CS Ikväll!

Mitt CS muppar sig. :(
Står att det är Out of date men när jag kör update så är det up to date helt plötsligt. Varför funkar inget nånsin?

HL versionen är 1.1.1.0
Cs var 1.0.0.3
 
Last edited:
sitter som bäst och laddar ner det sista på av steam, får se om jag hittar er ikväll, cs.ekhagen.nu moped fortfarande?
 
nu är jag upp and running med steam/1.6, funkar dock inte riktig men det va nog en strulig dag idag.
för att hitta er söker jag ju på friends, jag heter SoilWorkEr, inte R2 ifall det är så att ni får en fråga..
heter ni acrid, abtruse, mm, mm ???
 
R2 skrev:
nu är jag upp and running med steam/1.6, funkar dock inte riktig men det va nog en strulig dag idag.
för att hitta er söker jag ju på friends, jag heter SoilWorkEr, inte R2 ifall det är så att ni får en fråga..
heter ni acrid, abtruse, mm, mm ???

Finns upplagt i såväl denna tråd som i den andra CS-tråden vilka nick, namn och vilken e-post vi finns reggade under.

Steam har varit lite strulig senaste dagarna, men igår körde jag och Spik public en stund och då funkade det bra. Hoppas det har släppt nu.
 
Hur verkar det i helgen?

Kommer från kontoret strax innan midnatt, kan lira då. Dricker sprit i morgon=bakisgame på söndag?
 
t-rex skrev:
Hur verkar det i helgen?

Kommer från kontoret strax innan midnatt, kan lira då. Dricker sprit i morgon=bakisgame på söndag?

Klart det blir lir! Vi siktar väl på all-time-high till helgen? Nu har ju R2-D2 & Co tagit sig i kragen och uppdaterat också. Ska bli kul! :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top