Det jag mest stör mej på är att folk kallar Blondinbella för modebloggare.
Ja, det måste kännas fruktansvärt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det jag mest stör mej på är att folk kallar Blondinbella för modebloggare.
En kan föreställa sig att scenen ser ut ungefär som din avatar.
"Har du läst BlondinBellas modeblogg?"
-Meh! Det är ingen modeblogg! Bluuurgh! :korvgubbesavatar
Men tjejen skall ändå ha en eloge för att hon tjänar pengar på att snacka en massa blaj.
Ska hon ha en eloge för det!!!![]()
En eloge kan hon få, om syftet med hennes blogg och alla hennes intjänade pengar skänktes till välgörande ändamål. Det vore någonting att beundra.
Men vad är det folk beundrar idag??? En brud som faktiskt råkar haft en hel del tur. Att det finns tillräckligt med puckon som läser hennes blogg så att företag kan nå ut till den målgruppen och hon kan utnyttja det.
Smart affärkvinna blir hon kallad. Ställ henne på egna ben och låt henne agera affärskvinna så får vi se om hon fortfarande kan kallas för det.
Läste någonting om att hon vill lägga ner Karl-Bertil Jonsson jul, för att budskapet är förlegat och typ "dom rika kan ju bli ledsna när dom blir av med sina julklappar" bara att någon tänker så, får en att bli lätt upprörd.![]()
//M
Btw hennes farsa satt och skröt en massa om sin dotter och hur mkt pengar hon tjänade när jag satt i ett kundmöte med honom.
Men tjejen skall ändå ha en eloge för att hon tjänar pengar på att snacka en massa blaj..
Ska hon ha en eloge för det!!!![]()
En eloge kan hon få, om syftet med hennes blogg och alla hennes intjänade pengar skänktes till välgörande ändamål. Det vore någonting att beundra.
Men vad är det folk beundrar idag??? En brud som faktiskt råkar haft en hel del tur. Att det finns tillräckligt med puckon som läser hennes blogg så att företag kan nå ut till den målgruppen och hon kan utnyttja det.
Smart affärkvinna blir hon kallad. Ställ henne på egna ben och låt henne agera affärskvinna så får vi se om hon fortfarande kan kallas för det.
Läste någonting om att hon vill lägga ner Karl-Bertil Jonsson jul, för att budskapet är förlegat och typ "dom rika kan ju bli ledsna när dom blir av med sina julklappar" bara att någon tänker så, får en att bli lätt upprörd.![]()
//M
Hon har med andra ord en blivande karriär som telefonförsäljare när hon tröttat på bloggandet.
världens största bimbo! ibland har hon 5 min i tv o ska berätta va hon köpt. usch va irriterad man blir. hon låter som en brat o ser ut som miss piggy. näääeh usche
Med tanke på hur jävla illa ställt det är med dagens snorungar, och hur 60- och 70-talisterna fatalt misslyckas med uppfostrandet av sina ungar så är det väl inte så jävla konstigt att ett sånt våp som blondinbella får uppmärksamhet?
Småtjejer (och även större också har vi ju sett...) gör ju allt för uppmärksamhet nu mer och att gå emot strömmen är inte på tapeten. Eller de tror att de går mot strömmen om de klär sig i svart och skär sig men det gör väl för fan varenda ungjävel nu för tiden?
Så för de patetiska ungarnas skull är det ju tur att det finns en dum blondin (ja, hon är ganska dum har jag fått intryck av) som kan säga åt dem vad de ska bära för kläder och lyssna på för musik för att bli accepterade.
Det är ju så illa så att man måste isolera sina ungar i en stuga mitt ute i den värmländska skogen för att de inte ska gå och bli Emo-ungar eller börja lyssna på rap eller dansband.
Edit/ Jag blir förbannad på varenda jävel som påstår sig ha en blogg!
VEM FAN BRYR SIG OM DIN JÄVLA BLOGG!? Du skriver på internet, du har en internet-dagbok, fatta hur jävla töntigt det är! Om det inte är horeri för uppmärksamhet så vet jag inte vad som är horeri...
Måste folk vara så moderna hela tiden och haka på varenda töntig trend som dyker upp? Alla jävla bloggare måste ju ha ägt en Tamaguchi i sitt liv, minst...
Orka haka upp sig på en tjej bara för att hon har andra intressen än man själv.
Orka vara en mes som inte tycker illa om någon på grund av deras intressen... Man måste väl få tycka illa om folk på grund av hur de ser ut, luktar, beter sig, äter etc? Annars kan man ju lika gärna flytta från Sverige![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |