Perris
Ny medlem
Hohooo! Sicket lego! Jag är inte så lagd så jag blir avundsjuk, men ha det så kul!
/perris

/perris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo ramen ska förstärkas från gaffelkronan

får du ihop den
köpa verkstadshandbok kanske

men nu sitter motorn i tillfäliga övre fästen, ska ficksa 2 undre fästen idag, då kan man vända hojen tilbaka på hjulen
 men nu sitter motorn i tillfäliga övre fästen, ska ficksa 2 undre fästen idag, då kan man vända hojen tilbaka på hjulen 
Jag fick med en verkstadshandbok här e bild på den
Har jag inte fel så e Styrkronan den delen som håller fast i stötdämparna, kan döpa de till styrkroneramdel i stället
Ja du man kan la säja så här 4000
Så vad han jag med igår? hum rensa motorn på alla delar eller de som fanns kvar i motorn så den blev lättare, väger ju några kg ju o lyfta när man försöker passa in den i ramen, fick kapa bort lite av ramen för o göra plats för toppenmen nu sitter motorn i tillfäliga övre fästen, ska ficksa 2 undre fästen idag, då kan man vända hojen tilbaka på hjulen
Blev lite små retsamt igår nä jag plocka ihop toppen o såg att ett knaster fattades, allt annat fanns till toppen, så vad köper man 1 ynka knaster, någon som vet?

Måste bara säga: Helt underbart sjukt bygge!
Hoppas verkligen att du inte tröttnar och att du får ihop den så det i alla fall går att provköra, ser ut som om det kan bli rätt hysteriskt
En fråga bara, har du tänkt att besiktiga den som amatörbygge eller skippar du dom detaljerna
/Danne
 jo jag hoppas den blir hysterisk när den e klar.
 jo jag hoppas den blir hysterisk när den e klar. 

har äntligen fått den på rätt köl nu o tagit några kort
 har äntligen fått den på rätt köl nu o tagit några kort 

Ja men då löper den här dagen mot sitt slut men han montera ihop motorn o ta några kort en då
 bakom nånstans?
  bakom nånstans?
vart ska kylarn sittabakom nånstans?
Jag skulle nog förstärka den ramen å det KRAFTIGASTE

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |