Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har minst en svart vinkelventil liggandes i garaget, om du vill ha en snabbt menar jag.Glädjen av att däcket kröp på plats gick ganska fort att bli av med. View attachment 520151
Jag vet inte hur jag lyckades med det, men det är tydligt att det är skadat.
Jag tänkte att jag tar med mig hjulet till någon som har och som kan balansera det när det ändå är löst.Jag har minst en svart vinkelventil liggandes i garaget, om du vill ha en snabbt menar jag.
Fixar det oxå om du vill, statisk balansering, svarta vikter om du nu inte prompt vill ha gråa.Jag tänkte att jag tar med mig hjulet till någon som har och som kan balansera det när det ändå är löst.
Kan jag svänga förbi imorgon efter jobbet?Fixar det oxå om du vill, statisk balansering, svarta vikter om du nu inte prompt vill ha gråa.
Det funkar. Messar adress och kordinater imorgon.Kan jag svänga förbi imorgon efter jobbet?
Lysebotn antar jag?
JaLysebotn antar jag?![]()
Såna här fanns inte på lager på Lelles. View attachment 520236

Ja, det går säkert att läsa trycket under nåt menyval.Är det där nåt sånt där modernt grejs med däckstrycksövervakning?
Den borde väl åtminstone skicka ett mail när man får punka så man hinner stanna i tid.Ja, det går säkert att läsa trycket under nåt menyval.
Går det inte att montera vanliga ventiler och skita i däcktrycket om du inte ens vet i vilken meny du eventuellt har däcktrycken? Eller blir det nåt systemfel med en massa felmeddelande och lysande lampor då?
Det var precis vad vi kom fram till att göra. @steffe hade vanliga ventiler, men det var fel diameter för hålet i fälgen. Lyckligtvis hade jag misstänkt att det kunde vara så och köpt en med mig från Lelles.Går det inte att montera vanliga ventiler och skita i däcktrycket om du inte ens vet i vilken meny du eventuellt har däcktrycken? Eller blir det nåt systemfel med en massa felmeddelande och lysande lampor då?
8,3mm fälghål för ventilen istf 11mm, kul med olika standards.Det var precis vad vi kom fram till att göra. @steffe hade vanliga ventiler, men det var fel diameter för hålet i fälgen. Lyckligtvis hade jag misstänkt att det kunde vara så och köpt en med mig från Lelles.
Jag har inte monterat hjulet än.
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |