Crashkåpor till glenning

Ska glenning lacka i denna färgen ?

• Antal röstningar
    0

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Alla som tycker att glenning ska lacka sina (kommande) crashkåpor i denna färgen, som för övrigt passar bra till hans ryggskydd. :hihi
var vänlig att rösta

Bifogat

• 14963_ZBA937.jpg
    14963_ZBA937.jpg
    45.2 KB · Visningar: 68
Last edited:
wonderwizard skrev:
Alla som tycker att glenning ska lacka sina (kommande) crashkåpor i denna färgen, som för övrigt passar bra till hans ryggskydd. var vänlig att rösta

Den dagen Glenning kommer med en rosa hoj ska jag komma med guldhandskarna...

Rosa hoj? Tja, varför inte? Kan bli ganska, ganska, ganska, eh, orginellt. :rolleyes:

wonderwizard skrev:
Alla som tycker att glenning ska lacka sina (kommande) crashkåpor i denna färgen, som för övrigt passar bra till hans ryggskydd. :hihi
var vänlig att rösta

Har du inget vettigare för dig???? :D Dessuton är det fina ryggskyddet utlånat. :fatta!

Glenning skrev:
Har du inget vettigare för dig???? :D Dessuton är det fina ryggskyddet utlånat. :fatta!

nä, jag har ju ingen egen hoj, då måste jag ju tracka alla andra. :tungan

nädå, du blir väl inte putt får detta lilla hysset ?? lite tål du väl :7peta

pöss :pannkyss

blacktriple skrev:
Den dagen Glenning kommer med en rosa hoj ska jag komma med guldhandskarna...

Rosa hoj? Tja, varför inte? Kan bli ganska, ganska, ganska, eh, orginellt. :rolleyes:

Vem i Helsingborg är det som faktiskt har guldhandskar? Körde om nån för några veckor sen som hade något som såg ut att vara Alpinestars-handskar i guldfärg :) Om inte minnet felar (ganska troligt att det gör iofs, fick köra från SSEMSE utan hjälm för jag glömde min hjälm i en kompis bil :huvet ) så var det nån fighter...

ThomasN skrev:
Vem i Helsingborg är det som faktiskt har guldhandskar? Körde om nån för några veckor sen som hade något som såg ut att vara Alpinestars-handskar i guldfärg :) Om inte minnet felar (ganska troligt att det gör iofs, fick köra från SSEMSE utan hjälm för jag glömde min hjälm i en kompis bil :huvet ) så var det nån fighter...

jag vet :hihi bor i Hbg, reggad här på forumet.. kör en svart tripple, men jag säger inte vem han e :D

ThomasN skrev:

Vet från säker källa att det inte är guldfärg. Det är guld! :tungan

blacktriple skrev:
Vet från säker källa att det inte är guldfärg. Det är guld! :tungan

Killen med alldeles för mycket tid och pengar.

Hittar du inget roligare att handla än en massa guld. Så kan jag hjälpa dig med en sak.... BYT HOJ :rofl :rofl :rofl :rofl

YappE skrev:
Killen med alldeles för mycket tid och pengar.

Hittar du inget roligare att handla än en massa guld. Så kan jag hjälpa dig med en sak.... BYT HOJ :rofl :rofl :rofl :rofl

Byta bort triplen? Näe, det vill jag verkligen inte. Vill ju inte ha någon dussinhoj... :rolleyes:

ThomasN skrev:
Om inte minnet felar (ganska troligt att det gör iofs, fick köra från SSEMSE utan hjälm för jag glömde min hjälm i en kompis bil :huvet ) så var det nån fighter...

Så det var därför, vi som var kvar i depån undrade varför du körde iväg utan hjälm

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back