(Tog mig friheten att redigera ditt inlägg något).
Det där stämmer ju inte. Hela forumet kryllar ju av utseenderelaterade påhopp och kategoriseranden utifrån människors yttre. Mer ett utslag av selektiv perception, gode zapp. Du brukar ju kunna komma med balanserade/balanserande synpunkter,(när du inte är upptagen med att beskriva sidans funktioner för mig).
Här finns en klick (förmodligen) välekiperade, välmanikyrerade stilpoliser, som i bästa fab5anda slår ner på folks yttre, de är dock enligt egen utsago hetero. Kontentan verkar vara att är du ful saknar dina argument värde, fungerar nästan lika bra på dialekter. Nu är ju alla OT2-trådarna låsta och går inte att citera från, men i tex "lite krig att glutta på"-tråden verkar det vara av vikt att ha en av dessa herrar godkänd klädstil samt ansade ögonbryn för att få göra sin röst hörd. Jag behöver inte ens hålla med de påhoppade individerna för att tycka det är urlöjligt att såga dem på de grunderna. Åkessontråden är ju hilarious!
Fattar egentligen inte varför tjejer hänger här om de vill bli tagna på allvar i diskussioner. Så många hinder innan de faktiskt kan få gehör för vad de har att säga, är de sen med i trådar av mer ekivok karaktär...
Ett sånt inlägg som Plussen gjorde sabbar så mycket medan ingen skulle ta notis om det var från en manlig användare.
Själv gömmer jag mitt intellekt i en allt annat än bildskön förpackning, som om jag har något val...

Jag kan ju inte alltid komma med balanserade synpunkter, måste få skriva lite skitinlägg ibland för att balansera upp seriositeten.

Jag håller med att även killar på SH har mycket åsikter på allt möjligt, även utseendet. Men IRL så tycker jag det är tjejerna som står för den mesta utseendefixeringen och då speciellt kommentarer på sina medsystrar.
OT2 är en historia för sig. Kvalitén på inläggen varierar betydligt men har faktiskt inte tänkt på att det är utseendet som avgör det. Intressant iaktagelse.

Klart att cheyerna ska vara här och diskutera med oss killar men jag tycker det är synd att de ofta halkar in på kvinnlig resp manligt eller börjar flörta med en gång. (ok, killarnas fel också) Det vore trevligt ifall de ville diskutera till exempel dieselbilar, 10 000 kronorsbilar, utseendet på olika hojar, hur man ställer ventilerna på hojen osv. Förresten, har någon chey skrivit någonting i OT2 än?

Asch, har du inte funderat på att spruta in botox i nunan?