då var hojen klar(nästan)

måste vara jobbigt o vänta.. en annan har ju wheelat för fullt idag.. :D

men tyvärr.. så e jag så kass på de så att mina packboxar har pajjat.. så nu blir de ingen åkning på rettan förrens den 25/3 då servicen e på hojen.. :( få ta carros istället.. :D

Nu e vi tre stycken på 2 veckor som pajjat packboxarna.. är det ett gott tecken... kanske tillåme ett vårtecken...

//jaG

Maverick skrev:

men tyvärr.. så e jag så kass på de så att mina packboxar har pajjat.. så nu blir de ingen åkning på rettan förrens den 25/3 då servicen e på hojen.. :( få ta carros istället.. :D

jag var ute och åkte idag både retta och neger-twin :D ni får väl ta ett par lektioner av ikon.... landa mjukt är ju ett tips...

blom skrev:
jag var ute och åkte idag både retta och neger-twin :D ni får väl ta ett par lektioner av ikon.... landa mjukt är ju ett tips...

hehe.. japp.. få väl göra de.. problemet e ju att just nu vill man wheela så långt som möjligt.. o då kommer man till varvstoppet.. o då blir de ingen mjuk landning.. :D

Maverick skrev:
hehe.. japp.. få väl göra de.. problemet e ju att just nu vill man wheela så långt som möjligt.. o då kommer man till varvstoppet.. o då blir de ingen mjuk landning.. :D
Växla då :fakta :D

Maverick skrev:

Byta packboxar är ju skitlätt???
Varför inte göra det själv?

Har man ingenstans att hänga upp hojen så blir det genast svårare.... åsså är det svårare på en uppånervänd än på en rättvänd gaffel om man inte demonterar benen vill säga.

//jaG

Rossifumi skrev:
Byta packboxar är ju skitlätt???
Varför inte göra det själv?

Zeb_Macahan skrev:
Har man ingenstans att hänga upp hojen så blir det genast svårare.... åsså är det svårare på en uppånervänd än på en rättvänd gaffel om man inte demonterar benen vill säga.

//jaG

Jag och en polare (Maniac) bytte packningar och fjädrar (Öhlins) på hans gaffel. Han hade en R1 -99. Vi hade inga som helst specialverktyg eller likn. :fakta

Klarar man inte det så har man nog tummen mitt i handen :rolleyes:

Vi tog bort båda benen iofs... Men det tog ju inte många minuter.
Men vill ni betala för det så ;) :D

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!