Fredda66
.::[Biatch]::.
3 grupper låter rätt bra.
//Fredda
//Fredda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:jag kommer nog att prova Blåbärs gruppen nu på måndag om vädret vill vara kanon.
Fast vill ha en blåbärsmössa på huvudet istället för blå väst.
Går det att ordna?
Tinatjejen skrev:På Rörken och överallt annars brukar vi köra med HJÄLM![]()
(och några kör med Fuz Hatz iof)
Bikerbitch skrev:En Blåbärsmössa över hjälmen såklart. Likt Fuzhat![]()
Bikerbitch skrev:Kanon med Blåagruppen! Bra instruktörer, även fast den ena sa si och den andra sa så. Skönt att mjuka upp kurvtekniken på bana och slippa tänka på att man kanske möter en lastbil..
Trist med alla avåkningar, hoppas dom personerna mår bra iallafall. Posörskraparen med R6.an såg ut att må bra iaf!
Nu kanske ni har fått en anhängare till.. Det enda negativa är dom trista 7 milen dit och hem.. men jag antar att det är smällar man får ta. Jag kände mig lite tuffare när jag åkte hem.
Tack för ikväll killar o tjejer!
Lucky Luke skrev:Meningen är ju inte att du ska känna dig tuffare, utan säkrare.
Men det är säkert det du menar![]()
Nyss hemkommen från Max kan jag meddela att Urninja som klotade i vänster-180-gradaren för en halvtimma sedan satt och inmundigade ett hamburgermål modell större!Bikerbitch skrev:Trist med alla avåkningar, hoppas dom personerna mår bra iallafall.
n'Lasse skrev:Nyss hemkommen från Max kan jag meddela att Urninja som klotade i vänster-180-gradaren för en halvtimma sedan satt och inmundigade ett hamburgermål modell större!Inga fel enligt röntgen men han lär ha en del smärtor några dagar.

n'Lasse skrev:Nyss hemkommen från Max kan jag meddela att Urninja som klotade i vänster-180-gradaren för en halvtimma sedan satt och inmundigade ett hamburgermål modell större!![]()

Bikerbitch skrev:Kanon med Blåagruppen! Bra instruktörer, även fast den ena sa si och den andra sa så. Skönt att mjuka upp kurvtekniken på bana och slippa tänka på att man kanske möter en lastbil..
Trist med alla avåkningar, hoppas dom personerna mår bra iallafall. Posörskraparen med R6.an såg ut att må bra iaf!
Nu kanske ni har fått en anhängare till.. Det enda negativa är dom trista 7 milen dit och hem.. men jag antar att det är smällar man får ta. Jag kände mig lite tuffare när jag åkte hem.
Tack för ikväll killar o tjejer!
Pissmyran skrev:Good for you!Vad kul att du körde till slut, hoppas det kändes bra och att du tyckte det var kul. Då förväntar jag mig att se dig där igen på måndag, å då e det min tur att köra om vi inte har barnvakt då o kör både Bear o jag.
![]()
Trist med omkullkörningarna igår bara...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |