Blondinbella - bra eller anus?

(Tog mig friheten att redigera ditt inlägg något).

Det där stämmer ju inte. Hela forumet kryllar ju av utseenderelaterade påhopp och kategoriseranden utifrån människors yttre. Mer ett utslag av selektiv perception, gode zapp. Du brukar ju kunna komma med balanserade/balanserande synpunkter,(när du inte är upptagen med att beskriva sidans funktioner för mig).

Här finns en klick (förmodligen) välekiperade, välmanikyrerade stilpoliser, som i bästa fab5anda slår ner på folks yttre, de är dock enligt egen utsago hetero. Kontentan verkar vara att är du ful saknar dina argument värde, fungerar nästan lika bra på dialekter. Nu är ju alla OT2-trådarna låsta och går inte att citera från, men i tex "lite krig att glutta på"-tråden verkar det vara av vikt att ha en av dessa herrar godkänd klädstil samt ansade ögonbryn för att få göra sin röst hörd. Jag behöver inte ens hålla med de påhoppade individerna för att tycka det är urlöjligt att såga dem på de grunderna. Åkessontråden är ju hilarious!

Fattar egentligen inte varför tjejer hänger här om de vill bli tagna på allvar i diskussioner. Så många hinder innan de faktiskt kan få gehör för vad de har att säga, är de sen med i trådar av mer ekivok karaktär...

Ett sånt inlägg som Plussen gjorde sabbar så mycket medan ingen skulle ta notis om det var från en manlig användare.

Själv gömmer jag mitt intellekt i en allt annat än bildskön förpackning, som om jag har något val...

:hej Med så fina ord är det svårt att inte beundras över din skicklighet att såga mina åsikter...

Jag kan ju inte alltid komma med balanserade synpunkter, måste få skriva lite skitinlägg ibland för att balansera upp seriositeten. :rolleyes:

Jag håller med att även killar på SH har mycket åsikter på allt möjligt, även utseendet. Men IRL så tycker jag det är tjejerna som står för den mesta utseendefixeringen och då speciellt kommentarer på sina medsystrar.

OT2 är en historia för sig. Kvalitén på inläggen varierar betydligt men har faktiskt inte tänkt på att det är utseendet som avgör det. Intressant iaktagelse. :fattartil

Klart att cheyerna ska vara här och diskutera med oss killar men jag tycker det är synd att de ofta halkar in på kvinnlig resp manligt eller börjar flörta med en gång. (ok, killarnas fel också) Det vore trevligt ifall de ville diskutera till exempel dieselbilar, 10 000 kronorsbilar, utseendet på olika hojar, hur man ställer ventilerna på hojen osv. Förresten, har någon chey skrivit någonting i OT2 än? :va

Asch, har du inte funderat på att spruta in botox i nunan? :D

Jag har träffat henne vid några tillfällen och hon är faktiskt en ganska intetsägande person. Tro det eller ej. Hon har dock lyckats med det många drömmer som och det är bara att gratulera.

Det vore trevligt ifall de ville diskutera till exempel dieselbilar, 10 000 kronorsbilar, utseendet på olika hojar, hur man ställer ventilerna på hojen osv. Förresten, har någon chey skrivit någonting i OT2 än? :va
Vi finns faktiskt :6surkart
:hej *pillar med delar till koppling till ferrari*

10 000 kronorsbilar, menar du Volvo då eller :hihi

Sorry för ot.

:hej Med så fina ord är det svårt att inte beundras över din skicklighet att såga mina åsikter...

Jag kan ju inte alltid komma med balanserade synpunkter, måste få skriva lite skitinlägg ibland för att balansera upp seriositeten. :rolleyes:

Jag håller med att även killar på SH har mycket åsikter på allt möjligt, även utseendet. Men IRL så tycker jag det är tjejerna som står för den mesta utseendefixeringen och då speciellt kommentarer på sina medsystrar.

