Sir Kurtock
Bild på käringa
Isf i gott sällskap med Tegnell och Co! Och de ska vara experter??Vilket svammel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Isf i gott sällskap med Tegnell och Co! Och de ska vara experter??Vilket svammel...
I klartext. Eftersom regionen är så liten (= det bor så lite människor där) så räcker de med väldigt få sjuka för det ska bli höga tal räknat på t.ex. 100000 invånare.Här förklaras friskt varför siffrorna inte visar vad siffrorna visar...
https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/13-svenska-regioner-i-topp-hogst-spridning-i-europa/

Jag i mitt ämbete (som förste pekpinnare Lindeman) utser härmed Comeback till Bröllopsfestvakt i Sötälje. Ravevakt i Götet och för den delen vakt över all idioti och dumheter som privatpersoner ställer till med i Svärje. Inför undantagslagar och förklara Svetsarn persona non grata!Så jag säger som Norges Tegnell: Frode Forland: Så långt talar dödstalen för sig själva

Jag tackar för förtroendet men passar och hojar ner till min fullvaccinerade särbo i Skåne imorgon !Jag i mitt ämbete (som förste pekpinnare Lindeman) utser härmed Comeback till Bröllopsfestvakt i Sötälje. Ravevakt i Götet och för den delen vakt över all idioti och dumheter som privatpersoner ställer till med i Svärje. Inför undantagslagar och förklara Svetsarn persona non grata!![]()
Men skulle du ta dig till Sötäljes närhet så hör av dig! Det finns många trevliga och kurviga vägar runt här, med gott Coronavastånd naturligtvis!Jag tackar för förtroendet men passar och hojar ner till min fullvaccinerade särbo i Skåne imorgon !

newsvoice.se
Främst men inte endast...Syftet är främst att coronapassen ska användas för att kunna resa dels till andra EU-länder men även länder utanför EU som ställer krav på vaccinationsbevis.
Kan bli aktuellt att använda de för kultur och idrottsevenemang i Sverige?
– Vi har inte tagit ställning till det än slutgiltigt men jag hoppas att vaccinationsbevis kan vara ett sätt att öppna upp samhället snabbare än vad man annars hade kunnat göra.
Kan man till exempel, låt säga, gå och se en allsvensk match om man då har ett coronapass?
– Det är ett potentiellt användningsområde för vaccinationsintygen, säger Anders Ygeman.
Själv förstår jag inte varför det ska var digitalt. Vad är det för fel på Gula Kortet med de vaccinationer man har ? När det gjordes, vad det vaccinerades mot, var det gjordes, vem som gjorde det.Att NewsVoice-artikeln refuserades av SVD förstår iaf jag anledningen till. Är det fler än jag som förstår varför?
Själv förstår jag inte varför det ska var digitalt. Vad är det för fel på Gula Kortet med de vaccinationer man har ? När det gjordes, vad det vaccinerades mot, var det gjordes, vem som gjorde det.
Att Svd refuserade berodde väl på att NewVoice inte ville betala sedvanligt annonspris utan ville ha det billigare / Gratis ? !![]()
International Certificate of Vaccination or Prophylaxis - Wikipedia
en.wikipedia.org
Japp, vi måste hjälpa fattiga länder av flera orsaker, bla uppkomst av nya varianter.Inser att jag är rätt glad att jag bor i Sverige efter att ha sett hur det är i Indien.
Men även situationen där påverkar ju oss.
Förhoppningsvis kan vi lära oss något även om länderna och spridningen skiljer sig åt.
Nej! Men du som lobbist kanske kan förklara...Att NewsVoice-artikeln refuserades av SVD förstår iaf jag anledningen till. Är det fler än jag som förstår varför?
stefanwhilde.se
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |