Ravetrancer
Now even more badass!!!
oftast e det du som är full av skit......Goodstuff skrev:Vad skönt att vi kan acceptera varandra som vi är.
Jag är inte tillgjord. Jag har bara andra åsikter än du.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oftast e det du som är full av skit......Goodstuff skrev:Vad skönt att vi kan acceptera varandra som vi är.
Jag är inte tillgjord. Jag har bara andra åsikter än du.
Ravetrancer skrev:tycker inte vi skall behöva acceptera det i ett land som aldrig haft det innan.
Kanske borde dom acceptera det att dom kommit till ett nytt land där dte inte bärs burka och acceptera det.
Bender skrev:Först polisdebatten om slöja och turban (snut i burka kanske vore nåt) och nu detta... Vi som arbetar så länge på att avskaffa religiöst förtryck och nu importerar vi det tillsammans med folk som säger sig vara på flykt ifrån det? Jag fattar inte...
pageer skrev:Ja förklara bättre, Gladh förstår inte!![]()
Nu verkar du iofs inte vara nåt vidare beläst eller så, men du känner kanske till Fältmarskalk Conrad, Österike-Ungerns överbefälhavare under Första Världskriget. Han påpekade det märkvärdiga i att ingen i imperiet betraktade sig som Österikare-ungrare - de kallade sig för tjecker, ungrare, serber, rutener osv - men så fort de utvandrade till USA blev de genast amerikaner och nationalister.Out_Spinner skrev:Jag säger inte att just vår nation och kultur skulle vara det bästa! Absolut inte. Lik som alla människor är lika värda är ju deras kulturer och nationaliteter det också! Men jag tror inte på att blanda ihop kulturer och länder hej vilt. Det skapar problem. Det ser vi ju inte minst när vi läser artikeln som den här tråden hänvisade till.
gladh skrev:Det måste vara något fel på ignorefunktionen eftersom du uppenbarligen kan läsa mina inlägg.![]()
gladh
Out_Spinner skrev:.....Jag har bekanta med andra hudfärger precis som de flesta andra! Och inte fan ser jag mig som bättre än vad dom är!
...
pageer skrev:HAHA! du hamnade där först.. men jag blev tvungen att ta bort dig därifrån, för helt plötsligt fanns det ingen att irritera sig på!![]()
det sägs att den bärs av religösa anledningar.....fattar inte vart dom fått det ifrån bara....MBGIRL skrev:Vet faktiskt inte vad jag ska tycka om burkan.
Jag menar det é ju dom själva (tjejerna) som "lider" av det och inte vi. Men kan förstå din poäng.
hörru, jag slåss ionte, bara ibland.....=)pageer skrev:Dom flesta tänker nog som Chrille mfl. INNAN dom blivit nerklubbad för tredje gången av ett gäng invadrarkillar på plattan. Men det är väl bara en slump om det händer?![]()
Ravetrancer skrev:hörru, jag slåss ionte, bara ibland.....=)
pageer skrev:Dom flesta tänker nog som Chrille mfl. INNAN dom blivit nerklubbad för tredje gången av ett gäng invadrarkillar på plattan. Men det är väl bara en slump om det händer?![]()
Bingo skrev:Är du något slags hejarklacksledare?
Bingo skrev:Är du något slags hejarklacksledare?
tyvärr är det så numera, men jag tror det beror på hela denna segregationen som är, dom måste visa sig starka o sen blir det bara mer o mer skit av det hela. Men jag kan ju berätta att långt ifrån alla e såna.......kanske ska du skippa plattan sena kvällar?pageer skrev:HAHA! inte jag heller det är därför jag blir nerklubbad!![]()
eisbaer skrev:Han är 13 år och tycker som sina polare gör.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |