Ravetrancer
Now even more badass!!!
Nån som vet vart den finns?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet att den har varit uppe innan.TackxXx40 skrev:Googlade lite och voìla http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php#Main
Edit: om det var denna som du menadeVet att den har varit uppe innan.
juha01 skrev:Någon som vet mer om detta?! Från dessa bilder så verkar det ganska skumt...
Chris Ash skrev:Det har ifrågasatts länge, bland annat från fransk sida. Jag har inte grävt djupare i det, men det påstås att en amerikansk gammal F4-pilot såg anflygning och kunde svära på att det som träffade byggnaden var en AGM-86 CALCM, en vingförsedd konventionell kryssningrobot. Längden är 6.32 m vingspannet 3.66 meter och farten den håller är 500 mph+, verkar dock för sjukt att jänkarna skulle kunna vådabeskjuta Pentagon......
Kul med konspirationsteorier...![]()
juha01 skrev:Undrar vilken sten jag har bott under dom senaste tre åren eftersom jag inte hört ett smack om detta. Ja, om inte bilderna är fejkade så är det ju ganska sannolikt.
Jag vet att jag har tänkt att "det var väldigt vad lite man har hört om detta då" någon gång när man sett om TT, men nu är det kanske inte så konstigt. Inget man vill visa för mycket av utan bara tysta ner och hoppas på att folk glömmer.
Den officella versionen är den här;Chris Ash skrev:Jag tror jag ska kolla upp det lite närmare. Var tog Flight 77 vägen då? Gick den upp i rök?
Vi kan nog utesluta terrorattack i såfall eftersom vapenplattformen för den robot är B-52.......om de inte kapade en sån då.![]()
MikkE skrev:jag är 80% säker på att USA sköt på dem själva för att få fler anledningar att bomba "fienden"
sharpedge skrev:Taget från ett annat forum från en som heter chockad på flashback:

SSB skrev:Så du menar att samtidigt som två plan kraschade in i WTC så passade USA på att skjuta lite på Pentagon, utifall att två sprängda skyskrapor och ett par kapade plan med alla ombord mördade inte skulle räcka som anledning att slå tillbaka?
Eller menar du att USA själva dessutom kapade planen som åkte in i WTC och att Usama tog åt sig äran?
Eller skämtar du med oss?
Om man letar efter vrakdelar runt Pentagon kan man ju också komma ihåg att man inte direkt såg så mycket flygplan på marken kring WTC heller. Ändå är det ju otvivelaktigen så att det var just flyplan som åkte in i WTC.
Ett fulltankat flyplan som ränner in i en byggnad lämnar inte så väldans mycket vrakdelar efter sig trots allt. Kan ju kika på den här bildserien som visar en krasch på en landingsbana, tänk sedan att åka in i en massiv byggnad: http://aviation-safety.net/pictures/displayphoto.php?id=19841201-0&vnr=5&kind=C
Men men, vi får väl se om 25 år eller så när bildmaterialet blir offentligt.
Markus skrev:För de som är intresserade av konspirationsteorier, kolla Uppdrag Granskning ikväll. För några år sedan (5?) läste jag ett reportage i SvD om att Estonia transporterade hemligt stridsmateriel, ikväll skall det tydligen "bevisas". Det i samband med den plötsliga kovändningen från regeringen att skeppet inte skulle bärgas (och helst täckas över med betong) får i alla fall mig att undra. Samlad expertis verkar helt utesluta att det kan ha gått till som haverikommissionen påstår dessutom, ett sådant stort fartyg sjunker inte så snabbt enligt ngn kille på Irland som anses vara världens främsta inom fartygskonstruktion.
Kan vara en konspirationsteori, som alla andra. Men jag undrar i alla fall...
Chris Ash skrev:Skulle det vara detta hemliga stridsmateriel som sänkte fartyget då eller?
t-rex skrev:Just det där att gjuta in det i betong verkar lite fyndigt. Vad är bakgrunden till det? Förhindra plundring? Om så, gör man i så fall samma sak med andra fartyg som sjunker?
ett sådant stort fartyg sjunker inte så snabbt
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!