abstruse skrev:Jag kommer ikväll också, vet inte om jag kan före 22.00. (Måste träna aim och installera en massa fusk...)![]()
Jag med, så att jag kanske klarar av försvara mig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Jag kommer ikväll också, vet inte om jag kan före 22.00. (Måste träna aim och installera en massa fusk...)![]()

Samma sak har hänt mig! Fast jag har ändå köppt det den lagliga vägen...Nisse Järnet skrev:Men FAAAAAAAAAN!!! Står att min CD-key är reggad på nån annan tomte!
Har inte köpte liret men ändå...jaja blir till och tjacka HL då *suck* Nån som vill sponsra?? Eller vet var det är billigast? Har hittat för 129 spänna.![]()
Mitt förbannadehelvettescpskitfanjävlasatanshorskitbajsidiot-spel funkar ju inte?WaZZe skrev:nåå, cs ikväll eller??![]()
Nisse Järnet skrev:Mitt förbannadehelvettescpskitfanjävlasatanshorskitbajsidiot-spel funkar ju inte?![]()
![]()
Dom säger att min CD-key är keff :kocko

Hehe de e ju därför jag inte har råd!!abstruse skrev:Men din lille ligist! Du har ju inte ens köpt spelet har du ju sagt? Har du råd med en 125:a, en BMW och ett gäng kwacker-scooters så har du banne mig råd att beställa Half-Life från Ginza för cirkus 130 bagare!
Seså, snåljåp!![]()
Får väl ta och köpa ett spel för en gångs skull då
Men för Biifer funkar det ju inte heller? Jaja, återkommer så snart jag har fått tag på ett nytt HL.abstruse skrev:Rexen och jag rockade idag! Pensionärer kan! Passar ni er inte så postar jag screenshots, eller vad säger du Micke?![]()
?Peter_SP-1 skrev:Vad e det för password?
abstruse skrev:Rexen och jag rockade idag! Pensionärer kan! Passar ni er inte så postar jag screenshots, eller vad säger du Micke?![]()

Biifer skrev:JA JA JAJAJAJAJ HURRA!
Nu funkar CS igen! Hade en CD-key generator som funkar!!!
Lägger upp några så ni oxå kanske får det att funka!
3797-81855-3582
9461-65937-8911
9308-07975-1507
6507-35347-0113
8057-97597-4176
edit: Säkert olagligt... Men vad gör man inte för Sporthoj.com?

MikkE skrev:eehhh!?! olagligt.. jag tror inte att de e en själ här som bryr sig![]()
olagligheter för alla!!!!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |