Så här är det:
Info till Rörkengruppen om hur man önskar att den ska vara är HJÄRTLIGT välkommen
(gnäll får en bara att tappa lusten) Tackar å Rörkengruppens vägar för era tankar och den konkreta kritiken!
Jag stod i "båset" och delade ut västar och där är det nästan värre än Penisonärer som handlar på rea *ler*, nej skämt
åsido, där är det högt tryck och särskilt i måndags 18/8, väldigt många nya.
Angående den Blå gruppen så delades det INTE ut västar till någon som MIG veteligen kör i oranga gruppen annars då jag fick skriva upp nästan varenda en på NY-listan, det var bara 2-3st som var med sen förra måndagen och de hade ALL rätt att köra i Blågruppen. Dessutom så informerades det mkt tydligt vid västutdelningen om VAD som gällde i den blå gruppen och att man inte skulle köra i den om man inte platsade, så någon fick faktiskt gå utan att få en blå väst. Så Regler finnes och Det jobbas på aktivt i nuläget att bli ännu mer "ordning". Men som sagt alla tankar och konstruktiv kritik tas i åtanke av Rörkengruppen.
Att neka någon Blå väst är inte en enkel uppgift om personen ifråga INTE är känd sedan tidigare av någon i
Rörkengruppen Att sedan gå å klanka på folk för att de tagit en Blå väst och man själv inte tror att denne
person skulle platsa, det är oerhört osportsligt!!
Det vi KAN göra däremot är att plocka ur dem ur blå gruppen som man ser inte passar särskilt bra och kör lite för aktivt och därmed kanske skulle passa i den Oranga gruppen, för att få den Blå gruppen så solid som möjligt. Den som kör i Blågruppen och störs av att någon kör lite fort Rekommenderar jag att snarast möjligen kontakta en av instruktörerna ang det så de kan vidta åtgärder. Ni som verkligen behöver Blågruppen det är NI som måste tala hurni vill ha det och hur ni upplever det hela, utan en dialog mellan er och instruktörer kan den inte bli så bra som Rörkengruppen VILL.
Vad anbelangar den Oranga gruppen så tror jag att borttag av omkörningsförbudet i den ENDAST kommer resultera i högre farter där och snart har vi därmed TVÅ Gröna Grupper med olikfärgade västar. Och vinkandet funkade jätte bra sa Dansken och då i Gröna gruppen i måndags....alltså ingen omöjlighet i Oranga.
Positivt tänkande mina vänner och detta blir både Roligt och Bra.
Jesper: Mkt bra förslag i mina Ögon!! Blir nog en verklighet......