Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Något i bakhuvudet viskar om mycket problem med Porsche, men det kan röra andra modeller. Det lär ju inte vara sämre än Land Rover och Jeep i alla fall.Cayenne S 4.2 tid, kunskaper? Verkar solida.
Fräck bild. Men vill inte veta hur mycket pengar som rök därKompressor och nitro(?) och planade toppar ger hiskeliga effekter....
Snacka om ögonblicksbild.
View attachment 507391
Sånt där räknas sällan i pengar, det där är ren passion och kärlekMen vill inte veta hur mycket pengar som rök där
Sånt där räknas sällan i pengar, det där är ren passion och kärlek![]()
Det där låter lite som ett beroende. I alla fall ett djupare intresse. Dragracing kostar säkert en hel del i pengar med tanke på däck och alla specialgrejer som sporten kräver.en snubbe som körde dragracing
Jag jobbade med en snubbe som körde dragracing, när det skulle festas drack han hemgjort vin, och han tog på sig all övertid han kunde, på vintrarna tog han på sig snöskottningen på firman och sov på jobbet...
När man frågade hur mycket dragracingen kostade svarade han att det fanns en formel för det "Allt du tjänar +all sponsring + X" han menade på att det gick an bara man höll "X" litet...
..och det sämsta av det sämsta alt. tvi f-n, köra omkring på fis.
Körde begagnad V70 Bi-fuel i många år. Funkade fint. Efter 10 år började gasprylarna krångla lite grand. Det var ju ingen bilfirma som hade fixat ihop den delen. Det gick dock att lösa via en ingenjör från Volvo i Göteborg. 6 månader senare gick dock toppblockspackningen och bilen började samtidigt larma på nätterna. Då sålde vi den...och det sämsta av det sämsta alt. tvi f-n, köra omkring på fis.
- Det där gäller boxning och MMA också...inte förvånande att många som håller på med racing hamnat på fel sida om lagen.
Cylinder 3 brukar brinna upp, t.o.m. logiskt (den mittre).Körde begagnad V70 Bi-fuel i många år. Funkade fint. Efter 10 år började gasprylarna krångla lite grand. Det var ju ingen bilfirma som hade fixat ihop den delen. Det gick dock att lösa via en ingenjör från Volvo i Göteborg. 6 månader senare gick dock toppblockspackningen och bilen började samtidigt larma på nätterna. Då sålde vi den.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |