CS Ikväll!

Mitt CS muppar sig. :(
Står att det är Out of date men när jag kör update så är det up to date helt plötsligt. Varför funkar inget nånsin?

HL versionen är 1.1.1.0
Cs var 1.0.0.3

Last edited:
sitter som bäst och laddar ner det sista på av steam, får se om jag hittar er ikväll, cs.ekhagen.nu moped fortfarande?

nu är jag upp and running med steam/1.6, funkar dock inte riktig men det va nog en strulig dag idag.
för att hitta er söker jag ju på friends, jag heter SoilWorkEr, inte R2 ifall det är så att ni får en fråga..
heter ni acrid, abtruse, mm, mm ???

R2 skrev:
nu är jag upp and running med steam/1.6, funkar dock inte riktig men det va nog en strulig dag idag.
för att hitta er söker jag ju på friends, jag heter SoilWorkEr, inte R2 ifall det är så att ni får en fråga..
heter ni acrid, abtruse, mm, mm ???

Finns upplagt i såväl denna tråd som i den andra CS-tråden vilka nick, namn och vilken e-post vi finns reggade under.

Steam har varit lite strulig senaste dagarna, men igår körde jag och Spik public en stund och då funkade det bra. Hoppas det har släppt nu.

Hur verkar det i helgen?

Kommer från kontoret strax innan midnatt, kan lira då. Dricker sprit i morgon=bakisgame på söndag?

t-rex skrev:
Hur verkar det i helgen?

Kommer från kontoret strax innan midnatt, kan lira då. Dricker sprit i morgon=bakisgame på söndag?

Klart det blir lir! Vi siktar väl på all-time-high till helgen? Nu har ju R2-D2 & Co tagit sig i kragen och uppdaterat också. Ska bli kul! :banana

Back