Bilder: Gotland Ring 2005 av MikkE

  • Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Nu har jag bara plockat ut några fåtal bilder från båda dagarna på Gotland Ring 2005. Blev ca 950 stycker sammanlagt med diverse vinklar från olika ställen på banan och jag har försökt att fota så många som möjligt från alla grupper. Dock ser alla hojar likadana ut efter åtta timmars fotande på en dag... puh. Och sedan kom den en till dag som man skulle fota :3freak Fortfarande trött...

Nu är alla bilder uppe! Kolla in http://www.sporthoj.com/roadracing/foto/ för att se dem, vill du köpa en bild/bilder för billig penning PMa mig med bildnummer. Kolla även in min profil för mer info.

1. Yasha på husa
2. Vågen med sin nya Ducati 916
3. Pingvinen, Anneli, blub, tigern Pvcraketern
4. Ninja
5. Man ska börja tidigt :) Liwa1
6. isse på CBR600RR
 

Bifogat

  • IMG_4387.jpg
    IMG_4387.jpg
    128.7 KB · Visningar: 215
  • IMG_4403.jpg
    IMG_4403.jpg
    137.1 KB · Visningar: 286
  • IMG_4427.jpg
    IMG_4427.jpg
    133.9 KB · Visningar: 331
  • IMG_4472.jpg
    IMG_4472.jpg
    130.8 KB · Visningar: 213
  • IMG_4564.jpg
    IMG_4564.jpg
    134.8 KB · Visningar: 364
  • IMG_4604.jpg
    IMG_4604.jpg
    134.4 KB · Visningar: 274
Last edited:
1. Någon på TL1000S
2. 2ono på Aprillia
3. SH guden Swedie
4. Kreuger på R1
5. Roggocop
6. Zeb
 

Bifogat

  • IMG_4754.jpg
    IMG_4754.jpg
    134 KB · Visningar: 313
  • IMG_4675.jpg
    IMG_4675.jpg
    134.5 KB · Visningar: 132
  • IMG_4655.jpg
    IMG_4655.jpg
    131.7 KB · Visningar: 202
  • IMG_4879.jpg
    IMG_4879.jpg
    139 KB · Visningar: 185
  • IMG_4881.jpg
    IMG_4881.jpg
    132.5 KB · Visningar: 178
  • IMG_4895.jpg
    IMG_4895.jpg
    127.1 KB · Visningar: 332
Last edited:
1. Johanjulgran stuntar fett
2. Jag :rolleyes:
3. Don Q satte sig.. gasa på lite.. börja wheela.. var första gången har jag för mig ha satte sig på en :hihi
4. Penguin igen
5. Snacka inte om att man behöver en -05ans GSXR för att köra bra. Här har vi en gammal hederlig 500cc som körde satan!
 

Bifogat

  • IMG_4907.jpg
    IMG_4907.jpg
    123 KB · Visningar: 281
  • IMG_4956.jpg
    IMG_4956.jpg
    137.1 KB · Visningar: 287
  • IMG_4961.jpg
    IMG_4961.jpg
    130.4 KB · Visningar: 286
  • IMG_4974.jpg
    IMG_4974.jpg
    128 KB · Visningar: 171
  • IMG_5058.jpg
    IMG_5058.jpg
    110.3 KB · Visningar: 398
Snygga bilder MikkE! Du fick till en riktigt bra på Jens ju!
 
:yoparty Mikke! Du är en dunderfotograf :fyllisar Bra depåpojke också :D :tungan
 
Bara att berömma, riktigt läckra bilder du tar! :tummenupp
 
MikkE skrev:
5. Snacka inte om att man behöver en -05ans GSXR för att köra bra. Här har vi en gammal hederlig 500cc som körde satan!

Huh, säg att du skämtar? Rullade det där härket omkring på banan, med passagerare dessutom?
 
Victor skrev:
Huh, säg att du skämtar? Rullade det där härket omkring på banan, med passagerare dessutom?
Inget skämt, pjår fakta! :yoparty
 
Victor skrev:
Not so groovy at all.
Eller gick det så långsamt att han inte var en stillastående kon ens i långsamma gruppen?
Han körde på som fan. Han åkte i licenc/oförsäktrade gruppan. Han var inte heller någon broms klåss, han körde om flera :arsele
 
Johanjulgran skrev:
Han körde på som fan. Han åkte i licenc/oförsäktrade gruppan. Han var inte heller någon broms klåss, han körde om flera :arsele

Jag vägrar att tro att en gubbe på en 20år gammal bugethoj inte var i vägen för licensförare. Det bara inte finns i min värd, kort och gott.
 
Victor skrev:
Jag vägrar att tro att en gubbe på en 20år gammal bugethoj inte var i vägen för licensförare. Det bara inte finns i min värd, kort och gott.

Ok.

Johan, är det den 10'e den här fredagen? Vi måsteha drömt samma dröm :fyllisar
 
hur blir det med bilder från stugor och tält på kvällarna/nätterna? :fyllisar :tuttar :tuttar :tungan
 
MikkE skrev:
2. Någon Ducati eller så...

Aprilia :7peta vackra bilder snyggt jobbbat :tummenupp man ser ut som en lönnfett gubbe som är ute och tourar.

Hur kul som helst var det i varje fall.
 
Johanjulgran skrev:
Han körde på som fan. Han åkte i licenc/oförsäktrade gruppan. Han var inte heller någon broms klåss, han körde om flera :arsele

Körde som fan vill jag väl inte påstå men visst han pinnade på bra för att köra en såpass gammal knarr.

edit: snygga bilder som fan mikke! du är kung!
 
Last edited:
MikkE skrev:
1. Johanjulgran stuntar fett
2. Jag :rolleyes:
3. Don Q satte sig.. gasa på lite.. börja wheela.. var första gången har jag för mig ha satte sig på en :hihi
4. Penguin igen
5. Snacka inte om att man behöver en -05ans GSXR för att köra bra. Här har vi en gammal hederlig 500cc som körde satan!

Skulle dock vara bättre skydd på dottern(integralhjälm)för jag HOPPAS man inte kör så med någon annans barn...(kanske)skinnkläder vore på plats...(kanske är skinn, ser ut som tygvariant, men då brukar man bara få köra långsamma gruppen...)
 
5. Har glömt namnet

Det är bara jag...
Väldigt fin bild, man tackar ödmjukast. Sitter hemma, röd i ansiktet och med träningsvärk i bena. Men glad efter en mycket rolig helg.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top