Blå med svart ram

Vitt då? :D
Ska du ha enfärgat? Lite trist tycker jag oavsett färgval...

Ramen ljusblå o hojen svart, DET DU! :tummenupp
Hojen ser onekligen rätt "kalsongblå" ut med den blåa...

Håller med Torkel, ..det livar upp med några andra färger/linjer.
Behöver inte göra det så komplicerat...

Bifogat

• bluetest kopiera.jpg
    bluetest kopiera.jpg
    83.3 KB · Visningar: 166
Last edited:
Den ljusblå med svart ram är nog något av det snyggaste i hojväg jag sett.... :) (Själva hojen spelar ju in en hel del också, mycket fin maskin!)

Last edited:
Våga vara kalsong!! :tummenupp

Jag lyckas inte få med bilden jag har gjort??

Bifogat

Last edited:
Rizla-blå var faktiskt en färg jag funderade på, men sen kom Bytte ju rizla-teamen från orange till blå. Så då sket jag i det.
Men jag tycker den ljusblå färgen är riktigt schysst, särskilt i kombination med en svart ram.

Ja, ljust isblått kanske inte är så dumt och med svart ram/sving/hjul får man inte nödvändigtvis de babyblå associationerna.

Skulle uppskatta andras idéer/förslag om flerfärgad dekor med ljust isblått som bas.

Du kan ju ha hur snyggt designad hoj som helst, har du sen ett skinnställ som inte passar så spelar det liksom ingen roll... Dvs tänk på helheten.
Torkel - fullfjädrad posör ända ut i fingerspetsarna! Aj, där bröt jag en nagel! Jag behöver en :nurse :tungan

Torkel skrev:
Du kan ju ha hur snyggt designad hoj som helst, har du sen ett skinnställ som inte passar så spelar det liksom ingen roll... Dvs tänk på helheten.
Torkel - fullfjädrad posör ända ut i fingerspetsarna! Aj, där bröt jag en nagel! Jag behöver en :nurse :tungan
Jepp det stämmer, eftersom han har svart/silver på stället så borde hojen matcha stället.

Här har du en du kan köra på i Surfshorts :tummenupp
surfmobikeSTOR.jpg

Torkel skrev:
...har du sen ett skinnställ som inte passar så spelar det liksom ingen roll...
Tja, mitt ställ är svart/silver/grått/vitt och min hjälm svart/röd. Så visst borde väl hojen vara svart/röd/grå/silver på något vis. Eller kanske som någon av dessa; lite dystert "farligt"...

Bifogat

• greytest.jpg
    greytest.jpg
    129.9 KB · Visningar: 95
  • svarttest.jpg
    svarttest.jpg
    136.9 KB · Visningar: 111
*/ ?>
Back