CS Ikväll!

t-rex skrev:
Nä, olagligheter struntar vi i. Men den där äckliga avataren skall bort. Bort skall den!!!! :fatta!


:D

BTW alla, eftersom jag intecknade min framtid igår så kommer jag inte att gejma idag. Är i fjollträsk hela dagen i morgon och skall berätta en massa saker för en massa människor och måste komma på vad.

Lessen.
:4skrika ÄR DET INGEN SOM TYCKER OM MIN AVATAR!?!?!?!!? :4skrika :4skrika :gråta

EDIT: nu har jag bytt........................ suck..................men den kommer nån annan gång!!! DÅ NI!!!! MUAHAHAHAAH!!!

EDIT 2: ingen som kommer å lira 22:00??
 

Bifogat

  • TheMorningAfter.jpg
    TheMorningAfter.jpg
    36.7 KB · Visningar: 30
Sista photoshoppade bilden för ikväll... :rolleyes:

...nu ska jag in och lira...
 

Bifogat

  • cs_4.jpg
    cs_4.jpg
    52.2 KB · Visningar: 42
Nisse Järnet skrev:
Allt jag äger är typ 150:- och jag får inte lön förens den 27e...och du tycker jag ska tjacka ett lir för 129:- nu?! :7peta

Nej inte nu, du skulle köpt HL för ett sekel sedan. Du har snålvargat länge nog nu... :kocko :rolleyes: :tungan
 
Ikväll vill jag ha allsång med mmm, Nisse, Yaz och Spiken. Givetvis ackompanjerat av Rexens muttrande i bakgrunden om "skitspel", "det var bättre förr" och att "lösplugg minsann skulle göra mer skada".

Jag säger som lillgöteborgar'n i annan tråd idag: Jag saknar det gamla gänget på SH. Kom loss och kom in i matchen! :banana

Syster, Lasse-Maja och övriga, vi ses kl 22.00, be there!
 
så går det när man kör 1.6, på gamla 1.5 servers är det fullt krig. skulle gärna spela med er men vägrar steam än så länge.
 
abstruse skrev:
Ikväll vill jag ha allsång med mmm, Nisse, Yaz och Spiken. Givetvis ackompanjerat av Rexens muttrande i bakgrunden om "skitspel", "det var bättre förr" och att "lösplugg minsann skulle göra mer skada".

Jag säger som lillgöteborgar'n i annan tråd idag: Jag saknar det gamla gänget på SH. Kom loss och kom in i matchen! :banana

Syster, Lasse-Maja och övriga, vi ses kl 22.00, be there!


Klart möjligt att man dyker upp, blir sur, å sticker igen :)
 
R2 skrev:
så går det när man kör 1.6, på gamla 1.5 servers är det fullt krig. skulle gärna spela med er men vägrar steam än så länge.

Jodå, det finns en uppsjö av 1.6-servers att spela på, men det vore ju kul om alla SH:are sågs på samma server emellanåt.
 
abstruse skrev:
Ikväll vill jag ha allsång med mmm, Nisse, Yaz och Spiken. Givetvis ackompanjerat av Rexens muttrande i bakgrunden om "skitspel", "det var bättre förr" och att "lösplugg minsann skulle göra mer skada".

Jag säger som lillgöteborgar'n i annan tråd idag: Jag saknar det gamla gänget på SH. Kom loss och kom in i matchen! :banana

Syster, Lasse-Maja och övriga, vi ses kl 22.00, be there!

Har ett kök som byggs om helt och diverse andra saker som tar sin lilla tid...... nu har jag iaf laddat ner Steam men alla knappinställningar mm måste göras om så om ett par veckor är jag nog med i matchen igen. Har inte ens hunnit köra hoj på många veckor men fick iaf ihop det till en liten tur i söndags, helt underbart!
 
LasseB skrev:
Har ett kök som byggs om helt och diverse andra saker som tar sin lilla tid...... nu har jag iaf laddat ner Steam men alla knappinställningar mm måste göras om så om ett par veckor är jag nog med i matchen igen. Har inte ens hunnit köra hoj på många veckor men fick iaf ihop det till en liten tur i söndags, helt underbart!

Hoj? Jag har inte kört hoj sedan i juli. Hojsäsongen är slut för länge sedan. Det är ju KALLT ute! :fatta!

Knappinställningarna tar någon minut att fixa. Köket har du ju pulat med i flera veckor, får man vara hur slö som helst, även om man är skåning? :gnissla

"Diverse andra saker som tar sin lilla tid"? Jojo, det är väl Eve samt den där danskan som pockar på uppmärksamhet kan jag tänka. Förresten, hon ser ganska dåligt va? :hihi :tungan :rolleyes: ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top