Burka på skolan!!!!

Silwer skrev:
är detta 2 olika diskussioner?
Ingen tycks bry sig i vad den andra sidan säger.
Vi har diskuterat det här förr på forumet, till ingen nytta mer än en och annan sur smiley.
Ut o skruva med era hojar i stället om ni har några, fast en del av er kanske mer håler på med samhällsvetenskap på fritiden.

Håller med...vi vet ju hur det gick med religionsdiskussionen :rolleyes:

Last edited:
Ravetrancer skrev:
oftast e det du som är full av skit...... :slicka

Tog du åt dig när jag ansåg det vara bättre att vara präktig än full av skit? ÖSAB var för övrig här idag och tömde tanken så jag är helt tom.

Ankan --> Mycket väl formulerat, fast du har fel på en punkt och det är att det är Rejvfjantens rätt att dra av dem kläderna för han vill se om de har stringtrosor under. Annars bang on target.

Det finns så många olika helt vildt skilda åsikter på detta forum att denna tråd skulle kunna fortsätta i all evighet.

Folk har olika synsätt på saker och ting beroende på vad vi har för uppväxt (innehåller många olika faktorer) att vi aldrig kommer kunna enas. Alla är vi olika och tycker olika saker. Tycker ett det borde sättas ett stopp för denna diskussion eftersom den bara leder till pajkastning och ingenting vettigt igentligen framhävs.

Goodstuff skrev:
Tog du åt dig när jag ansåg det vara bättre att vara präktig än full av skit? ÖSAB var för övrig här idag och tömde tanken så jag är helt tom.

Ankan --> Mycket väl formulerat, fast du har fel på en punkt och det är att det är Rejvfjantens rätt att dra av dem kläderna för han vill se om de har stringtrosor under. Annars bang on target.
tog ej åt mig, men det var ju skrivet till mig så jag bara svarade........

ang. stringisar....dom kanske inte ens har några trosor alls under det hela......fast ironi är ju svårtolkat på nätet.

Ravetrancer skrev:
tog ej åt mig, men det var ju skrivet till mig så jag bara svarade........

ang. stringisar....dom kanske inte ens har några trosor alls under det hela......fast ironi är ju svårtolkat på nätet.

Jaha. Jag konstaterade bara att jag hellre är präktig än full med skit.

Jag tycker att olika åsikter inte skulle få blandas. Det är bättre om var och en höll sin egen åsikt för sig själv. Åsiktsutbyte leder bara till bråk och hat enligt min åsikt. Det vore bättre om varje åsikt höll sig till sin åsiktsgemenskap. Mina åsikter är bäst och jag vill inte ändra på dom, så snälla kan vi inte sluta prata (ironismiley så det förslår)

gladh

Gulsnabbtrajja skrev:
Burka?!? Det gör man väl i sidvagn? Och burkar verkar ju obekvämt att ha på sig.
:confused:
Nån som har en bild på en burka så man fattar vad dom snackar om ?
Haha precis vad jag tänkte! :D För inte fan lutade skolan SÅ mycket när jag gick i den att man behövde burka... :crash

pageer skrev:
HAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag halka lite ifrån ämnet.. men enda inte. Tänkte mest på att Mavves åsikter kanske grundar sig i något.. kanske något som har hänt. äh glöm det. bara en tanke. :rolleyes:

Såklart att det begrundar sig i något. Annars uppfattar man ju inte "dem" som någonting.

Tog ett tag att läsa all dynga :p

750RR

Är det bara jag här som tycker att rejvis och mavve faktiskt har en poäng i det hela även om den är inlindad i massa, kanske lite väl överdrivna "åsikter".
Jag är stolt över att vara svensk och jag avskyr såna som inte ser mig i ögonen(svensk eller osvensk) eller som fortsätter att prata arabiska när man sätter sig vid deras bord även om dom kan svenska alldeles utmärkt.

sEiKo skrev:
Är det bara jag här som tycker att rejvis och mavve faktiskt har en poäng i det hela även om den är inlindad i massa, kanske lite väl överdrivna "åsikter".
Jag är stolt över att vara svensk och jag avskyr såna som inte ser mig i ögonen(svensk eller osvensk) eller som fortsätter att prata arabiska när man sätter sig vid deras bord även om dom kan svenska alldeles utmärkt.

Nej, inte bara du - jag håller oxå med :crash

Läste för övrigt om detta i tidningen idag och där stod det att de ansågs modiga.....
GUD!!!!

750RR

Herregud pojkar, ett misstag har begåtts! Jag har kollat upp saken nu och det visar sig att de tidigare bilderna inte alls visar en Burka. Jag lägger upp en bild på en genuin Burka, så får vi snacka vidare - om huruvida flickorna skall klä sig i Burka eller ej - utifrån den rena och oförfalskade sanningen.

Varsågoda, en Burka:

Bifogat

• burka.jpg
    burka.jpg
    23.2 KB · Visningar: 92
Bingo skrev:
Herregud pojkar, ett misstag har begåtts! Jag har kollat upp saken nu och det visar sig att de tidigare bilderna inte alls visar en Burka. Jag lägger upp en bild på en genuin Burka, så får vi snacka vidare - om huruvida flickorna skall klä sig i Burka eller ej - utifrån den rena och oförfalskade sanningen.

Varsågoda, en Burka:

Man ser ju inte ens hela burkan, hon döljer ju den med sina svarta kläder...

750RR

maverick_750rr skrev:
Man ser ju inte ens hela burkan, hon döljer ju den med sina svarta kläder...

750RR
Det är hennes klädedräkt som är Burkan.

Nisse Järnet skrev:

Vi har glasskuponger nu på Hemglass och ibland hinner man inte be kunden att skriva sitt namn och då skriver man det själv....
Igår kom det upp endast ett namn som jag skrev: Nisse Järnet

750RR :hej

maverick_750rr skrev:
Vi har glasskuponger nu på Hemglass och ibland hinner man inte be kunden att skriva sitt namn och då skriver man det själv....
Igår kom det upp endast ett namn som jag skrev: Nisse Järnet

750RR :hej
Eru dum på riktigt. Vad händer om du inte skriver dit nåt namn alls då? Måste väl vara bättre än urkundsförfalskning. Jag tror du tar det där lite väl allvarligt.

sEiKo skrev:

Klart det är! de flesta tror Jag men det som skiljer och som "kryddar" disskutionen är att vissa tycker Burkhan är äcklg och de som bär den äckliga och andra tycker det som får/tvingar de att bära den är äckliga....typ

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman