Blondinbella - bra eller anus?

Men tjejen skall ändå ha en eloge för att hon tjänar pengar på att snacka en massa blaj.

Ska hon ha en eloge för det!!! :va

En eloge kan hon få, om syftet med hennes blogg och alla hennes intjänade pengar skänktes till välgörande ändamål. Det vore någonting att beundra.

Men vad är det folk beundrar idag??? En brud som faktiskt råkar haft en hel del tur. Att det finns tillräckligt med puckon som läser hennes blogg så att företag kan nå ut till den målgruppen och hon kan utnyttja det.

Smart affärkvinna blir hon kallad. Ställ henne på egna ben och låt henne agera affärskvinna så får vi se om hon fortfarande kan kallas för det.

Läste någonting om att hon vill lägga ner Karl-Bertil Jonsson jul, för att budskapet är förlegat och typ "dom rika kan ju bli ledsna när dom blir av med sina julklappar" bara att någon tänker så, får en att bli lätt upprörd. :näsblod

//M

En eloge kan hon få, om syftet med hennes blogg och alla hennes intjänade pengar skänktes till välgörande ändamål. Det vore någonting att beundra.

Men vad är det folk beundrar idag??? En brud som faktiskt råkar haft en hel del tur. Att det finns tillräckligt med puckon som läser hennes blogg så att företag kan nå ut till den målgruppen och hon kan utnyttja det.

Smart affärkvinna blir hon kallad. Ställ henne på egna ben och låt henne agera affärskvinna så får vi se om hon fortfarande kan kallas för det.

Läste någonting om att hon vill lägga ner Karl-Bertil Jonsson jul, för att budskapet är förlegat och typ "dom rika kan ju bli ledsna när dom blir av med sina julklappar" bara att någon tänker så, får en att bli lätt upprörd. :näsblod

//M

Jag satt just och tänkte på vad du skulle skriva. :hihi

Btw hennes farsa satt och skröt en massa om sin dotter och hur mkt pengar hon tjänade när jag satt i ett kundmöte med honom.

Vart han avis:rolleyes: , föräldrar brukar skryta om sina barn så det är väl inget ovanligt.

Men tjejen skall ändå ha en eloge för att hon tjänar pengar på att snacka en massa blaj..

Hon har med andra ord en blivande karriär som telefonförsäljare när hon tröttat på bloggandet.

Last edited:

//M

Alla har vi olika värderingar i livet.
Varför ska hon enbart få en eloge för det hon gör om pengarna går till välgörande ändamål? Skänker du bort hela din lön till Läkare utan gränser?

Det finns inte många människor som inte skulle utnyttja möjligheten till rikedom om den fanns där ståendes framför en.

Men jag kan inte annat än att hålla med om att hennes uttalanden är av mindre vikt.

Hon har med andra ord en blivande karriär som telefonförsäljare när hon tröttat på bloggandet.

Tjejen har tydligen nått ut till rätt målgrupp då hon tjänar enorma summor på det hon gör. Hon är som vilken annan säljare. Hon säger det kunden vill höra, det behöver inte vara sant, men det säljer.

Last edited:
Hon lyckades komma in i precis rätt tillfälle och lyckades engagera sig precis tillräckligt mycket tror jag när dens stora bloggvågen kom, har man då ett namn när det börjar bli poppulärt så kan man nog rida på vågen välldigt mycket, då kommer ju snacket bland folk som ska börja blogga, jao blindinbella har ju mycket läsare osv då får hon ju fler läsare, vi snackar om henne nu, många har säkert besökt hennes blogg bara av att det diskuterats här nu och ja blir det tillräckligt många sånnahär diskussioner får hon ju ännu fer läsare blir själv ett större varumärke och vi har bidraget till att hon kan ta större avgifter på sina reklamplatser.

Jag sitter och funderar på hur hon blivit känd och kan komma och tänka på att jämnföra med den mest visade filmen på youtube? hur interessant var den där dansande snubben som var poppulärast på youtube för ett tag sedan? Han levde ju på att folk tänkte "vem är poppulärast, den ska jag se" vips hade han fler tittare och drog ifrån mer, Samma sak som blondinbella träffade rätt i affärslivet gjorde väll bill gates som kom precis rätt i tiden när datorer blev poppulärt och spelade sina kort rätt.

hon måste ju göra något rätt dock för att kommit såhär långt och det ska hhon ha en eloge för men det jag sett av henne i media har jag inte blive så imponerad av och jag har bara besökt hennes blogg för att se vad alla pratar om och se den poppuläraste bloggen. Tror dock inte hon kommer bli allt för långlivad med hennes nuvarande image men den går ju att slipa på som man lätt kan göra, lite mediaträning så. Men tror nog vi får höra av henne allt för mycket frammöver endå :(

Det finns artister som skrivit bra låtar och turnerat världen runt och samtidigt knarkar och supit för ett helt kompani och på detta har varit förebilder för både unga och vuxna människor. Och de fortsätter att vara idoler för väldigt många även om de spöar på sin partner, våldtar grannfrun osv osv.
Då känns det som att den här bruden är ganska harmlös. Även om hon har många anhängare och tjänar pengar på det. Smink och kläder Kan måhända leda till mycket ytliga diskussioner. Men man behöver inte vara helt bakom flötet för att man bryr sig om sitt utseende.
Nej jag tycker inte hon är intressant men definitivt inte någon att störa sig på. Jag vet inte en enda blogg jag varit inne på som Inte handlat om vad bloggaren shoppat för dagen, som denne sedan lagt upp bilder på osv.
För mig totalt ointressant men tydligen inte för andra.
Känns inte heller som något samhällsproblem.

Med tanke på hur jävla illa ställt det är med dagens snorungar, och hur 60- och 70-talisterna fatalt misslyckas med uppfostrandet av sina ungar så är det väl inte så jävla konstigt att ett sånt våp som blondinbella får uppmärksamhet?
Småtjejer (och även större också har vi ju sett...) gör ju allt för uppmärksamhet nu mer och att gå emot strömmen är inte på tapeten. Eller de tror att de går mot strömmen om de klär sig i svart och skär sig men det gör väl för fan varenda ungjävel nu för tiden?
Så för de patetiska ungarnas skull är det ju tur att det finns en dum blondin (ja, hon är ganska dum har jag fått intryck av) som kan säga åt dem vad de ska bära för kläder och lyssna på för musik för att bli accepterade.

Det är ju så illa så att man måste isolera sina ungar i en stuga mitt ute i den värmländska skogen för att de inte ska gå och bli Emo-ungar eller börja lyssna på rap eller dansband.

Edit/ Jag blir förbannad på varenda jävel som påstår sig ha en blogg!
VEM FAN BRYR SIG OM DIN JÄVLA BLOGG!? Du skriver på internet, du har en internet-dagbok, fatta hur jävla töntigt det är! Om det inte är horeri för uppmärksamhet så vet jag inte vad som är horeri...
Måste folk vara så moderna hela tiden och haka på varenda töntig trend som dyker upp? Alla jävla bloggare måste ju ha ägt en Tamaguchi i sitt liv, minst...

Last edited:
världens största bimbo! ibland har hon 5 min i tv o ska berätta va hon köpt. usch va irriterad man blir. hon låter som en brat o ser ut som miss piggy. näääeh usche

världens största bimbo! ibland har hon 5 min i tv o ska berätta va hon köpt. usch va irriterad man blir. hon låter som en brat o ser ut som miss piggy. näääeh usche

varför är det bara tjejer som skall hugga varandra i ryggen på detta sätt och inte se skillnad på sak och person.. Så undrar ni varför det ser ut som det gör med jämställdheten...

• Gilla
Reaktioner: N/A
Everybody pities the weak; jealousy you have to earn.
...och tydligen förtjänar hon avundsjuka, eftersom så många är det.

Nu kommer jag låta lite osolidarisk och krass; men jag ser det som något positivt att så många människor har IQ som en fiskpinne och defakto intresserar sig för vad hon skriver. Det innebär helt enkelt att jag själv hamnar högre upp på samhällsstegen. :D

Last edited:
Lustigt att folk ens orkar döma ut någon man inte ens känner.
Jag gör ungefär samma sak som hon för mitt egna forum. Nu handlar det förvisso om hundar. Jag är ju ute efter att hitta de bästa sakerna av de bästa. Och jag har alltid varit sådan som rekommenderar de produkter jag anser vara bäst. Sedan insåg jag att företagen faktiskt tjänar på detta. Så varför ska jag inte kunna ta en liten del av kakan då? Jag skulle aldrig rekommendera eller skriva om en produkt jag inte står för.
Folk blir intresserade av mina tips, och om företagen då ger mig saker för att jag ska kunna testa dem och eventuellt rekommendera dem. Vad är det för illa med det? Det gör ju bara att Mina tips är ganska säkra eftersom jag ju också testat produkten på riktigt och jämfört dem med varandra.
Jag tror inte denna bella skriver om allt hon köper. Utan bara om de saker hon faktiskt tycker om själv. Om det sedan är smink eller hundkoppel spelar väl för jösse namn ingen roll.
Hon, och jag, skulle bli ruinerade om vi Köpte alla saker som vi är intresserade av att testa för rekommendation. Visst, jag får det gratis, men då får ju andra även pröva på dem innan de köper dem. Om de vill dvs.

Orka haka upp sig på en tjej bara för att hon har andra intressen än man själv. Jag har också ett intresse av smink osv. Men inte har jag något intresse så att jag aktivt vill testa och skriva om det. Det är dock bra att det finns de som har det. Nästa gång jag vill köpa en ny mascara Kanske man får något bra tips. Sedan om det är på en blogg eller något annanstans är väl sak samma. Jag tror inte att hon skulle ha någon framgång om hon skrev av saker som faktiskt inte var bra eller snygga osv.

Sedan om någon annan skiter i vilken mascara de lägger pengarna på är väl dennes problem. Själv vill jag alltid få mest för pengarna. Oavsett om det är smink, rengöringsmedel eller bajspåsar till hunden.

Med tanke på hur jävla illa ställt det är med dagens snorungar, och hur 60- och 70-talisterna fatalt misslyckas med uppfostrandet av sina ungar så är det väl inte så jävla konstigt att ett sånt våp som blondinbella får uppmärksamhet?
Småtjejer (och även större också har vi ju sett...) gör ju allt för uppmärksamhet nu mer och att gå emot strömmen är inte på tapeten. Eller de tror att de går mot strömmen om de klär sig i svart och skär sig men det gör väl för fan varenda ungjävel nu för tiden?
Så för de patetiska ungarnas skull är det ju tur att det finns en dum blondin (ja, hon är ganska dum har jag fått intryck av) som kan säga åt dem vad de ska bära för kläder och lyssna på för musik för att bli accepterade.

Det är ju så illa så att man måste isolera sina ungar i en stuga mitt ute i den värmländska skogen för att de inte ska gå och bli Emo-ungar eller börja lyssna på rap eller dansband.

Edit/ Jag blir förbannad på varenda jävel som påstår sig ha en blogg!
VEM FAN BRYR SIG OM DIN JÄVLA BLOGG!? Du skriver på internet, du har en internet-dagbok, fatta hur jävla töntigt det är! Om det inte är horeri för uppmärksamhet så vet jag inte vad som är horeri...
Måste folk vara så moderna hela tiden och haka på varenda töntig trend som dyker upp? Alla jävla bloggare måste ju ha ägt en Tamaguchi i sitt liv, minst...

Dagens mest inskränkta inlägg. Man undrar ju hur gammal du själv är eftersom du är så påläst om hur "dagens ungdomar" beter sig.

Orka haka upp sig på en tjej bara för att hon har andra intressen än man själv.

Orka vara en mes som inte tycker illa om någon på grund av deras intressen... Man måste väl få tycka illa om folk på grund av hur de ser ut, luktar, beter sig, äter etc? Annars kan man ju lika gärna flytta från Sverige :3freak

Orka vara en mes som inte tycker illa om någon på grund av deras intressen... Man måste väl få tycka illa om folk på grund av hur de ser ut, luktar, beter sig, äter etc? Annars kan man ju lika gärna flytta från Sverige :3freak

Det är en sak att inte komma överens om och att inte tycka om. Det är en helt annan att tycka rent ut sagt illa om och haka upp sig på.

Är väl himla mycket bättre att lägga energi på personer och saker man Tycker om.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026