OT2 är en historia för sig. Kvalitén på inläggen varierar betydligt men har faktiskt inte tänkt på att det är utseendet som avgör det. Intressant iaktagelse. :fattartil

Klart att cheyerna ska vara här och diskutera med oss killar men jag tycker det är synd att de ofta halkar in på kvinnlig resp manligt eller börjar flörta med en gång. (ok, killarnas fel också) Det vore trevligt ifall de ville diskutera till exempel dieselbilar, 10 000 kronorsbilar, utseendet på olika hojar, hur man ställer ventilerna på hojen osv. Förresten, har någon chey skrivit någonting i OT2 än? :va

Asch, har du inte funderat på att spruta in botox i nunan? :D

Här är man talspråklig och börjar meningar med "det", vad begär du? Såga är inte alls min avsikt, kommer naturligt!

Kanske kan kommentera det andra senare, förutsatt att jag kan hålla det relevant för tråden. Börjar nog segla iväg en bit, känns det som.

Hur mycket såndär botåcks tål en människa?
Finns det på biltema?
Är isf biltemas botåxx likvärdig med annan?

Vi finns faktiskt :6surkart
:hej *pillar med delar till koppling till ferrari*

:tummenupp

För att lättare föstå vilket läsvärde BB:S blogg har så tar jag mig friheten att visa hennes inlägg för idag 11 februari. (Har censurerat företagsnamn mm. ) Trevligt att så många är så intressrade av att läsa om hennes liv. :brinnerup

"God morgon!

Är lite stressad. Drömde att jag var sjuk så när jag vaknade var jag inställd på att stanna hemma idag men sedan insåg jag att jag inte alls mådde dåligt. Lustigt. Nu ska jag skynda mig och få i mig lite frukost, sedan ska jag till skolan där jag ska hålla tal i svenska C, roligt! Efter skolan ska jag träffa min personliga tränare på *censur* och därefter ska jag på ansiktsbehandling. Låter inte så dumt va? Ikväll ska Maria och jag eventuellt ut en sväng också. Det här kommer att bli en bra dag!

Förresten på min *censur* idag så säljer *censur* tandkrämen som jag använder som bleker tänderna. Det här är ingen *censur* som man hittar på *censur* utan en tandkräm från USA som verkligen bleker. Det funkar på mig. Istället för 350 kr som den i vanliga fall kostar så säljer *censur* den för 249 kr. Den räcker i evigheter! Mer info hittar ni på *censur*

Källa: http://blondinbella.se/index.aspx

Till BB säger jag bara *GRATTIS*

Hon får iaf betalt för att skriva en massa ointressant på nätet......... ;)

Henrik

Ok, jag tog i litegrann för att markera min ståndpunkt. Men faktum är fortfarande att det är illa med större delen av dagens ungdom. Det sa man förr också men det rätade upp sig rätt så ändå när de blev vuxna. Nu tror jag inte att vi kommer få se ett lika lyckligt slut, tyvärr.
Sen kan du tolka mitt inlägg hur fan du vill, antingen som en bortskämd snorunge eller en realist.

Jag skulle gärna se en källa på att det är illa ställt med större delen av dagens ungdom, eller är det någonting du läst i aftonbladet?

Jag skulle gärna se en källa på att det är illa ställt med större delen av dagens ungdom, eller är det någonting du läst i aftonbladet?

Måste hålla med Dee_cati där, de är dagens ungdomar det är fel på för de är dom som läser skiten hon skriver. Har inte vart inne hos någon tjej (<20år)som inte haft blondinbella.se (eller vad nu adressen är) i adressfältet och ja de är 98% tjejer som läser bloggen för att den handlar om mode, smink och sånt. :näsblod

Om hon drog en stänkare om SH.com så det gick en massa brudar och trånade efter dom häftiga sporthojsåkarna skulle det nog låta lite annorlunda här eller vad tror ni? :)

Henrik

eller vad tror ni? :)

Nja eftersom alla tjejer som läser hennes blogg är 20år yngre än er och 4år yngre än mig. Så de skulle nog bli mer fjortis spam och OT samt en ny pedofil som aftonbladet kommer att kalla "Sporthojsmannen" så att exakt alla gamla tanter som tror på allt aftonbladet skriver får se och dra slutsatsen att exakt alla som kör mc går på droger och bryter mot lagen. :yoparty :P

Kan inte annat än att garva, det verkar nästan som att BB har skapat mer känslor än vad en pedofil på ett dagis gör. Skitkul ju. :D
Vem orkar bryr sig egentligen? Hon kommer ändå skratta hela vägen till banken. :tummenupp

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!