Alex.J skrev:Men visst är den på 50cc?.. ser riktigt bra ut, får bli en sådan!... hehe det ska stå minis.se på lådan va??
49 eller något, 8kw.
Japp, och "billigaste"

Var bara tvungen att slänga på HD-klibbor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alex.J skrev:Men visst är den på 50cc?.. ser riktigt bra ut, får bli en sådan!... hehe det ska stå minis.se på lådan va??
Tjet skrev:49 eller något, 8kw.
Japp, och "billigaste"![]()
Var bara tvungen att slänga på HD-klibbor.![]()
westerbrand skrev:grann pojken fick sitta på min minimoto...ser han inte happy ut![]()
Där är det ju übervassa YZR 80, inga små fjuttiga 50 kubikare inteChronic skrev:Den heter YZR 50, finns ett par stycken i Sverige. I Jönköping har de ett gäng för att locka yngre till RR bla.
bebbe skrev:Någon som tror sig kunna göra pengar på detta med minimoto genom att bygga självHan får nog lägga ner lite mer tid ifall det skall löna sig fullt ut.
Han har nog missat att man kan köpa en mini helt ny som dessutom serut som en mini för samma peng som han vill ha![]()
bebbe skrev:Lägger in några bilder på mitt senaste tillskott. Hoppas att jag blir nöjd![]()
bike skrev:Hur många hp?
bebbe skrev:10,5hkr tror jag att det skulle vara i detta utförandet. Sedan så skall man köra i trimklasen med en så blir det en större förgsare och lite andra reeds så skall effekten hoppa upp till ca 14hkr. Men jag tyckte att det var en jäkla skillnad mot det jag har kört hittills ändå![]()
bike skrev:Ok, gött!![]()
Men lite dyr leksak kanske.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |