BMW Club SH.com

Hade en 118i som lånebil i 2 dagar och 0,75L/m motsvarande Diesel ca 0,55

Motorn gillar varv men är ganska orkeslös i mellanregistret jfr med min 120d, men den är rolig att köra om man håller sig över 4000 rpm och gocart känslan finns där och vxl lådan är manligt distinkt.

Har en favorit väg till jobbet mellan Kolsva och Lindesberg där 90 graders svängarna avlöper och 1 serien trivs som fisken tills den understyr så receptet heter minst 205 breda däck fram.

Men varför inte miljödiesel som är skattefri numera

0.75 L/m va det blandat då? Har tittat på begagnade, har min 325a till familjebil men vill åka lite bättre till och från jobbet. En diesel är för dyr för att rymmas i den budgeten helt enkelt :)

0.75 L/m va det blandat då? Har tittat på begagnade, har min 325a till familjebil men vill åka lite bättre till och från jobbet. En diesel är för dyr för att rymmas i den budgeten helt enkelt :)

Ungefär de siffror jag har vid landsvägskörning körning mellan 140 till 70 brukar snitta runt 100.

Tror du kommer hamna där omkring, men med ett egg under pedalen borde man kunna sänka någon dl

Ahhhh

Nu är man med gubbkombi igen... 330XI

Bifogat

• 9938091225.jpg
    9938091225.jpg
    36.9 KB · Visningar: 84
  • 9906277777.jpg
    9906277777.jpg
    34.1 KB · Visningar: 72
  • 9989231139.jpg
    9989231139.jpg
    33.4 KB · Visningar: 67
  • 9997754458.jpg
    9997754458.jpg
    27.5 KB · Visningar: 76
  • 9946614544.jpg
    9946614544.jpg
    30.9 KB · Visningar: 75
Tackar. Det avgörande för köpet var en 330XI-touring med: Automat, panoramatak och stora navigationen. Nu skall det ner och dunkas på kontinenten jevvlarimej.

:banana

Last edited:
Kan inte släppa idén om att köpa en lillebror till min 3a :gnissla

Kan inte släppa idén om att köpa en lillebror till min 3a :gnissla

Köp min 1:a som snart kommer ut på blocket.

Har funderat på att svika denna tråd och Audi A5 C verkar har fångat mina tankar.

Vilken Spec ska man ha på modellen för att den ska vara gångbar ?
Farthållare Navigator 18" fälgar

Nu är man med gubbkombi igen... 330XI

Grattis även om jag inte är en fan av Vita klädslar ad modum middle aged qvinna

Last edited:
Grattis även om jag inte är en fan av Vita klädslar ad modum middle aged qvinna

Jag skall ta med dig på en testritt någon dag och du skola bli upplyst. I kombination med panoramataket är det en frisk upplevelse att dunka fram i den. Frisk på insidan, gubbsur på utsidan.

Har funderat på att svika denna tråd och Audi A5 C verkar har fångat mina tankar.

Vilken Spec ska man ha på modellen för att den ska vara gångbar ?
Farthållare Navigator 18" fälgar

Satsa på quattro. Med framhjulsdrift är den väl lätt i framvagnen vid gaspådrag. Stora MMI:n är ett måste. 18" är snyggt men tveksamt ur komfortsynpunkt. Sportstolar är givna.

Inhandlad på Lexus i Munka? Måste ju isåfall betyda att någon bytt in den där mot en Lexus. Märkligt...:va

Jepp, tydligen mot någon sjukt knepig elhybrid-SUV:va Kan vara någon kris kanske? 40,50 eller 60-års..

Satsa på quattro. Med framhjulsdrift är den väl lätt i framvagnen vid gaspådrag. Stora MMI:n är ett måste. 18" är snyggt men tveksamt ur komfortsynpunkt. Sportstolar är givna.

Jag menar Q och jag har haft BMW 330D Xi som jämförelse måste säga att grabbarna i ingolstadt verkar ha gjort ett bättre jobb.

Stora MMI ?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...