CS Ikväll!

Newbiefråga igen då :)

Har inte spelat på ett tag, är det dags att uppgradera till det där 1.6 ? Har ni alla gjort det?

Vad e skillnaden?
 
Tom Byron skrev:
Newbiefråga igen då :)

Har inte spelat på ett tag, är det dags att uppgradera till det där 1.6 ? Har ni alla gjort det?

Vad e skillnaden?

De flesta men långt ifrån alla. Skillnaden är väl den att en del småbuggar är utbytta mot andra småbuggar. Grafiken är marginellt bättre, men framför allt har man lagt in några nya vapen på båda sidor samt CT har fått en sköld. Jag tycker 1.6:an har oförtjänt dåligt rykte, därmed inte sagt att den är fläckfri. Men det var å andra sidan inte 1.5 heller.

Ladda hem patchen i god tid, den är på +300MB så det duger inte att göra någon minut före du tänkt lira.

Hoppas vi ses snart igen! :fyllisar
 
Blue skrev:
Blev det inget spel idag eller?

Helt tomt på servern!

Tja, jag och mmm lirade solo i en halvtimme, sedan ledsnade vi och gick public. Tyvärr försvann min lina i samma veva... :(

Om folk behagade dyka upp när spel annonseras så finns det allt folk att spela med... ;)
 
va fan sa detta betyda nu då!??!!?!! :kocko
 

Bifogat

  • namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    65.8 KB · Visningar: 39
:lol skönt att man kör 1.5
 
mycke snack och lite :kulspruta

blir det någe lira ikväll.. 22.00

nähä, det där får jag ta tillbaka,,, mitt steam muppar sig :4skrika
 
Last edited:
abstruse skrev:
Men KÖÖÖÖÖÖÖÖP spelet då, tokf*n! :kocko :arsele :D
Men köp nåt av mig då så jag får rååååd!!! :gråta Du ska inte ha en Jetski då? Den rensar även avlopp och stör grannar :D Och går med fördel att använda i vattenkrig!
 

Bifogat

  • midsommar_0001.jpg
    midsommar_0001.jpg
    17.7 KB · Visningar: 42
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top