Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Åh jäklar!
Måste vara en extremt hög dödssiffra?
Ja, det är ju nästan 10% av de bekräftat smittade men man måste väl anta att betydligt fler egentligen varit smittade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åh jäklar!
Måste vara en extremt hög dödssiffra?
Fast det är väl nästan högt om så 100% av befolkningen är smittad.Ja, det är ju nästan 10% av de bekräftat smittade men man måste väl anta att betydligt fler egentligen varit smittade.
Kombinerat med att bo på höghöjd blir det inte bättre om man får dålig syresättning, det är jobbigt som det är uppe på 3km vid Titicacasjön även om man är frisk.Fast det är väl nästan högt om så 100% av befolkningen är smittad.
Antar att undernäring, dålig kost kombinerat med sanitära brister och undermålig sjukvård ligger bakom.
Something is not adding up here.
Unfortunately ivermectin has affected the most sensitive organ in humans - the wallet.
Tog dos 1 igår och fick liknande symptom. Omväxlande frös och svettades och blev väldigt trött samt väldigt ont i den arm jag fått sprutan. Idag återstår lite lätt ömhet i armen.Jag vaknade inatt och insåg att kroppen hade reagerat på dos 2. Ett par grader varmare kroppstemperatur, frossa och svettningar kombinerat med värk i armar och ben. Tog ett par Ipren och en liter vatten och lyckades somna efter nån timme. Nu har jag ont i underarmarna, men det kan bero på att jag spred 500 kg makadam med spade i förrgår.
I Peru registreras väldigt få som har Covid-19 lr smittade. Sjukvården är under all kritik. Den offentliga sjukvården räcker inte till på långa vägar. Folk "bankar" på dörren till de få offentliga sjukhus som finns och får till svar: Det är fullt!" De fattiga får ingen sjukvård. Inga pengar ingen sjukvård. Många fattiga dör på gatan då dem inte har bostad. P g a den bristande sjukvården är det många av de fattiga har underliggande sjukdomar.Ja, det är ju nästan 10% av de bekräftat smittade men man måste väl anta att betydligt fler egentligen varit smittade.
Fick tag i Ivermectin efter mycket om och men. Har inte ens varit förkyld de senaste 12 månaderna, och allergin verkar som är också borta till 95 %. Om det är Placebo effekten lr inte struntar jag i fullständigt. Det viktiga är att jag inte blir sjuk! Familjen i Peru använder också Ivermectin, och INGEN av dem har fått Covid-19. De är just nu i i Lima, Peru. Något vaccin har ingen av dem tagit. De använder dock munskydd.Är Ivermectin ett alternativ till de nödgodkända vaccinen tex? Ganska tyst om det.
Wtf.Fick tag i Ivermectin efter mycket om och men.
Tar 20 droppar i munnen, och en droppe i varje näsborre var 20:e dag. Det andra skickar jag PM om.Wtf.
PMa(eller ta det i tråden om du vill) hur man går tillväga. Indikationen Covid verkar ju inte duga i Sverige. Har du fejkat skabb?
Vilken dos/frekvens tar du?
Åbåj... 9 av 10 svenskar har inte blivit smittade av sars-cov2.Det viktiga är att jag inte blir sjuk!
Och med det vill du ha sagt.?Åbåj... 9 av 10 svenskar har inte blivit smittade av sars-cov2.
Tar 20 droppar i munnen, och en droppe i varje näsborre var 20:e dag. Det andra skickar jag PM om.
Allt beor på hur många som testas och därför kan bekräftas smittade. I Danmark testades för några veckor sedan 4000000 miljoner Danskar i veckan av en befolkning på ca 5000000.Kommer ni ihåg hur det från början pratades om att dödligheten inte ens var 1 promille?
Jag noterar nu att i Peru har 5.7 promille av hela befolkningen dött av covid trots att bara 6% av befolkningen bekräftats smittade.
![]()
Coronavirus Update (Live): 138,095,036 Cases and 2,974,356 Deaths from COVID-19 Virus Pandemic - Worldometer
Live statistics and coronavirus news tracking the number of confirmed cases, recovered patients, tests, and death toll due to the COVID-19 coronavirus from Wuhan, China. Coronavirus counter with new cases, deaths, and number of tests per 1 Million population. Historical data and info. Daily...www.worldometers.info
Allt beor på hur många som testas och därför kan bekräftas smittade. I Danmark testades för några veckor sedan 4000000 miljoner Danskar i veckan av en befolkning på ca 5000000.
I Sverige testades ca 300000 i veckan av en befolkning på ca 11000000(?).
Det här fick FHM att säga att det var större smittspridning i Sverige. Vilket Danmark kontrade med att smittspridningen blir naturligtvis lägre ju färre som testas.
Danmark ca 80% av befolkningen varje vecka. Sverige ca 3% av befolkningen varje vecka.
Gissar på samma orsak i Peru. Ju färre som testas, dessto lägre blir ju antalet bekräftade Covid-19-sjuka.
Det vet vi först tidigast 2023. Läste någonstan för några veckor sedan att drygt 45 000 tusen har fått kraftiga biverkningar, och mindre än 10% har utretts. Då var antalet vaccinerade mindre än 1,8 miljoner. Personligen tycker jag att det är dystra siffror. Vi får hoppas att det inte varar livet ut för dem som drabbats.Då vaccin naturligtvis och bevisligen är tusenfallt bättre än alternativet.![]()
Nu har midsommar varit. Inga 8000 människor har dött av vaccinet. Eller 800. Eller 80.![]()
8000 människor i Sverige döda av Covid19 vaccin till midsommar?
Det dör sannolikt lågt räknat 46 människor varje dag i Sverige av Covid19vaccinering. Spanien rapporterar massdöd från ett äldreboende dagarna efter att fullt friska äldre vaccinerats. Nio åldringa…borjeperattexplorer.wordpress.com

|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |