Blondinbella - bra eller anus?

mjaa, jörgen skulle nog tycka annorlunda möjligtvis...:hihi

Precis, blanda inte in mig i din lytta flock, jag åker inte sporthoj. :fakta
Jag åker HD. Nyheter intages främst via Svd, Nyteknik (tidningen) CNN, Rapport och Aktuellt. Jag hoppas och tror därmed att jag inte läst en rad författad av eller om den sk Blondinbella

Precis, blanda inte in mig i din lytta flock, jag åker inte sporthoj. :fakta
Jag åker HD. Nyheter intages främst via Svd, Nyteknik (tidningen) CNN, Rapport och Aktuellt. Jag hoppas och tror därmed att jag inte läst en rad författad av eller om den sk Blondinbella
Du hoppas att det inte skrivs om henne på t.ex SvD alltså? :) Hittade dock bara 50 artiklar om henne där, hon kryper sig in överallt :död

Tydligen är hon sveriges mest sökta kändis på nätet också fick jag höra från Nytekniks hemsida, :huvet

men troligtvis är det väll inte de första nyheterna du öppnar av att du blivit interesserad av rubrikerna i alla fall så förstår dig om du missat dem ^^

Jag skulle gärna se en källa på att det är illa ställt med större delen av dagens ungdom, eller är det någonting du läst i aftonbladet?

Det räcker väl för fan att kolla på dagens ungdomar!!?? Vad ska du med en källa till?
Men visst, källa kan du väl få fast du får leta själv: Statistiska centralbyrån.
Enligt dem så är det mycket högre depression nu mot vad det var för 10 år sedan bland skolungdomarna. Andelen självmord bland ungdomar under 18 år har också stigit, det hörde jag på nyheterna för över ett år sedan. Antalet ungdomar som käkar receptbelagd medicin har också ökat.
Du kan få fram vilken statistik du vill, i slutänden så är det fortfarande så att ungarna nu för tiden är uppkäftigare, latare och allmänt mycket drygare än för bara 10 år sedan. Självklart min åsikt men jag tror dessvärre att den stämmer bättre än vad du tror.

Du hoppas att det inte skrivs om henne på t.ex SvD alltså? :) Hittade dock bara 50 artiklar om henne där, hon kryper sig in överallt :död

Tydligen är hon sveriges mest sökta kändis på nätet också fick jag höra från Nytekniks hemsida, :huvet

men troligtvis är det väll inte de första nyheterna du öppnar av att du blivit interesserad av rubrikerna i alla fall så förstår dig om du missat dem ^^

Usch då, det kanske är i helg/partybilaga som de skriver om sånt dravel. Jag har som sagt lyckats undvika det. Det är mest här på SH man ställs inför redundanta livsformer som blondinbella och nakenjanne eller vad de nu heter som ni pratar om.

Jag kollade upp dina uppgifter genom att söka på Blondinbella på Svd:s hemsida. merparten av de träffar du uppger var ju från "E24 Kvinna" som tydligen är ngt forum för unga tjejer, sånt läser ju inte jag kan jag säga. :D

Last edited:
Jag skulle gärna se en källa på att det är illa ställt med större delen av dagens ungdom, eller är det någonting du läst i aftonbladet?

I blame the barnprograms.
Vad är detta för förebilder?
[YOUTUBE-ID]baB8oBAoqcg[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]Ul-s-QTuc2I[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Måste hålla med Dee_cati där, de är dagens ungdomar det är fel på för de är dom som läser skiten hon skriver. Har inte vart inne hos någon tjej (<20år)som inte haft blondinbella.se (eller vad nu adressen är) i adressfältet och ja de är 98% tjejer som läser bloggen för att den handlar om mode, smink och sånt. :näsblod

ja det bevisar ju bara vad för tjejer du umgås med....:tungan

oooookej. kanske dags att reda ut vad jag mena eftersom en del hängde upp sig!
Jag är inte en sån brud som blir svartsjuk eller snackar skit om nån för att den 'ser bra ut' Jag beundrar kvinnor, dom är vackra och jag kollar oftare på bilder på tjejer än på killar på nätet. Om ni tänker YEAH YEAH YEAH. gå in på vad säger ni killar tråden å kolla hur många bilder jag kommenterar om hur snygga tjejerna är. Och neeeeeej jag är inte lebb.
Varför jag hängt upp mig på blondin bella handlar inte om hennes yttre egentligen. hon ser ut som en vanlig brud. MEN hennes attityd och stil får henne att bli bimbo, ful och irriterande. hon är super bortskämd. och bara bilden av att hon köpte en mössa gjord av en hel räv blev jag tokig på.. och så ska hon dessutom skryta om de. Nej skryt och högmod går före fall!!

:
1. Klart att cheyerna ska vara här och diskutera med oss killar men jag tycker det är synd att de ofta halkar in på kvinnlig resp manligt
2. eller börjar flörta med en gång.
3. Förresten, har någon chey skrivit någonting i OT2 än? :va

Kan inte hålla me jatt låta bli att kommentera detta, fastän jag lovade mej själv! :rolleyes:

1. Det var ju precis det jag motsatte mej emot att Korvgubbe delade in det i manligt respektive kvinnligt beteende, precis som du tyvärr också gör, när det gällde Plussens kommentar. Åsikt som åsikt tycker jag.
2. Tycker du att jag flörtat med dej?! :confused: :brinnerup
Dra inte alla tjejer över en kam här på SH, jag har varken en kontaktannons eller mina semesterbilder från Egypten i mitt garage. :näsblod :D
3. Ja, flera gånger.

:hej :glömdet

Kan inte hålla me jatt låta bli att kommentera detta, fastän jag lovade mej själv! :rolleyes:

1. Det var ju precis det jag motsatte mej emot att Korvgubbe delade in det i manligt respektive kvinnligt beteende, precis som du tyvärr också gör, när det gällde Plussens kommentar. Åsikt som åsikt tycker jag.
2. Tycker du att jag flörtat med dej?! :confused: :brinnerup
Dra inte alla tjejer över en kam här på SH, jag har varken en kontaktannons eller mina semesterbilder från Egypten i mitt garage. :näsblod :D
3. Ja, flera gånger.

:hej :glömdet

1. Ja, du ska inte behöver stå tillsvars för vad nu plussen sa eller menade. Men visst är det kul att kategorisera människor ibland?

2. Nej tyvärr, men du får gärna flörta lite med mig via pm… ;)

Jag drar alla över en kam ibland oavsett om det är tjejer, sporthojskillar eller HD-åkare. Visserligen så ska man helst se alla människor som enskilda individer men man kan ju inte alltid vara så PK.

3. Isåfall har jag missat det, men det glädjer mig. :)

Så, kan vi koncentrera oss på fenomenet BB nu?

I blame the barnprograms.
Vad är detta för förebilder?
[YOUTUBE-ID]baB8oBAoqcg[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]Ul-s-QTuc2I[/YOUTUBE-ID]

Dem där programmen kollade väl knappast dagens ungdomar på:va , min generation gjorde det däremot och vi har klarat oss bra :banana Uppvuxen med "du vet vart du bor och när vi äter", fick göra misstag och lära sig av dem och "när du är 18 får du klara dig själv och är pengarna slut så är dem"

Nu är det helikopterföräldrar som gäller:hihi, hade med andra ord motsatsen, undra vad man skulle kalla dem :va

Last edited:
Last edited:
2. Dra inte alla tjejer över en kam här på SH, jag har varken en kontaktannons eller mina semesterbilder från Egypten i mitt garage. :näsblod :D

Om det där med semesterbilder från Egypten va en pik till mig så varför ens ta upp det? Bara för att man lägger bilder på sig själv i sitt garage så behöver man inte vara ute efter att ragga eller flirta? Eller hur va det, dra inte alla över en kam. :tungan

Blondinbella är bäst! jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig en dag utan att läsa hennes blogg!! *smack*

"Jag är driven och engagerad. Min juridikutbildning kommer att leda mig till drömjobbet som försvarsadvokat. Jag vill arbeta med kvinnors rättigheter och kvinnofridsbrott, berättar Blondinbella engagerat."

bb snart i en rättssal nära dig:

http://www.aftonbladet.se/temahogskola/article4550245.ab
Fast du kan ju inte påstå att något av det hon säger är falskheter. Hon kommer säkert att bli en kompetent försvarsadvokat, juristlinjen är ju formidabel i det avseendet att alla som examineras har omformats till små kopior av varandra. :fördomsfritt

Last edited:
"Jag är driven och engagerad. Min juridikutbildning kommer att leda mig till drömjobbet som försvarsadvokat. Jag vill arbeta med kvinnors rättigheter och kvinnofridsbrott, berättar Blondinbella engagerat."

bb snart i en rättssal nära dig:

http://www.aftonbladet.se/temahogskola/article4550245.ab

Ända sedan jag såg filmen Legally Blonde så har jag vetat att det är mitt mål, säger Isabella Löwengrip.

:rofl

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...