Just fan den finns med turbosexan också, Vansinne!
Haha ja helt galet

Köp min 1:a som snart kommer ut på blocket.
Vad hade du tänkt för den då? och hur många mil har den gått?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Just fan den finns med turbosexan också, Vansinne!
Köp min 1:a som snart kommer ut på blocket.
Jag menar Q och jag har haft BMW 330D Xi som jämförelse måste säga att grabbarna i ingolstadt verkar ha gjort ett bättre jobb.
Stora MMI ?
Haha ja helt galet
Vad hade du tänkt för den då? och hur många mil har den gått?
Den stora navigatorn med 7" skärm. Mycket bra skärm som du kan kolla DVD-film på också (om man nu skulle vilja det). Ingår lite annat i kitet också som 10 GB hårddisk att ladda musik i samt två kortläsare. Den kräver att man köper den mest avancerade färddatorn också men den är rätt billig.
Nån som har några erfarenheter av mini one? ( är ju nästan en bmw)
Har inte riktigt klart för mig vilket spec jag ska ha, men jag väljer hellre Sportlinepaketet framför massa navigation möjligheter.
På något vis väljer man en bil som har rätt utrustning för att sälja senare.
Provade en A5 3,0 Q TDI med 60-40 drivning och känslan att köra awd är mer gasa när det sladdar vilket gör att min rwd Badermeinhofwagen framstår sig slätt trots all elektronik.
Provade en A5 3,0 Q TDI med 60-40 drivning och känslan att köra awd är mer gasa när det sladdar vilket gör att min rwd Badermeinhofwagen framstår sig slätt trots all elektronik.
En gocart säger en del.
BMW är fint men inte så fint som folk tycker, därför en del folk (företrädesvis med arbetare-jobb eller nyanlända) har hellre en 318 med vev-hiss än en XC60 med 70" plasma i baksätet, typ.
Drömmer om: M5 E39 '03
Om du kan överleva att köra en 99'a så kan du få köpa min, allt roligt på redan:
KW coilovers var.2
AC Schnitzer krängningsstag
AC Schnitzer fjäderbensstag
19" BBS Le Mans
380mm borrade brembo skivor med 6kolvsok
etc etc![]()
En 330c med x-drive från Bayerische Motoren Werke gör ju samma sak fast lite bättre
..
Jag tycker A5 3,0 C tdi Q som kom 07 är snäppet snyggare...
Jag tycker A5 är lite knepig. Den var snygg som fan första gångerna man såg den men sen blev man mätt på den och den där vågiga linjen på sidorna känns som att den är ditritad utan självförtroende. Det är liksom inte självklart att det är där den skall gå riktigt. Men det är ju kul att det görs lite bilar med ha-begär. Sen är den nog rätt så mumma att damma långt i.
För mig är det tvärtom den växer i mina ögon och baksätet utan komfort gillar jag det vittnar om att man prioriterat förarens upplevelse.
3 serien som funnits sen 2004 i sin nuvarande form är väldigt neutral på ett snyggt och alldagligt sätt men inget man längre vänder sig om längre.
Såvida inte "kräk" Eva sitter bakom ratten.
3 serien som funnits sen 2004 i sin nuvarande form är väldigt neutral på ett snyggt och alldagligt sätt men inget man längre vänder sig om längre.
Såvida inte "kräk" Eva sitter bakom ratten.
-05 (Touring-06)![]()
Är det inte en trafikfara att få spontana kaskadspyor?
Håller med om att bmw coupén är lite tråkig, men är inte a5an bra ful? Har lite svårt för bullig heten i karossen för att alla däck ser små ut i de enorma hjulhusen
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |