "själ" och 'personlighet".
![]()
Den var billig! Kanske för att det är en katena![]()
Dödstuff ju!Denna ser ju fräsig ut. Säkert massor med "själ" och 'personlighet".
![]()
Min var silver metallic, färg påverkar intrycket.Nu har jag inte läst hela tråden men är det den här som liknar originalet?
Ah, du lever efter devisen att ifall en gör mig glad så borde två göra mig dubbelt så glad.Jag är på, köpte en sån för någon vecka sen, kan lika gärna ta en till...View attachment 497141

Vanvård!!!
Det stämmer däremot med mina fördomar om fastighetsmäklare i Djursholm.Jag blev inte sugen på Guzzin, men nyfiken. "Ägd av en fastighetsmäklare i Djursholm" stämmer inte med mina fördomar om cykelns utseende.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |